Au postat continuarea:
De pe Reddit.
Peste 200 de premii luate inainte de lansare.
Textele publicatiilor sunt numai bune pentru meme-uri, nu dau impresia de laude reale. "Gameplay blew us away" - Game Informer.
Pai nu este chiar incorect din moment ce au testat versiunea de PC și probabil cu toate la Maxim, jocul arată supeb pe un High end PC, doar nu îți închipui ca au jucat pe Base PS4 și Xbox.
Un clip interesant: Lets talk about how the Cyberpunk 2077 certification process worked | #MVG
Guys, am pus cyberpware Projectile Launch System pe maini si nu stiu cum sa le folosesc, pe ce buton efectiv sa apas.
Se pot folosi doar in combat? Sau oricand, ca armele normale?
Eu ma asteptam inca din 2019, cand aratau trailere cu Keanu Reeves si faceau hype comercial ca sa ne distraga atentia de la lipsa detaliilor despre joc si gameplay consistent, ca jocul o sa fie cu mult sub asteptari.
Dar nu ma asteptam sa fie chiar in halul asta de "MEGA-FAIL", adica chiar sa intreaca si Mass Effect Andromeda si Fallout 76 la buguri.
Azi noapte am avut niste buguri cretine chiar si pe GeForce NOW de nu mi-a mai venit cheful sa joc astazi. Ma enerveaza si mecanicile de la 2001 toamna. Culmea, sunt pe la finalul povestii principale.
Mai rau e cu povestea care e .....pur si simplu pot considera ca eu aveam mai mult talent decat scenaristii aia! Atat pot sa spun fara sa dezvalui prea multe din poveste decat ca a copiat dintr-o gramada de JOCURI . Nu e nimic original pana la urma, dar chiar si atunci cand copiezi din mai multe surse, fa macar ca lumea, sa iasa ceva mai bun decat sursele originale.
Si cred ca era mai bine daca concepeau un PERSONAJ CANONIC precum Geralt sau Alex Jensen sau Lara Croft ori Alyx , fara customizare, fara ales sexul si selectat culoarea pielii si a parului, fara selectat sani sau marimea la organe genitale.
Puteau sa-l faca pe Johnny Silverhand personajul principal, il plateau pe el mai bine cu mai multi bani decat pe actorii aia vocali amatori ce-l interpreteaza pe V si care nu-mi inspira nimic, nu-mi starnesc nicio emotie la fel cum facea ala de-l juca pe Geralt.
V trebuia sa devina personajul customizabil in modul Online, cam cum e si Player-ul din GTA Online.
Intre timp, baiatu' asta care era considerat un hater si troll neica'nimeni care critica jocul dinainte de lansare, prin 2019, a ajuns faimos pe You Tube
E oribil sa-i vezi pe astia ca el sa aiba dreptate, dar aia e. Cred ca s-a informat foarte bine, poate a testat jocul remote ( in ziua de azi, cu pile si bani, poti sa faci si sa afli orice , numai sa fii discret si secretos ) , poate a vorbit cu cativa amici de-ai lui prin mesaje CODATE care lucrau la CD Projekt si a aflat in ce stadiu e jocul.
Asta in vreme ce multi erau euforici de ajungeau sa creada ca Cyberpunk o sa fie noul GTA V, el isi lua injuraturi de la comentatori si fanii CD Projekt fiindca spunea ca jocul o sa fie un mega-fail. NAH, A AVUT DREPTATE!
Nu am luat inca jocul, astept versiunea de PS5 si eventual niste buguri reparate. Probabil o sa-l iau peste 6-8 luni.
Dar tot vad hate la adresa CDPR si comparatii cu EA sau Activision sau Ubi. Come on people!
CDPR sunt poate printre ultimele studiouri care au cat de cat etica. Nu scot jocuri cu microtranzactii, nu scot jocuri cu story ciopartit doar sa aiba motiv de dlc, nu scot jocuri fara suflet.
Ca a fost un cluster**** lansarea asta, da! Au fost presiuni sa lanseze jocul (probabil din interior) si dintr-un proiect ambitios a iesit un *** pretentios... Au timp sa-l repare.
Intre timp au oferit refund celor nemultumiti. Mai numiti un studio care a facut asta in ultimii ani cand au lansat un joc varza...
Inteleg frustrarea celor care au asteptat jocul si acum nu au ce juca, dar sa pui la gramada CDPR cu EA si Ubi mi se pare nasol. Eu inca am sperante de la ei ca o sa faca un joc bun.
Nu l-m jucat doar am urmărit discuțiile de aici si câteva reviews. Da s-a făcut Hype mare ai au dat cu bata în balta lansând pe mai multe platforme lacomie. Poate îl rezolva pana în vara sau la anul dar clar nu era un joc de luat la lansare dar asta când majoritatea banilor s-au dus pe marketing si merch. Sper la anul sa îl iau împreună cu ps5 si sa fie ceva mai finisat
In situația actuala părerea mea e ca hate-ul e meritat pentru varianta de console. Pai lucrează de 8 ani la el nu 2-3 și după atâta timp tu vi și îl scoți in halul asta ? Ok, eu am PS5 merge binișor, sigur cu o grafica de acu 10 ani, dar aia cu PS4 și Xbox au parte de 15-20 frame-uri și crash-uri din juma de ora. Cum sa vii și sa îți bati joc pur și simplu de aia cu PS4, sa ceri 60 euro, ca sa ce ? Ei nu au văzut înainte de lansare cum merge pe basic PS4 ? Nu a fost testat deloc pe consolele mai vechi, pentru ca altfel nu aveau cum sa nu vadă ca put și simplu nu merge ? Pai puteau sa îl scoată atunci și pe PS3 sa mai bage și aia niște bănuți ...
Eu nu am vrut sa îmi fac nervi degeaba, l-am abandonat după prima juma de ora când am luat și primul crash, nu fac refund, îl voi relua prin primăvara dacă se mai rezolva câte una alta.
Am încercat acum după ultimul update sa intru puțin in el, și am început cu settings sa văd dacă sunt ceva modificari... și incredibil, nu am mai putut ieși de acolo, nu mergea buton back , a trebuit sa îl închid forțat și sa îl repornesc așa ca îl las dreaq
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Asa am patit si eu la prima pornire dupa update. Intrat in settings si modificat tot (again, nu inteleg de ce le tot reseteaza) si cand sa ies...nu a vrut.
Restart game si intrat iar in settings si modificat tot si a mers.
Dar nu au reparat mai nimic. Tot crash-uri la greu. Tinta ramane cand intrii in masini/moto, samd.
Razvan, tu joci le consola nu? Pe PC nu s-a resetat.
In alta ordine de idei, ma zgarie pe creieri cand vad pe net cum se flutura prin aer acesti 7-8 ani de "development" (am citit unii cu 9-10) ca sa arata cat timp aveau. Pre production a inceput in 2016 (dupa w3 blood and wine). Pana atunci s-au jucat cu concepte idei etc Cand au lansat trailerul ala cu tipa, nici macar nu lucrau la joc (cod, 3d, story etc). E si logic ca nu puteau incepe acum 8 ani. Ptr ca mai toata echipa era focusata pe W3. Nu e ca Ubisoft sau Activision care are nu stiu cate studiouri, de au jocuri din aceiasi serie in fiecare an.
Dar banuiesc ca 4 ani nu suna asa dramatic.
Da. Dar vorbesti despre hate-ul la adresa CDPR, insa apelezi la acelasi tip de discurs cand vine vorba despre EA si Ubisoft. CDPR, pana una-alta, are/au foarte multe de demonstrat. Cand vor scoate 7-8 jocuri care sa insemne ceva, asa cum au facut-o Ubi/EA, mai discutam.
Altfel, e chiar un gest ipocrit (asa, in general) - sa lauzi CDPR pentru un one-hit-wonder copiat in mare parte dupa un tipar Ubisoft.
Dar hei, e minunat totusi ca polonezii nu apeleaza la microtranzactii, in timp ce mint cu nerusinare ca jocul ruleaza bine pe toate platformele. Cinstiti dom'ne, nu ca altii, avari.
Da, pe PS5. Culmea, chiar azi mi-a zis un prieten ca dupa 1.05 pe PC a inceput sa-i dea crash, desi pana acum nu a primit niciunu
Cat de dev time, ba da - 8 ani, au zis si ei ca o echipa lucra deja la el din 2012. . Nu conteaza ca au avut o echipa de 3-5 oameni in primii 2-3 ani - totul a fost in acelasi buget si de atunci s-a inceput productia. E posibil ca daca in 2012 se lucra la el, procesul de conceptie sa fi inceput chiar prin 2011.
In momentul in care au facut acel trailer, aveau deja ideea si probabil ceva prototip functional, deci jocul exista.
LE: Din ce vad aici, o echipa de 50 de oameni lucra la el in 2013.
Pentru cei care îl joacă pe PC: dacă salvarea depășește 8MB va deveni inutilizabilă și nu o veți mai putea recupera. Soluția este să nu cărați multe itemuri.
Cyberpunk 2077 - Saved data is damaged and cannot be loaded
https://support.gog.com/hc/en-us/art...22bb3371cec49fUnfortunately the save is damaged and can't be recovered.
Please use an older save file to continue playing and try to keep a lower amount of items and crafting materials.
If you have used the item duplication glitch, please load a save file not affected by it.
The save file size limit might be increased in one of the future patches, but the corrupted files will remain that way.
Bookmarks