Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ce lifepath ai ales?

Voters
95. You may not vote on this poll
  • Nomad

    34 35.79%
  • Streetkid

    35 36.84%
  • Corpo

    26 27.37%
Page 72 of 77 FirstFirst ... 22 62 70 71 72 73 74 ... LastLast
Results 1,421 to 1,440 of 1531

Thread: Cyberpunk 2077

  1. #1421 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Nu zice nimeni ca o sa arate ca in tech demo, dar parti din engine se pot scala in functie de joc.
    Eu sunt sigur ca UE5 la medium settinga fata de ce era in tech demo tot va arata mai bine decat CP2077.
    E prea devreme sa tragem concluzii.

  2. #1422 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    A revenit omul sa clarifice lucrurile . Quantic & StirileProTv au intrat pe fir ! (07:50)

  3. #1423 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Un comentariu foarte bun de la video-ul de mai sus, e cum ziceam...
    Hey man, hope you understand none of my CDPR contacts necessarily disputed your report on Quantic Labs. Hope that's clear. They only said that Quantic's role was indeed minimal, especially in terms of what went wrong with the game. It's just various outlets turned your report into "this external company is why Cyberpunk was buggy" which is not accurate. As I was told, CDPR did extensive internal testing. Complex bugs & important/technical aspects were handled internally. Those tests showed almost all of the bugs experienced day one. Devs warned management throughout the games development. Those concerns were ignored. Devs knew the bugs & what caused them. Management was also well aware as they would playtest daily. They just couldn't fix them in time due to "insane deadlines" set by management.

  4. #1424 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Acuzatia nu a venit direct, oficial, de la CDPR ci dintr-un document leak-uit de cineva.
    Pare sa fie o incercare disperata de spalare a imaginii studio-ului, dupa cat de mult s-a discutat deja despre asta.
    Dar cine are habar de software development isi da seama ca problemele tot de la CDPR vin, nu Quantic Lab a decis sa lanseze jocul in starea aia si sa ascunda de review-eri versiunile last-gen ale jocului.

  5. #1425 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Dupa parerea mea, cel mai bun damage management pe care il pot face CDPR acum este sa nu mai spuna nimic.

    Vinovati sunt cei care si-au dat acordul ca acest joc sa plece la certificare si sa devina gold, nimeni altcineva din lantul de QA sau development!
    Degeaba au dat oamenii aia 150 de buguri/saptamana daca cei de sus care luau deciziile se pricepeau la jocuri ca Burleanu la fotbal.

    Nu stiu cum se procedeaza acum, am pierdut de foarte mult timp contactul cu industria, dar in Cretacic atunci cand lucram eu la certificari si functionalitate pe Xbox 360 (2006-2011-ish), jocul nu pleca la submisie si in nici un caz nu trecea submisia daca avea un singur known crash cu repro de 100% pe main path sau orice bug major de functionalitate care se reproducea usor.
    Niciodata! Pur si simplu nu pleca sau daca pleca impins sub pres venea inapoi cu fail si la al 3-lea fail PA!

    Oricine a dat aprobare acestui joc sa fie lansat pe Xbox One si pe PS4 a fost fie nesimtit si corupt, fie foarte prost. Tind mai mult spre nesimtit si corupt.

    Spun toate astea in conditiile in care am savurat fiecare minut din cele 60 de ore petrecute in jocul asta pe XSX dupa patch 1.52.
    Nu exista explicatii si nici scuze, nici daca si nici parca, pur si simplu jocul asta nu trebuia sa existe pe generatie veche de console pentru ca dpdv tehnic este o aberatie. Punct.

  6. #1426 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Trecand peste problemele jocului si ce am zis chiar si eu mai sus, in care vina "suprema" este la CDPR, abordarea celor de la Quantic Labs este tipic romaneasca. De cand am citit primul articol in care zicea ca firma respectiva a zis ca are doar seniori si de fapt au lucrat juniori si mai putini si bla bla si nu stiam ca-i firma romaneasca, mi-am zis - ha! astia sigur sunt romani! Iar atitudinea lor, in continuare este tipica pentru tarile astea care sunt obisnuite sa functioneze doar pe "ciupeli".

    E "Dragnea-mentality" intr-un fel. Daca cineva te critica pe tine care esti o companie, gata, e clar, vrea sa te nimiceasca, dusmanii vor sa te denigreze, "defamatory video".
    Adica la noi televiziunile si media intr-adevar se ocupa mostly despre denigrari si linsari mediatice, dar tipul asta a facut un video bine documentat si cu foarte bune comentarii si chiar obiective, nu si-a dat cu parerea el subiectiv.

    La noi nu prea exista conceptul la firme sa vina cu un comunicat: da, am gresit, ne cerem iertare, iata cele 5 masuri pe care le vom implementa ca sa ne asiguram ca asa ceva nu se va mai repeta.
    Doar din email-ul ala (se vede in video foarte clar) si e destul de evident ca leadership-ul de la Quantic Labs, oricare or fi ei, sunt unii in stare sa faca tot felul de smecherii si nu sunt oameni seriosi si pe care sa te poti baza.
    E fix stilul de om care te fura la cantar, iar in regiunea noastra (noi si cateva tari din jur, mai ales Bulgaria, Moldova) inca avem o parte semnificativa din societate care se preteaza la chestii din astea, in timp ce in tarile mai dezvoltate, asa ceva mai vezi doar prin exceptii.

    Tipul care a facut video chiar le si ia apararea, ca nu au avut echipe "understaffed" numeric. Dar e o tampenie - pt ca ce au facut, au pus oameni neexperimentati (adica probabil lots of juniors, interns, studenti etc), pana la urma fix tot aia e - tot understaffed se cheama si aia.

    Si nu face sens, ce naiba. Cel mai important proiect al lor (adica daca te gandesti dpdv al business management, viitorul companiei) - ala vrei sa fie proiectul care iese cel mai bine, ca apoi ti se deschid multe oportunitati; astia au facut fix invers "las ca-i pacalim noi, ii furam la cantar", "sa dea bine", cam asta e fix genul de management care cere cantitate, nu calitate.

    Iar asta ar trebui sa le spuna cineva alora de la quantic labs ca e o problema de management si nu vina vreunuia de pe youtube.

  7. #1427 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Can confirm. In Romania se practică la greu sa fii vândut ca senior deși tu ești un intern pârlit, nu doar la QA ci și la development efectiv. O aberație a unor manageri spălați pe creier, ca tocmai de asta se plătește mai mult pe in junior dev in San Francisco decât pe un senior in România: ăla din San Francisco chiar știe chestii peste un intern.

  8. #1428 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Din nou, e irelevant cat de proasta e firma X de QA in ecuatia asta.

    In general, orice serviciu/produs livrezi, daca e prost, nu existi mult timp, piata se regleaza, se curata. Ma refer strict la companiile private, nu la cele de stat, unde banii de la buget sunt infiniti.
    Quantic Lab nu ar mai exista si nu ar avea acel portofoliu de clienti/proiecte daca nu ar livra servicii bune, si foarte important, la preturi EXTREM DE MICI fata competitie.
    Ah, ca firma trateaza angajatii ca pe sclavi si ca omite, ascunde sau coafeaza anumite lucruri pentru a obtine contracte, welcome to Romania!
    Asta fac toti in orice domeniu la noi, cutting corners. Pot sa dau si eu cateva exemple personale.

    Este strict responsabilitatea CDPR pentru ca au aprobat si au evaluat drept competenta munca celor de la Quantic Labs, care oricum au o vina foarte mica pentru esecul CP2077. Orice idiot cu zero experienta in QA care rula disc-ul gold de CP2077, pe orice platforma, gasea nspe mii de buguri. Nu era nevoie de senior QA testers pt asta. LA CDPR s-au comis greseli pe tot lantul de comanda. Si au avut buget aproape nelimitat.

    Nu era datoria Quantic Labs sa rezolve acele buguri, ci a CDPR. De ce nu le-au rezolvat, asta e intrebarea? De ce nu au amanat jocul pana le rezolvau?


    Nu inteleg de ce vine ca un soc ce facea Quantic Labs. Last time I checked, inca traim in groapa de gunoi a Europei (in ambele sensuri).
    Inlocuiti Quantic Labs cam cu aproape orice companie, veti gasi aceleasi lucruri.
    Eu m-am lovit de prostie crasa si in multinationale, asa ca...

  9. #1429 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by cosmin1088 View Post
    Quantic Lab nu ar mai exista si nu ar avea acel portofoliu de clienti/proiecte daca nu ar livra servicii bune, si foarte important, la preturi EXTREM DE MICI fata competitie.
    Culmea e ca, din ce am inteles de la cineva din domeniu, cei de la QL nu sunt printre cei mai ieftini, asa ca de acolo vine mirarea.

    Also, faza cu - welcome to romania - nu mi se pare ok. Nu este o scuza. Nu e ca si cum zici - bine ai venit in tara. Stii ca trebuie sa te furam si sa te prostim si mintim si ne batem joc de tine? NU!
    Mai ales ca firma care are pretentii, faci tot ce poti ca sa iesi din cercul asta de gandire. Vrei sa dovedesti ca tu esti companie cu coloana vertebrala, nu o spalatorie auto detinuta de vreun colorat care doar spala bani acolo.

    Dar nah, iti dai seama ce fel de companie este dupa cum am zis mai sus, dupa felul in care gestioneaza situatia.

    Dar da - vina este in totalitate la CDPR. Ce au facut QL a fost doar o mini bataie de joc - un romanism cum ii zic eu.

  10. #1430 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Tocmai asta incerc sa zic, celor de la CDPR li s-a parut OK serviciul livrat de Quantic Labs, nu s-a plans nimeni, Ba mai mult, au colaborat si la Witcher 3, deci aveau deja feedback pozitiv.
    QL a livrat ce i s-a cerut, alfel CDPR ar fi avut clauze in contract ce le-ar fi permis sa incheie colaborarea.

    Tot scandalul asta vine de la un fost sau actual angajat frustrat pe QL, care a leak-uit niste documente. Stim cu totii ce fel suntem tratati la serviciu, nu zic ca e ok, dar e un adevar. Parerea mea e ca singura vina QL in treaba asta este cum isi desfasoara munca intern.
    Multi fosti angajati au spus ca erau platiti salarii mici, mariri de 50 euro, deci clar mana de munca ieftina. O firma de QA din Vest nu putea avea si pret competitiv si salariati bine platiti in acelasi timp.

    Si cum zice si tipul de pe youtube si prin comentarii, QL s-au ocupat de buguri mai mici, iar QA intern de bug-urile game breaking.
    Developerii le-au comunicat celor din conducere repetat ca jocul nu e gata de lansare, dar nu s-a tinut cont. Au investit masiv in marketing si n-au tinut cont de joc in sine.

    Romania in general livreaza servicii de IT extrem de bune si la preturi competitive, nu este furata nicio companie de afara care apeleaza la noi, este fix invers, suntem tratati ca mana de lucru extrem de ieftina pentru ei.
    Cand am zis Welcome to Romania, la asta m-am referit, felul in care angajatii sunt tratati, modul de lucru care duce la rezultat.
    In corporatii este jale, aproape ca nu am intalnit niciodata un manager local care sa nu plece capul la cei de afara, sa nu cumva sa deranjeze sus, sa fie liniste si bine pt el, si aproape niciodata pentru subalterni. Asta e mentalitatea de roman sclav, pres, cel mai probabil inradacinata in comunism.

  11. #1431 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Tu zici foarte bine ce zici. Eu nu ma cert sau contrazic cu tine, eu doar completez la ce zici tu

    Desi sunt curios de domeniul in care lucrezi. In domeniul meu, angajatii sunt tratati bine (de fapt nu cred ca bine este cuvantul potrivit aici, ci corect sau la fel cu ceilalti din alte tari, fie ca vorbim de USA, Canada, UK, JPN samd), iar daca vrei sa te faci auzit, poti trece oricand peste superiorii directi, fie cu ceva pozitiv, fie cu cere feedback de imbunatatire.
    Dar nah, eu nu cunosc domeniul asta al jocurilor video/testing, dar nici nu cred ca as putea lucra in conditiile astea.

  12. #1432 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Nici eu nu am nimic cu nimeni, doar dezbatem subiectul.
    Eu m-am aprins pentru ca s-a creat confuzia ca esecul CP2077 a fost din cauza Quantic Labs, cand nu e asa.
    Eu lucrez in IT support, clientul fiind alte companii, nu end user-ul.
    Am trecut prin 4 manageri romani, unul singur a avut o mica exceptie in care nu a plecat capul la managementul strain si a incercat sa faca ceva pt echipa lui.

    Ma rog, nu e cazul QL, fiind o companie romaneasca. Dar sunt sigur ca si acolo sunt aceleasi practici.
    Atat timp cat compania livreaza, are profit, iar angajatii accepta modul de lucru, nu se va schimba nimic niciodata.

  13. #1433 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Pentru ca majoritatea sunt manageri din cauza ca au vechime si probabil ceva reusite la un moment dat. Foarte putini sunt scoliti in a fi manageri si sunt si mai putini carora le pasa de subalterni. Pe de alta parte nici nu suntem educati sa stim cum sa punem problema....

  14. #1434 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Toti aveti dreptate

    Sa va spun o poveste(experienta personala) ... din Cluj. Era undeva in toamna 2020, primul an de pandemie si cu multe restrictii. Eram intr-um Bolt si soferul, cam de varsa mea, poate ceva mai tanar, in timpul drumului imi zice ca el era chelner si era multumit cu cat castiga(eu lucrand in IT), dar pandemia a inchis restaurantul si s-a apuncat de Bolt, care merge, dar i-a zis un fost coleg de la restaurant ca se castiga bine in IT si ca sa se bage la testare ca acolo se angajeaza repede si usor.

    ... cam asta se intampla in Cluj de ceva vreme, multa lume ce nu are ce cauta in IT, sunt angajati pentru ca exista o lipsa cronica de forta de munca.Multe firme primesc proiecte mari, pe reputatie castigata binemeritat in trecut( gen Witcher), cu oameni care acum sigur nu mai sunt in firma(nu exista echipe care sa reamana intacte 10 ani in IT...lumea se muta, vrea mai mult, vrea alceva) si incearca sa le duca la capat cu ce au si cu ce mai reusesc sa creasca.

    Si o sa intrebati de ce iau proiectul mamagerii daca stiu ca nu au oemenii pt el. Raspunsul e simplu. E prea mare, prea important...Some Offers you just can't refuse

  15. #1435 SP
    Admin MonkY's Avatar

  16. #1436 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Varză à la Cluj. De ce scandalul firmei acuzate c-a stricat Cyberpunk 2077 e mai grav decât crezi - https://www.vice.com/ro/article/n7zv...-2077-acuzatii

    Despre testare și responsabilitate - https://dorinlazar.ro/220627-testare...ponsabilitate/

  17. #1437 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Extra content , PC only !

  18. #1438 SP
    Manager paul's Avatar
    Phantom Liberty, spy-thriller expansion, new district, PS5/XS/PC/Stadia, 2023:

  19. #1439 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    si asta ! But ... more in future updates!! and no "New Game +"

    The Edgerunners Update (Patch 1.6) is live on all platforms!

    It brings various gameplay fixes and improvements, free DLCs, as well as content inspired by Cyberpunk: Edgerunners.
    Below you can find the list of the most notable changes coming in this update.

    ADDITIONAL CONTENT

    Wardrobe

    Wardrobe allows you to change the appearance of your outfit without changing your armor stats. You can create up to 6 outfits using the pieces of clothing you own by accessing the wardrobe in any of V's apartments and safehouses and then switch between them in the Inventory panel.

    3 New Gigs

    Fixers will give you 3 new gigs:

    New weapons

    6 new firearms:


    Kappa (Smart Pistol)
    Senkoh LX (Tech Submachine Gun)
    Hypercritical Iconic Precision Rifle (obtainable in Gig: Concrete Cage Trap)
    VST-37 (Power Shotgun)
    MA70 HB (Power Light Machine Gun)
    Kyubi (Power Assault Rifle)
    5 new melee weapons:

    Neurotoxin Knife (+ Iconic variant Blue Fang)
    Punknife (+ Iconic variant Headhunter)
    Claw (Axe)
    Razor (Machete)
    Cut-O-Matic (Chainsword)

  20. #1440 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Am inceput un nou run cu ocazia Edgerunners update (patch 1.6) si sa incerc si build-urile pt Blade/Ninjutsu . L-au balansat misto fata de cum il stiam, plus ca e mult mai stabil . Per run...faci bani cat sa te axezi pe un singur build + specific mods .
    My gameplay :

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 72 of 77 FirstFirst ... 22 62 70 71 72 73 74 ... LastLast

Similar Threads

  1. CD Projekt RED anunta Cyberpunk 2077 By Clopotarul in forum Console News
    Replies: 13 Last Post: 16-04-2017, 18:12
  2. Replies: 0 Last Post: 11-01-2013, 00:15

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts