Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 9 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 41 to 60 of 172

Thread: E-74 este noul RROD?

  1. #41 SP
    Member alalalt's Avatar
    Nu am rezolvat nimic. Am dat alaltaieri si ieri cca 50 de telefone la service. Nu mi-a raspuns nimeni. Sun azi dimineata si-mi raspunde o duduie plictisita.
    eu "sarutmana, am o consola la dumneavoastra in service. as vrea sa stiu in ce stadiu este"
    ea "consola? cum de n-am auzit de ea?"
    eu "..."
    ea "de unde ati cumparat-o?"
    eu "din media galaxy"
    ea "ce media galaxy, ca sunt vreo 20"
    eu "grozavesti.. asta nu este numarul de service pt grozavesti?"
    ea "ba da"
    eu "..."
    ea "aveti un cupon de service?"
    eu "da, numarul X, adusa pe data de 27.01"
    ea "v-am gasit. sunteti de fapt numarul X-1"
    eu "pe cupon scrie X"
    ea "o sa intreb in ce stadiu este si revin cu un telefon in jurul orei 4"
    eu "in regula, multumesc"

    Se face 4:30. Duduia noastra tot nu suna. Ar fi fost putin ciudat sa sune, tinand cont ca nu mi-a cerut nici un numar de telefon. Sun din nou la service. Dupa a 5a incercare imi raspunde.

    eu "buna ziua, am o consola in sv la dvs. Am sunat ceva mai devreme, am vorbit cu o doamna, ramasese sa ma contacteze"
    ea "da, cu mine ati vorbit. Consola dumneavoastra nu este inca gata. Cineva o sa verifice si o sa revin cu un telefon. Daca nu se poate face nimic, va vom da o negatie si puteti lua alta. Aveati un playstation 3, nu?"
    eu "nu, un xbox 360, cumparat pe data de 27.01, cu cuponul de service numarul X"
    ea "reveniti maine cu un telefon"
    eu "as veni personal, dar momentan nu sunt in bucuresti. la telefon sun de 3 zile si nimic"
    ea "eu sunt mereu aici, sunt singura"
    eu "am sunat de 50 de ori zilele astea si nu mi-a raspuns nimeni"
    ea "lasati-mi un numar de telefon si va voi contacta maine"
    eu "numarul meu este X"

    Din conversatia mea cu aceasta creatura (la cati draci mi-am facut astazi, n-am cum s-o numesc altfel), am dedus urmatorul lucru: ii doare fix in c*r pe cei de la media galaxy de clienti. Fatuca aia nici nu a verificat macar stadiul in care era consola, din moment ce a doua oara m-a intrebat daca am playstation. Dar cred ca pentru ea e acelasi lucru.. xbox.. playstation.. terminator.

  2. #42 SP
    Member Atrium's Avatar
    Imi pare sincer rau ca ti se intampla chestia asta. Cred ca toti am trecut prin asa ceva cel putin o data in viata.

    Ce sa-i faci, asta este, astia sunt. Sunt ai nostri din pacate. Eu iti zic sincer, la cat de frumos le vorbesti, atat de prost te considera. Nu mai spun cati nu iti vorbesc cu : "tu, mai, fa asta, du-te acolo" s.a.

    Nu stiu unde am citit : "clientul este rege", ce pot spune... M-am distrat copios pe tema asta, ma rog, autoironic desigur.

    Cu OPC-ul nu ai incercat ? Am inteles ca au depasit termenul de solutionare a problemei, nu ?

    Bine, acum nu stiu ce pot face cei de la OPC, si daca cei de la MediaGalaxy se vor misca mai repede ca urmare a acestui lucru. Dar totusi, parca merita incercat nu ?

    Eu unul iti doresc o solutionare cat mai rapida. Iti tin pumnii si nu te enerva ca ei tot asa raman, si tu iti scurtezi viata degeaba.

  3. #43 SP
    Member alalalt's Avatar
    Pe certificat scrie ca problema trebuie remediata in termen de maxim 15 zile. Pana acum au trecut 9.
    Cum ai spus si tu, cu cat le vorbesti mai frumos, cu atat te considera mai prost.
    Imi aduc aminte ce mi-a povestit un prieten despre o cunostinta de-a lui. Se defectase o masina de spalat si respectivul o dusese in garantie. Cei de la garantie, dupa cateva zile au sunat inapoi si au spus ca problema a fost datorata folosirii necorespunzatoare. Atunci persoana respectiva le-a raspuns cu "daca pana maine nu e ca noua, te urmaresc si-ti dau foc la masina". A doua zi, ca prin minune, masina de spalat s-a intors perfect functionala din service.

    Traim in Romania si asta ne mananca tot timpul..

    Cel mai trist e ca nu au ce sa ii faca, dar o tin acolo pe post de bibelou.. De fapt, asta ma deranjeaza cel mai tare. Nici macar nu se uita la ea pana in ultima zi, cand dupa 5 minute se hotarasc sa scrie negatia.

  4. #44 SP
    Member Atrium's Avatar
    Pai asta cred ca ar merge...din experienta mea cu acesti indivizi am ajuns la o concluzie :

    Si anume, sunt foarte frustrati de situatia lor, de munca, de stress, de PLICTISEALA etc. Si acum, se vad intr-o situatie de "putere" fata de tine, care te duci umil, ca asa esti invatat, pentru a-ti rezolva o problema. Nu e un lucru bun, si no se intampla, nu ai ce sa-i faci.

    Nu iti spun ca am fost etichetat ca un hot la Altex in Brasov ca mi-am bagat telefonul in buzunar. Au venit "gardienii" la mine, sa imi dau geaca jos, sa ma scaneze, de fata cu toata lumea, deci iti zic, imi venea sa intru in pamant de rusine !! Si la sfarsit, nici macar un "ne cerem scuze" nu au zis.

    Sa vezi scandal ce am facut acolo !! lol Pana la urma a venit unul sa isi ceara scuze, habar n-am cine/ce era el. Dar no, eu eram cat de cat satisfacut ca am avut la cine sa zbier.

    Deci iti zic, sa te feresti de oameni frustrati pusi in pozitie de putere (relativa) fata de tine. Dar in principiu, nu cei ca noi le platesc salariile ?! Din cate vad eu, ei iti fac tie o favoare ca te lasa sa cumperi din ilustrele magazine lol

    Rabdare, ca nu or mai sta astia mult pe aici... sper

  5. #45 SP
    is the man! trickz's Avatar
    Se numeste birocratie. Oameni frustrati pusi in functie cu responsabilitate. Si degeaba stim ca noi le platim salariile.. daca zici asta iti vor zice ca nu.. nu tu platesti ci sefu (nu zau...). Trist dar asta este... Eu pana acum am ales sa imi bag picioarele in garantie. Aveam un psp de la Media Galaxy, ma duc frumos cu el dupa ce a devenit brick din cauza unui firmware tras prost... pe langa ca m'a facut nenea de la garantie de tot rahatul ca
    "El:noi nu acoperim cu garantia tampeniile copilasiilor idioti ca tine...
    Eu: nu va suparati.. dar nu aveti dreptul sa ma jigniti
    El: asa si? ia psp'ul asta si arunca'l la gunoi.. nu e bun de nimic si garantie nu vezi"
    La fel si la o camera foto.. cand a picat displayul de nebun.. si era vina mea... eu care tin camerele in puf (la propriu)... Trist, domne trist...

  6. #46 SP
    Member Atrium's Avatar
    No asta nu, totusi e cam mult... Ce drept avea individul sa te faca idiot. Vai de mama lui ca faceam un scandal monstru. Trebuia totusi macar sa raportezi chestia asta cuiva.

    Stiu ca suntem offtopic, dar un lucru mai spun, eu unul cand ma duc de acum la : Altex, MediaGalaxy etc imi iau si un prieten cu mine pe post de martor. Vorbesc cat se poate de serios ! Altcumva nu mai merge.

    Cred ca ar trebui un thread doar pe tema asta

  7. #47 SP
    Member alalalt's Avatar
    Perfect de acord cu Atrium. Nu aveau nici un drept sa se comporte asa cu tine. E de laudat totusi faptul ca ai ramas calm dupa ce ai fost insultat.
    Subscriu la ideea de thread.

  8. #48 SP
    Member Istrate's Avatar
    Atat timp cat nu incalca termenul de pe certificatul de garantie chiar ca nu ai cu ce sa intervii. La fel am patit eu cu o consola PlayStation2 luata acum ani buni, cand era noua. Nu am idee ce se defectase la ea, dar nu voia sa mai porneasca. Asa ca am dus-o la garantie. Oamenii au luat-o frumos, n-au comentat nimic, doar ca zilele treceau si eu nu mai primeam nicio veste. Am inceput sa ma enervez si sa dau telefoane. Mi-au spus ca au trimis-o la Bucuresti sau mai stiu eu ce balarii si sa astept ca nu mor. Am tot asteptat, trecusera mai bine de 20 de zile, si atunci chiar am vrut sa vin cu OPC-ul. Dar cand m-am uitat pe certificatul de garantie, surpriza. Termenul limita era de 30 de zile. Si ca sa vezi, in ziua 29 ma suna frumos baietii sa vin sa-mi ridic consola de la sediul lor din orasul meu. Situatia a fost destul de jenanta, dar cand ai documentul in mana, poti sa-l mai contrazici?

  9. #49 SP
    Senior Member SublimingSun's Avatar
    @alalalt: uite ce mi s-a intamplat ieri, desi total off topic, sa vezi ca nu esti singurul in situatii absurde: ma duc la banca cu cartea de credit, o bag in ATM, imi apare pe ecran mesajul "card capturat". Intru in banca si-i intreb ce inseamna asta si ii rog sa mi-l scoata de acolo. De fata cu toata lumea din banca il scot, incep sa ma intrebe daca am facut fraude pe internet... Dupa vreo 10 minute de stat la telefon cu colegii lor de nu stiu unde, ajung ei la concluzia ca Visa, ca masura de securitate, a decis sa faca un re-issue de carduri pt. cele folosite pe internet.

    Banca imi eliberase un alt card si il anulase pe cel pe care il aveam fara sa ma anunte...

    Ma rog, astia macar si-au cerut scuze...

  10. #50 SP
    Member alalalt's Avatar
    Traim in Romania..

  11. #51 SP
    Senior Member SublimingSun's Avatar
    Exact! Oricum, absurdul a depasit de mult cotele alarmante, a devenit de fapt standardul pe-aici, pe la noi...

  12. #52 SP
    Senior Member Nariggar's Avatar
    Quote Originally Posted by alalalt
    Pe certificat scrie ca problema trebuie remediata in termen de maxim 15 zile. Pana acum au trecut 9.
    Tin sa fac o mica precizare, cele 15 zile sint zile lucratoare, asta inseamna 3 saptamini (o saptamina are 5 zile lucratoare), nu va amagiti ca sint calendaristice.

    Ce sa zic succes in solutionarea problemei.

    Legat de problemele de adresare ale anagajatilor, toate pot fi combatute cu un pic de perseverenta, eu de fiecare data am reusit sa le inchid gurile ba mai mult sa-i umilesc in fata a x alti clienti, dovedind-ule ca nu stiu nici 10% din muca pe care o presteaza. Daca e sa fie ma ofer voluntar sa va dau sfaturi in astfel de probleme.

  13. #53 SP
    Member alalalt's Avatar
    Mi-au spus ca ma suna si tot nu m-au sunat. Deja nu ma mai surprinde treaba asta. Stau sa ma gandesc ce sa fac in continuare.
    @tiberiu_sim : povesteste

  14. #54 SP
    Senior Member Nariggar's Avatar
    Ma scuzi ca raspund cu intirziere. In primul rind asa zisii reprezentati de garantii nu cunosc legea si te poti lega de chestia asta. Poti folosi legea pe care ei o sustin in folosul tau. Ti-am atasat legea 449/2003 republicata in 2008 (legea comercializarii produselor si garantia acestora) si ordonanta 21/1992 actualizata in 2007 (ordonanta privind protectia consumatorului).

    In principiu te poti lega de fiecare punct din certificatul lor de garantie si sa-i gasesti o hiba, in felul asta inclinind balanta in favoarea ta. Conteaza foarte mult ce stipuleaza acel certificat, eventual poate-mi relatezi anumite paragrafe.

    Sfatul meu e sa te duci in service, pe capul nesimtitului care te amina si sa-l pui sa sune de fata cu tine la furnizor sau unde se repara consola, nu poate sa-ti dea la infinit raspunsuri evazive, refuzul lui/ei de ati da un raspuns sau un termen poate fi considerat culpa, ceea ce inseamna ca nu respecta termenii garantiei.
    Attached Files

  15. #55 SP
    Member alalalt's Avatar
    Multumesc pentru documente. O sa ma folosesc de ele in viitor mai mult ca sigur.
    Astazi am rezolvat in sfarsit cu negatia. Dupa ce m-am rastit la duduia de la service, s-a facut mielusel si mi-a dat negatia.
    Apoi am fost si mi-am recuperta banii. Cum spuneam si mai inainte, e trist ca doar asa poti beneficia de drepturile tale in Romania..

  16. #56 SP
    Member zNowkid's Avatar
    se pare ca problema a ajuns si la mine.ma jucam linistit gta4 si imi apar dintr-o data dungi verticale pe ecran.inchid consola,o deschid si E74.maine ma duc la mediagalaxy,dar din cate am citit din experienta lui alalalt...sper sa fie cat mai rapid.

  17. #57 SP
    Member vallio's Avatar
    sal zNowkid aveai NXE instalat?

  18. #58 SP
    Member zNowkid's Avatar
    da.aveam NXE instalat.de ce intrebi?

  19. #59 SP
    Member Atrium's Avatar
    Cred ca se referea la update-ul acela de la inceputul lunii februarie. De cand aveai consola ? Ce era, Jasper, Falcon ?

  20. #60 SP
    Member zNowkid's Avatar
    consola am cumparat-o in 2008(prin mai parca)...falcon presupun .

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 9 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast

Similar Threads

  1. E oficial: noul standard TV este UHD By MonkY in forum Tech News
    Replies: 57 Last Post: 12-02-2015, 03:18
  2. Noul Walkman de la Sony este o... casca! By MonkY in forum Tech News
    Replies: 6 Last Post: 15-10-2013, 15:22
  3. Xperia Z1 este noul flagship Sony! By MonkY in forum Tech News
    Replies: 50 Last Post: 06-10-2013, 11:27
  4. Zvon: Noul joc Bioware este... By erik95 in forum Console News
    Replies: 10 Last Post: 22-11-2010, 03:46
  5. Noul joc al Platinum Games este... By erik95 in forum Console News
    Replies: 12 Last Post: 30-01-2010, 15:52

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts