Oricum eu va doresc sa nu aveti parte de acceasta eroare... dar daca s-a dus garantia... se poate rezolva problema?
Oricum eu va doresc sa nu aveti parte de acceasta eroare... dar daca s-a dus garantia... se poate rezolva problema?
Temporar.. ca la clasicul RROD. Ma uitam acum cateva zile pe youtube la un filmulet in care un tip folosea vechea metoda a prosopului pe o consola cu E74. Intr-un final a mers. Deci e vorba de niste lipituri cel mai probabil. Cred ca ar putea s-o rezolve donely daca ar sta putin pe ea..
@quik_123
"E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU".
Daca cablul AV este ok, atunci inseamna ca avem o proble cu GPU. Suna-ma la, 0722 766149 si facem o programare pentru reparatie.
Cam greu de reparat ANA sau HANA ala. Tre sa ii faci resoldering si iti trebuie scule destul de avansate. Stiu ca am avut eu probleme cu o consola si iam facut un fix temporar gasit pe youtube. Oricum problema e destul de grava si sa ne fereasca D-zeu de ea
Cea mai tare faza. Dupa ce prin octombrie mi-am luat RROD, aseara am visat ca mi-am furat si o eroare e74
Am fost astazi la media galaxy cu consola pentru garantie. Intradevar, cel de la unirea s-a inchis. De acolo m-am dus la altex unirea. Ajung si mi se spune ca ei nu au service si ca nici media galaxy nu are service . Imi dau seama ca traiesc in Romania si ma duc la media galaxy in grozavesti. Ajung la service, ii arat certificatul de garantie unui tip foarte suparat pe viata si el imi spune ca nu acorda ei service la consola, sa ma duc la tnt games care a eliberat certificatul. Ma cert cu el 10 minute spunandu-i ca ei trebuie sa-mi ofere garantie. imi sar dracii si ies afara sa fumez. Sun la TNT games. Imi raspunde o duduie care incepe si ea sa tipe in telefon ca ei nu au distribuit console xbox catre media galaxy si ca ei le importa singuri. Buuuun, deci certificatul de garantie era prost. Imi recomanda sa ma duc sa-l schimb. Ma duc la MG la garantii, un tip de treaba (singurul care chiar m-a ajutat cu treaba asta) intelege situatia si imi da alt certificat. Inapoi la tipul suparat pe viata din service, de data asta cu o foaie mai albastruie pe care scria sclipitor media galaxy. I-o arunc in fata si incerc sa-i transmit prin limbajul corpului "suck on this, bitch". Imi emite plictisit un bon de ridicare, verifica la fel de plictisit cutia, imi ia numarul de telefon si imi spune sa vin peste o saptamana.
So.. basically.. media galaxy can suck my balls..
Am stat si eu mai mult de o saptamana, asteptand telefon din partea lor. Iti recomand sa le mai faci vizite ca sa iti elibereze dovada aceea din service.
Acum trebuie "sa le bagi pumnu in gura" ca altfel o sa vezi consola dupa 1 luna cu mi s-a intamplat mie.Si eu am avut si "pile" ca altfel nici acum nu cred ca o aveam.Eu am avut probleme astea cu Emag care ezita sa trimita consola la Gameshop ca acestia sa imi trimita mie alta.
Tare mi-e teama ca o sa se intample cum spui tu..
In fine, pe certificat scrie ca in maxim 2 saptamani, produsul trebuie restituit.
Stau sa ma gandesc totusi.. nu sunt si oamenii astia intruiti? Macar de li se spunea:
"bai tata, da mah, tu boule care esti. vezi chestia asta alba de aici? da, o vezi? boooon, este un xbox 360. vezi cadranele astea rosii? boooooon. daca vine cienva cu problema asta ii dai alta ca nu ai ce sa-i faci."
Sunt sigur ca nu sunt nici primul nici ultimul care se duce cu RROD la garantie. Cred ca in saptamana asta nu se atinge nici drq de ea, poate sa o deschida, sa vada ca nu merge, si apoi sa se stranga ca maimutele in jurul ei si sa faca dansul ploii.
Da cateva detalii despre situatia ta, pastilutza, chiar sunt curios sa aud cum a decurs si cum ai facut de te-au rezolvat pana la urma.
Scriu aici toata povestea in caz ca o sa mai ajute pe cnv inafara de tine.
Xboxu meu a avut probleme cu blocul optic.I-am sunat pe cei de la Emag si ei m-au pasat la firma de unde am consola respectiv Best Distribution.Firma Best Distribution m-a trimis la Emag.Eu le-am spus celor de la Best ce mi s-a intamplat,practic pe email am vb de la inceput cu RvsS dar la sfarsitul problemelor mi-am dat seama ca el e.I-am sunat pe cei de la Emag si le-am citit mailu de la Best Distribution si am si urlat putin la telefon la "Domnisoara cu vocea minunata de la Service Emag".Aceasta a spus sa vin la sediu sa le predau consola si ei o vor trimite la service.Dupa asta am luat legatura cu "pila" pe care o aveam la Emag si aceasta "pila" a grabit diagnosticul.Dupa 2 zile m-au sunat si mi-au zis ca au descoperit ca e stricat blocul optic,(astea le-am spus si eu) si vor incerca sa o repare si in caz ca nu o repara o sa imi trimita alta.In fiecare zi ii dadeam mail lu RvsS si ii sunam pe cei de la Emag pt ca trecusera 10 zile si ei nu dadeau nici un semn de viata.
Dupa 1 luna am luat legatura cu "pila" care mi-a cerut nr de factura ca sa mi-o trimita.
A ajuns intr-o zi de la Bucuresti si mi-au trimis si un Limited Edition cu Sega Superstars Tennis.
Deci daca nu ii freci la cap o sa te tina mult si bine in service.
Morala:Cauta si tu o "pila".
Revenind la E 74. Imi puteti spune, dintre cei care ati primit aceasta eroare, aveti consola modata sau nu?
Nu stiu despre toti cei care au primit-o, dar problema a fost semnalata de un site mainsteream (nu de modder-i). Ceea ce inseamna ca a aparut pe console nemodate (vezi link-ul din primul post).
si consola mea a dat blestematul E-74 acum astept sa vad ce se intampla cu garantia !!!
Acum m-am intors de la garantie. Mi-au spus ca maine este gata si sa vin pe la pranz. Acum, stau sa ma gandesc.. ce dumnezeu o sa fie gata maine la pranz? Negatia? Tare cred ca si maine ma intorc cu mana goala.
Bookmarks