Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 24 of 283 FirstFirst ... 14 22 23 24 25 26 34 74 124 ... LastLast
Results 461 to 480 of 5657

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #461 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Da, plasatul de comenzi false este raspunsul. Cu siguranta.

    Vreti sa le arati ca nu le sustineti business-ul? Nu mai cumparati de la ei. Este atat de simplu. Evident, te superi ca nu iti trimit nu stiu ce produs la un pret derizoriu, ii injuri 5 pagini pe forum si pe facebook, apoi iti aduci aminte ca ai o viata de trait si o sa vina si alte dezamagiri. Sau poate iti dai seama ca nu are rost sa te enervezi cu o astfel de politica de business.

    In urmatoarea luna mai fac ei cateva reduceri pe ici, pe colo. Bineinteles, o sa cumperi. Pentru ca trebuie, nu? Nu vei face valva ca ai prins reducere la x produs pentru ca nu e nimic senzational. Nu vei felicita Altex pentru asta pe facebook sau pe forum. O sa taci malc. Fericit cu ce ai reusit sa prinzi. Apoi se intrezareste inca o noapte a somnambulilor amatori si iar iti creste pipota. Daca prinzi o ciorba buna? Ce conteaza ca ti-au servit suc de urzici de fiecare data? Incerci, se uita totul cand prinzi un deal bun. Tabula rasa. Si apoi ghici unde ajungi? Aici.


    PS. Personajul despre care vorbesc este fictiv, evident.

  2. #462 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Personajul despre care vorbesc este fictiv, evident.
    24 de pagini ne arata ca, din pacate, e cat se poate de real.

  3. #463 SP
    Member AzFaust's Avatar
    Am facut rezervare la CoD Ghosts PS3 cand era 35 lei si cand am fost sa ridic jocul au refuzat sa mi-l dea pentru ca, tineti-va: nu am vrut sa le dau adresa si CNP! Deci in mintea astora de la Altex, pentru o reducere de 30-40 lei trebuie neaparat sa iti dai CNP. Am trimis mail la 'mistocareala cu clientii' si i-am intrebat de ce nu este specificat cand faci rezervare ca iti trebuie CNP plus ca nu o sa mai cumpar de la ei si am primit raspuns:

    'Buna ziua,

    Va multumim pentru mesajul transmis.
    In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, va informam ca CNP-ul v-a fost solicitat pentru a va putea fi facturat produsul la pretul din rezervare, informatie ceruta de sistem.
    Fara informatiile cerute din sistem nu se poate factura produsul cu reducerea aferenta.



    Solicitarea dumneavoastra a fost inchisa.'

    Despre ce sistem vorbim (audio 5.1)? Si auzi intrebare pe sef de tura sau manager de magazin ce dracu era: ' De unde stiu eu ca tu ai facut rezervarea?'. Deci eu ma duc in magazin, zic un nume din burta si se nimereste sa fie rezervare pe acel nume.
    Cu alte cuvinte: Ne dai CNP sau sugi acadeaua. Timp pierdut degeaba pe drum pana la Altex.

  4. #464 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    Quote Originally Posted by Khufu View Post
    Vreti sa le arati ca nu le sustineti business-ul? Nu mai cumparati de la ei. Este atat de simplu.

    In cazul meu nici nu vor simti ca "nu le sustin business-ul". In general cumpar cam orice legat de gaming, movies, comic books de afara. Iar eu unul nu m-am suparat ca nu mi-au trimis ceva la un pret derizoriu. Majoritatea jocurilor pe care le am (in jur de 150 dintre ele) sunt cumparate in format digital de pe PS Store UK si partial de pe US. Am platit pe varianta digitala a lui Far Cry 4 + Season Pass cam cat era pretul full a versiunii Kyrat.


    Problema pentru mine e lipsa profesionalismului si lipsa de consideratie pentru client, exprimata nu prin serviciul de relatii clienti (cu care eu am avut o conversatie decenta), ci prin sistemul de rahat de comanda si stoc pe care-l au de ani buni, prin incapacitatea repetata de a procesa comenzi intr-un mod eficient, si prin mesajele trimise pentru anularea comenzilor in care isi iau clientii de sus cu texte de Cotabita.


    Sau ma rog, in cazul meu prin lipsa mesajelor mentionate mai sus, pentru ca eu dupa mailul cu inregistrarea comenzii nu am mai primit altul si doar am descoperit comanda anulata in cont. Si in fine, prin lipsa de reactie (care de fapt e simptomatica pentru mai toti comerciantii sau prestatorii de servicii romani), atunci cand le sunt trimise plangeri, reclamatii etc


    In contrast, desi am mai avut una - doua probleme si cu unii comercianti straini, as relata doua situatii mai recente:


    1. Am avut abonament Hulu Plus in primavara anului trecut, la care am renuntat dupa vreo doua luni, pentru ca fiind din Romania evident trebuia sa folosesc diverse artificii (VPN-uri si DNS-uri and ****) ca sa pot beneficia de el. Am suspendat abonamentul pentru 6 luni, iar in Noiembrie mi-a venit mail ca se va re-activa si ca va trebui sa reincep platile. Am intrat in cont si am dezactivat subscription-ul cu totul. In mod normal nu trebuiau sa mai incaseze nimic. In Ianuarie mi-am dat seama ca in Decembrie si in Ianuarie imi luasera baietii de pe card bani pentru cele doua luni desi abonamentul era inactiv. Am trimis un mail in care am spus doar ca abonamentul e anulat din Noiembrie si ca as vrea sa stiu de ce mi s-au extras bani din cont.

    Au raspuns in vreo doua ore cu o confirmare de ramburs. Banii au intrat dupa doua zile la secunda.


    2. Cumpar des de pe Zavvi (in general boxseturi cu filme si seriale). Ultima data am comandat Lost pe Bluray, cu transport de 9 lire cu tracking.
    In confirmarea comenzii pe mail scria International Tracked Delivery. Am intrat in contul de pe site, dar acolo... pauza tracking number.


    Trimit mesaj in care ii intreb exclusiv despre tracking number, nu am spus o vorba despre vreun ban, primesc raspuns dupa vreo 3-4 ore cu scuze, cu explicatia ca dintr-o eroare produsul a fost trimis cu posta, fara tracking, si cu confirmare directa de ramburs a transportului.



    In niciuna dintre cele doua situatii nu am apucat sa le cer vreun ban comerciantilor.
    Asa ca, cel putin pentru mine, chestia asta n-are legatura cu oferte, reduceri si alte alea. Si sunt sigur ca nici pentru altii.


    Oricum, nu pot spune ca m-au pierdut de client, fiindca oricum nu le rupeam eu situl sau magazinele nici asa. Iar ca un boicot sa aiba vreun effect asupra unui astfel de mamut, nu ajunge ca 10 oameni de pe aici sa nu mai cumpere de la ei. Fiindca i-ar atinge mai putin decat comezile false. As indrazni sa spun ca plasarea de comenzi false i-ar lovi mai mult, pentru ca ar pierde bani pe transport (bine, asta daca s-ar face in masa asa ceva).

  5. #465 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    La mine apare: Nemo Express - AWB xxxxxxxxx - Intrare Statie Origine

  6. #466 SP
    Member valentin2007's Avatar
    @tezuka: si la mine apare la fel

  7. #467 SP
    Member flamer's Avatar
    La mine apare cu status Iesire HUB

  8. #468 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    La comanda mea apare "COMANDA PROCESATA INTEGRAL", nu pun baza, am cateva comenzi anulate la care aare la fel, inclusiv o comanda neridicata de mine la fel, tot procesata integral. Nu a fost vina mea, am primit produsul la 2 saptamani de la comanda, si nu era oferta sau altceva.

  9. #469 SP
    Member valentin2007's Avatar
    Da, și la awb acolo ce zice? Descarca factura și vezi ce produse apar

  10. #470 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    Nici nu am stiut pana acum ca exista factura acolo La AWB nu zice nimic, la nici o comanda nu am avut AWB, coletele au venit la mine fara sa am habar de nimic, foarte prost sistemul lor. Din factura lipseste un singur joc, spre multumirea mea, deja i-mi parea rau ca l-am comandat.

  11. #471 SP
    Member flamer's Avatar
    Mi-au sosit comenzile, inclusiv Far Cry care la comanda nu a aparut ca si livrat

  12. #472 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Am primit sms de la nemoexpress ca imi livreaza azi produsele.

  13. #473 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Si pe mine m-a sunat ca am o comanda de 20 de lei... deci e clar ca nu au livrat decat XCOM (care supriza, e iar la promotie si chiar mai ieftin). Anyway, ma inteleg super cu tipul de la Nemo asa ca i-am zis sa nu mai vina.

    Cica nu mai au Alien, huh? Alien Isolation - Nostromo Edition Xbox 360

  14. #474 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    De ce nu faci reclamatie?

  15. #475 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Am facut de ieri, dar nu pe motiv de stoc ca nu stiam faza, ci pe motiv de... nu mai stiu exact cum am scris, dar mi-am exprimat nemultumirea fata de modul in care au tratat comenzile online, rezervarile, clientii etc.

  16. #476 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Daca sunteti si altii care credeti ca nu este corect ce a facut Altex cu "reducerile" astea nu uitati sa trimiteti o reclamatie: Reclamatie ANPC .

  17. #477 SP
    Junior Member catalin0009's Avatar
    Quote Originally Posted by AzFaust View Post
    Ne dai CNP sau sugi acadeaua. Timp pierdut degeaba pe drum pana la Altex.
    poti sa dai cnp fals....eu asta am facut totdeauna...
    nu-ti cere nimeni cartea de identitate....nu te controleaza nimeni...

  18. #478 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Primit toate produsele. Altex giugiuc.

  19. #479 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Ha ha ha

    Buna ziua,
    Va multumim pentru feedback-ul transmis.
    Va informam ca sunteti un client important pentru noi si ca urmare a celor sesizate de dumneavoastra am demarat actiuni pentru a gasi o solutie.
    Revenim in cursul zilei de maine, 20.03.2015 cu o propunere pentru dumneavoastra

    Dupa conversatia telefonica pe care am avut-o adineauri despre Alien Isolation care acum cateva ore era in stoc (si eu n00b ca nu am sunat exact atunci) nu cred ca aveti ce sa imi oferiti.

    PS: Reclamatia de mai sus nu are legatura cu conversatia.

  20. #480 SP
    Banned tezuka_2014's Avatar
    Jocul de PS3 e in olandeza, luat cu 10 lei.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 24 of 283 FirstFirst ... 14 22 23 24 25 26 34 74 124 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts