Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 141 of 246 FirstFirst ... 41 91 131 139 140 141 142 143 151 191 241 ... LastLast
Results 2,801 to 2,820 of 4915

Thread: Gran Turismo 5

  1. #2801 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Hai sa punem un pic lucrurile la punct. Am pus un set de reguli de bun simt, pentru cei care nu cunosc cum sa se comporte pe traseu (din varii motive, ca sunt incepatori, rea vointa, etc, nu conteaza). Am spus si pe gura in lounge sa se mearga frumos, fara nefesisme. Nu se doreste acest lucru asa ca, incepand de la urmatorul lounge voi da kick celor care nu se comporta ok fata de participantii la cursa. Daca romaneste nu ne intelegem, atunci procedam altfel.

    P.S.: Luati-va nene o casca ca se gaseste aproape gratis la orice magazin de telefoane.

  2. #2802 SP
    Senior Member nameless_fear's Avatar
    kick me, kick me, kick me

  3. #2803 SP
    Member 573ph4n's Avatar
    Sa mai destindem atmosfera...De cate ori nu a-ti cautat la used card o masina buna, care va trebuie sa faceti un event si la bani putini?Probabil de multe ori, totusi aveti noroc ca sunt aici pentru a va informa de rsicurile la care sunteti expusi : CLICK .


  4. #2804 SP
    Member playgame's Avatar
    A fost show si azi dar unii din voi ati plecat mai repede. Da, stiu, demo-urile de pe psn.

  5. #2805 SP
    Junior Member lotoganja's Avatar
    si eu visam la un g25 dar m-am razgandit si acum sunt decis sa strang bani pentru un fanatec 911 carerra , e nou cat e un g25 la mana a doua si mi se pare foarte ok ca nu are acel deadzone cum au cele de la logitech.

    ---------- Post added 23-12-2010 at 01:07 AM ----------

    scuze,am cresit tab-ul , oricum acum sunt si eu fericit ca de la ultimul update pot sa ma joc si eu on-line fara sa imi dea disconnect

  6. #2806 SP