Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 283 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 63 113 ... LastLast
Results 241 to 260 of 5659

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #241 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    Mie Gamerland mi-a livrat intotdeauna jocurile, spre deosebire de Altex...

  2. #242 SP
    Senior Member BizZare's Avatar

    Ce se intampla cu Altex?

    Chiar ma gandeam sa-mi incerc norocul cu gamerland... neseriozitatea celor de la altex trebuie taxata!

  3. #243 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by DeathOfArt View Post
    eu am dat comanda pt MK X. nu stiu daca sa dau si la gamerland
    Nu va grabiti sa transferati bani vostri catre tari straine care nu ajuta cu nimic piata din RO. Verificati exact bonusurile si preturile MK X din tara in cateva saptamani. Veti avea surprize placute. Nu ma pot pronunta referitor la onorarea precomenzilor de catre parteneri, da va pot asigura ca achizitia din RO a MK X va va aduce mai multe beneficii in plus fata de jocul in sine.

  4. #244 SP
    Senior Member DeathOfArt's Avatar
    de la voi de pe site? pentru a fi siguri ca primim, nu se poate face precomanda pentru collectors?

  5. #245 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Nu, nu ma refer de pe site-ul nostru, din Romania in general. Vom avea si Kollector's in tara, vom avea si bonusuri fizice pentru precomenzi si alte suprize asigurate de achizitia din tara.

  6. #246 SP
    Senior Member DeathOfArt's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Nu ma pot pronunta referitor la onorarea precomenzilor de catre parteneri.

    foarte frumos ca vor fi bonusuri, dar daca comanda nu este onorata = nici un bonus.
    imi poti da o sursa sigura, de unde pot face precomanda, si aceasta va fi onorata? de pe site-ul vostru se va putea face precomanda?

  7. #247 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Pot sa confirm ca editia de colectie va fi in stoc in partenerii de retail la timp. Din pacate, nu pot confirma data de transport catre voi/sau cum se procedeaza de la acestia pentru ca nu ne ocupam de acest aspect. Atentie - editia de colectie este cea non-Coarse.

  8. #248 SP
    Senior Member DeathOfArt's Avatar
    poti lasa macar o lista cu partenerii?

  9. #249 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    E foarte bine ca luati atitudine si nu va mai lasati calcati in picioare de catre altii din alte tari, dar impuneti si voi anumite lucruri partenerilor, macar referitoare la precomenzi si la livrarea acestora, ca degeaba oferiti voi bonusuri daca din bucuresti in bucuresti nu-mi poate ajunge un joc in ziua lansarii, dar din ungaria in bucuresti poate ajunge, poate chiar cu o zi inainte.

  10. #250 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Partenerii nostri din retail sunt... cam toti
    Altex/Media Galaxy
    Flanco
    Domo
    Diverta
    Carrefour
    Auchan
    Metro
    Carturesti
    precum si e-taleri cunocuti: Emag, PC Garage, Cel si multi altii. Unii au deja la precomanda editia de colectie. Din ce am discutat, problemele din perioada noiembrie la livrarea produselor s-au terminat odata cu incheierea nebuniei Black Friday, dar retailul va poate da mai multe detalii in acest sens. Poate intra cineva pe threadul acesta si va ajuta sau prin PM. Voi discuta cu ei, cred ca 2 minute de verificari pot rezolva orice situatie.

  11. #251 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    @RvsS Noi transferam banii catre alte tari, pentru ca le pasa mai mult de client. In Romania, mai pe langa... degeaba aveti 10 lei in minus si un in-game item la un joc, cand alte 90% jocuri nu sunt livrate la timp sau deloc.

    Dar hai sa fim patrioti, chiar daca suntem tratati precum un pres.

    P.S: Problemele de Black Friday nu se termina niciodata, pentru ca avem o sarbatoare de genul o data la doua saptamani. Chiar daca sunt aceleasi reduceri obosite si false.

  12. #252 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Sunt de acord 100% ca livrarea precomenzii este foarte importanta. Voi discuta din nou direct cu retailul si daca problemele nu se rezolva, punem si pe site-ul nostru macar editiile de colectie ca sa fie totul clar.

    Referitor la furnizori din extern - sa nu confundam o logistica functionala cu sentimente pentru clienti sau pentru tara noastra. Ii vedeti facand reclama pe CG, ajutand comunitatea? Ii vedeti organizand evenimente de lansare? Dand premii de ani de zile, organizand concursuri, raspunzand intrebarilor comunitatii? Ii vedeti facand reclame outdoor in Romania sau radio sau online sau orice altceva? Preturi speciale pentru Romania, versiuni localizate? NIMIC!

    Este absolut normal ca o precomanda trebui onorata la timp, dar sa nu ridicam in slavi un site care nu face nimic pentru voi si poate disparea maine. Sa nu uitam ca "pagina a fost hackuita", comenzile intarziate, etc etc. si cu toate acestea se trece prea repede peste aceste probleme.

    Ca si consumator eu as evalua: pret, disponibilitate, livrare la timp, bonusuri (aici nu ma refer doar la cele in-game, vb si de bonus fizic) precum si performantele anterioare ale retailerului.

    Ca si gamer din Romania as evalua: ce face retailerul si distribuitorul + producatorul pentru acest joc si istoric vorbind ce a facut in Romania.

    Suma acestor idei conduc la decizia de achizitie.

  13. #253 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    Eu vad situația în felul următor: precomenzi neonorate de la Altex & co - 20+, precomenzi neonorate gamerland, amazon, etc - 0.

  14. #254 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    RvsS: Nu vorbesc de Gamerland, ci in general... faptul ca dai cu batul in ei fara motiv e problema ta. Te uiti la defectele din gradina altuia, dar nu vezi gropile din a ta.

    Putin ma intereseaza de concursurile si cele doua evenimente anuale de lansare... nu particip si nici nu vin cu palaria in mana sa cer o bucata de paine. Sa nu mai zic de cat de mult ma incalzeste ca vad o reclama la Altex pe stalp.

    Vorbesc de cei 270 LEI pe care-i dau pe un joc... si pana acum am 10+ comenzi pierdute si 1-2 livrate. Sa nu mai zic de telefoane dupa o luna cu "mai doriti jocul?". Anularea de comenzi la care nu raspunde nimeni... si vine curierul la usa cu jocul pe care nu-l mai doresc.

    Chit ca dau banii si ajung la Amazon, chit ca ii dau la Altex & co... singura diferenta e ca unul AJUNGE cand trebuie si unul nu prea. Imi place ca lauzi si ridici in slavi sistemul Romanesc, care sa ma scuzi, e de rah*t. Avem trei promotii pe an... insa in rest jocuri de 350 lei la raft, vechi de 5 ani.

    Help aproape 0, nimeni nu stie nimic prin magazine sau la telefon. Insa ma bucur ca vezi sistemul vostru atat de perfectionat, sper ca prin el iti achizitionezi tot. Dar te inteleg, e job-ul tau, doar nu o sa dai cu pietre in el.

    Este ultimul post in legatura cu aceasta situatie, n-are rost sa ma "cert". Rezumat: prefer sa cheltuiesc banii in alta parte decat sa ajut firmele locale sa-si mareasca buzunarul si durerea in posterior. Ma bucur ca incerci sa ma inveti cum sa-mi cheltuiesc banii munciti.

    Edit: Legat de problema Gamerland, nu iti doresc sa ai si tu probleme cu site-ul si sa vina romanasul sa-ti faca cate 1,000 comenzi de Xbox One la 1 leu. Sa vad atunci pe unde mai scoti camasa.

  15. #255 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    My 2 cents:

    Imbunatatirile trebuie sa se faca simtite prin atitudine, competitivitate si seriozitate si nu prin texte si pretexte.
    Romanul vrea sa fie tratat ca orice cetatean european, atata timp cat el isi cheltuie banii castigati prin munca.
    Cand mentalitatea asta va fi perceputa si de catre resellerii de care se vorbeste, atunci se vor vedea schimbari. Pana atunci scuze se pot gasi foarte multe.

    Nu este posibil ca in 2015, cand exista nenumarate solutii tehnice si tehnologice un mare reselleri sa-si inchida site-ul pe motiv ca are prea multi clienti sau sa uite sa-si onoreze comenzile si sa se trezeasca dupa luni intregi ca mai avea ceva de livrat.

  16. #256 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by RvsS View Post
    Ca si consumator eu as evalua: pret, disponibilitate, livrare la timp, bonusuri (aici nu ma refer doar la cele in-game, vb si de bonus fizic) precum si performantele anterioare ale retailerului.
    Daca taceai...

    Lasand la o parte "lupta" dintre piata din RO si gamerland (ce treaba or avea ei in discutia asta, nu stiu), nu pot sa nu simt sila pentru tine, ca om. Si de mentalitatea ta comunista, chiar de politician (te felicit, aici). Pai cum poti sa versi niste argumente atat de mizere precum rahaturile de "concursuri" si "lansari". Daca se dau 3 jocuri pomana, la "concursuri" si se cheama oamenii ca sa stea inghesuiti ca animalele la 2 "lansari" pe an, inseamna ca gata, ar trebui sa fim multumiti, nu? Piata din RO si-a facut treaba. Ce vrem mai mult, nu?
    Uite ca vrem. Si atata timp cat angajatii din "piata din RO" o sa fie la fel de prosti ca ultima ta postare, o sa cautam acel mai mult in alta parte.

  17. #257 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Acesta este exact tipul de atitudine care ma deranjeaza. La noi e de rahat, afara e super. Generalizarea asta o vad de ani de zile si o vad nu doar in domeniul jocurilor. Eu nu sunt de acord cu ea.

    Vad foarte multe probleme si de afara si se trece foarte usor peste ele. Nu suntem la fel de exigenti, intelegem intarzierile lor, dar in Romania nu. In Romania e durere in fund, afara e doar... o problema cu site-ul si tot romani (culmea!) care incearca sa profite de aceste probleme si saracul intreprinzator strain nu stie cum sa scoata camasa.... sa fim seriosi.

    Dar evident ca iti dau dreptate - daca faci o precomanda trebuie sa o primesti la timp. Am spus-o si o repet, nici nu se pune problema de altceva. Acest lucru poate crea frustrari si cine nu livreaza la timp pierde pe termen lung. Clar nu iti spun eu cum sa procedezi, sunt complet de acord cu tine.

    Rugamintea mea de la care a pornit totul este sa evaluati toate avantajele din toate partile inainte de a va grabi sa luati o decizie. Atat. Pentur un consumator informat si care primeste maximul pentru banii sai.

    Se vorbeste multe de comunitate aici, dar din pacate cand este si vorba de a face ceva - adica de a o sustine - nu prea se intampla. Reclamele de pe stalp nu ne intereseaza (dar ce faine sunt evenimentele din strainatate, la noi de ce nu?). Lansarile din magazine - nu participam (dar ce fain e afara, uite ce dau aia, ia uite pe youtube cati stau la coada, asa da! La noi de ce nu se poate?). Comunitatea se cladeste de ambele parti si se sustine pe termen lung.

    Absolut ca pentru cei care sunt interesati strict de pret si de timp de precomanda, acestea sunt lucrurile care trebuie evaluate. De acord cu tine fara nicio problema, nici nu am zis altfel. Trebuie sa fie un pret bun, sa iti fie livrat la timp si sa includa cat mai multe bonusuri.
    Mai sunt si alte aspecte, in functie de interesul fiecaruia se pot lua in considerare sau nu.

    Ca idee, sunt de acord cu o parte din ceea ce ai transmis si anul acesta vom avea o implicare mai mare in bonusurile de precomanda pentru ca sunt consumatori care aici pun accent. Este normal sa primeasca acest lucru oricand se poate.

    ---------- Post added 19-02-2015 at 15:51 ----------

    Quote Originally Posted by solecon View Post
    Daca taceai...

    Lasand la o parte "lupta" dintre piata din RO si gamerland (ce treaba or avea ei in discutia asta, nu stiu), nu pot sa nu simt sila pentru tine, ca om. Si de mentalitatea ta comunista, chiar de politician (te felicit, aici). Pai cum poti sa versi niste argumente atat de mizere precum rahaturile de "concursuri" si "lansari". Daca se dau 3 jocuri pomana, la "concursuri" si se cheama oamenii ca sa stea inghesuiti ca animalele la 2 "lansari" pe an, inseamna ca gata, ar trebui sa fim multumiti, nu? Piata din RO si-a facut treaba. Ce vrem mai mult, nu?
    Uite ca vrem. Si atata timp cat angajatii din "piata din RO" o sa fie la fel de prosti ca ultima ta postare, o sa cautam acel mai mult in alta parte.
    Te rog defineste cat mai exact ce inseamna pentru tine munca firmelor de retail si de distributie pentru comunitate in afara de pret si disponibilitatea produsului (asta este de la sine inteles ca acestra trebuie sa fie ok, sunt total de acord). Lansarile sunt de rahat, ok, am inteles. Cred ca esti neinformat referitor la numarul lor, anul trecut au fost si 3-4 pe luna, nu 2 pe an, dar sa trecem peste argumente si realitati.

    Te rog cu toata sinceritatea sa definesti ce ti-ai dori sa primesti si nu ai aici (repet, in afara de pret si disponibilitate la timp - sunt complet de acord ca fara acestea nu se poate). Si de asemenea ce se primeste cumparand de afara (din nou, daca pretul si disponibilitatea sunt la fel). Hai sa vedem care sunt aceste aspecte si daca vedem posibilitate de imbunatatire, mi-ar face placere sa ti le comunic.

    ---------- Post added 19-02-2015 at 15:55 ----------

    Quote Originally Posted by GreyhounD View Post
    My 2 cents:
    Imbunatatirile trebuie sa se faca simtite prin atitudine, competitivitate si seriozitate si nu prin texte si pretexte.
    Sunt total de acord, dar mai exact? In afara de livrari la timp si preturi ok (despre care am afirmat in mai multe randuri ca sunt complet de acord, 100%)?

    De exemplu:
    - nu ma interseaza deloc evenimentul de lansare, vreau bonus fizic in precomenzi.
    - eu sunt informat despre lansari, reclamele outdoor nu le vad, as vrea ca de aceste sume sa vad marketing online sau sustinerea site-ului meu preferat ca sa poata continua sa se dezvolte.
    -daca sunt concursuri as dori sa nu se faca la lansare, as vrea sa am timp sa ma antrenez si sa ma inscriu din timp, online, sa ma prezint la ora fixa, sa fiu respectat ca si organizare si sa particip la teste impreuna cu ceilalti concurenti pentru premii semnificative.

    Ceva de genul acesta? Se poate adauga?

  18. #258 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Ce ne ceri tu acum e sa cumparam din Romania, chiar daca serviciile si preturile sunt mai proaste (bun patriotismul, tine de foame). Mai doresti si o lista cu imbunatatiri pe care le vrem, dar problemele cunoscute nu le rezolvati. De parca de luna trecuta sunt probleme de genul...

    Maine, poimaine imi deschid si eu o firma de constructii... si va rog sa veniti la mine, chiar daca o sa va iasa casa stramba... pt. ca le fac MADE IN ROMANIA. Auzi la el, ce "mentalitate" avem...

    Va doresc vanzari PE MASURA serviciilor voastre. O zi buna.

  19. #259 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu stiu de ce ai adus vorba de lansari, ca nu am fost la nici macar una care sa fie facuta calumea. Mereu aceiasi copii de 7-10 ani, desi jocul este 18+ si cand castiga, nu-i pasa nimanui ca are 10 ani (la watch dogs au intrebat daca parintii lor stiu ca sunt acolo si daca le dau voie, unora le-a cerut buletinu parintilor si gata).

    Nu se poate sa mergi la o lansare, sa te inghesui timp de 2-3h, sa vezi ca 80% din cei care primesc premii sunt copii sub 12 ani si sa pleci dezamagit ca n-ai primit nici macar un tricou, desi majoritatea celor care primesc toate prostiile le pun la vanzare in seara respectiva.

    Logic ar fi ca, cine cumpara jocul la lansare, sa primeasca TOATE bonusurile posibile pe care le oferiti si la concurs. Ca d-aia dam bani pe jocuri acolo si stam 3h in mizeria aia.

    O sa te rog sa vorbesti de lansari, in momentul in care o sa puteti face o lansare calumea, in care lumea sa stea jos sau in picioare fara sa se impunga, sa exista aer conditionat si bauturi pentru toata lumea (nu doar pentru cei din primu rand, care au venit acolo cu 1h inaintea lansarii, iar cei care fug de la munca sa prinda lansarea, sunt lasati deoparte, cand la urma urmei, EI cumpara jocul) si cand o sa exista respect pentru toata lumea.

    Nu am cumparat niciodata de la gamerland, dar recunosc ca am fost invidios cand am vazut ce bonusuri au primit colegii care au comandat de la ei (la aproape orice joc) iar eu, mi-am pus sperantele in Altex si am fost dezamagit de fiecare data (nu mai zic de faptul ca bonusurile pentru preorder de la Altex, acele coduri primite, erau deja folosite).

    Si pentu ca ne tot ceri parerea, ce ar conta pentru mine la o precomanda ? Normal ca vreau bonus fizic, nu un DLC amarat pe care oricum nu l-as folosi niciodata (si pe care oricum nu am putut, vezi exemplu de mai sus cu Altex). Pe langa asta, vreau ca angajatii care se ocupa de dept media sa fie in stare sa-ti raspunda la intrebari simple si vreau ca in momentul in care anulez o comanda, sa nu fiu nevoit sa o anulez de 3 ori si curieru sa tot vina cu produsu (ca va bateti joc de saracii oameni care lucreaza pe salarii mizere).

    Dar cred ca cel mai important aspect ce trebuie imbunatatit, este customer support-ul.

  20. #260 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by naz View Post
    Ce ne ceri tu acum e sa cumparam din Romania, chiar daca serviciile si preturile sunt mai proaste (bun patriotismul, tine de foame). Mai doresti si o lista cu imbunatatiri pe care le vrem, dar problemele cunoscute nu le rezolvati. De parca de luna trecuta sunt probleme de genul...

    Va doresc vanzari PE MASURA serviciilor voastre. O zi buna.
    Absolut deloc. Nu va cer eu absolut nimic. Am scris foarte clar - evaluati toate ofertele pe care le aveti pentru a beneficia de maximul posibil pentru achizitia voastra. Toata discutia a pornit de la faptul ca am mentionat ca este posibil sa aveti o oferta mai buna pe MK X din Romania. Atat. Este doar o informatie pentru ca ma astept la lucruri bune de la acest titlu (si altele in viitor)/

    Cred ca am repetat de 10 ori pe aceasta pagina ca fara preturi bune si livrari la timp nici nu intra in discutie alte elemente, acestea sunt de baza. Dar as vrea sa le discutam, ar fi interesant sa vedem ce ar fi de dorit, asta ar fi un pas inainte spre rezolvare, nu-i asa?

    Ca idee, toate produsele lansate anul trecut au venit la timp in retail. Mai departe, sunt complet de acord, daca retailerul de unde ati facut precomanda nu livreaza la timp, trebuie evaluat. Daca se rezolva - ok. Daca nu - trebuie cautata o solutie mai buna.

    ---------- Post added 19-02-2015 at 16:08 ----------

    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nu se poate sa mergi la o lansare, sa te inghesui timp de 2-3h, sa vezi ca 80% din cei care primesc premii sunt copii sub 12 ani si sa pleci dezamagit ca n-ai primit nici macar un tricou, desi majoritatea celor care primesc toate prostiile le pun la vanzare in seara respectiva.



    Si pentu ca ne tot ceri parerea, ce ar conta pentru mine la o precomanda ? Normal ca vreau bonus fizic, nu un DLC amarat pe care oricum nu l-as folosi niciodata (si pe care oricum nu am putut, vezi exemplu de mai sus cu Altex). Pe langa asta, vreau ca angajatii care se ocupa de dept media sa fie in stare sa-ti raspunda la intrebari simple si vreau ca in momentul in care anulez o comanda, sa nu fiu nevoit sa o anulez de 3 ori si curieru sa tot vina cu produsu (ca va bateti joc de saracii oameni care lucreaza pe salarii mizere).
    Ok, pot sa sintetizez si te rog sa ma corectezi:
    a. La lansari, pentru premii sa participe doar cei care au cumparat jocul (fie prin dovada chitantei de la curier, fie prin bonul din magazin).
    b. La precomenzi sa fie cat mai des bonusuri fizice.

    c. (aceasta parte nu tine de mine, dar o voi comunica) Sa fie mai simplu procesul de anulare.
    d. (la fel, o voi comunica mai departe) Sa fie inregistrata anularea, sa nu fie transmisa de curier.

    Mentionez ca nu lucrez pentru niciun retailer si nici nu sunt responsabil pentru politica de salarizare a companiilor de curierat Dar ceea ce putem face, ma bucur sa citesc aceste informatii si le confirm alaturi de voi. Multumesc pentru timpul acordat.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 283 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 63 113 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts