Pentru amatorii de curse online, lounge-ul este facut, dati join pe mine sau pe room: 1472-6118-3916-1739-2630
Pentru amatorii de curse online, lounge-ul este facut, dati join pe mine sau pe room: 1472-6118-3916-1739-2630
ok, am luat si eu jocul. n-am avut prea mult timp la dispozitie sa ma joc asa ca am ales random niste curse A-spec, Licenses, special events etc doar, doar mai strang niste credite. (aveam o mazda mx5)
am reusit sa fac asta cat decat insa cand mi-am luat o masinuta mai serioasa, clio v6, am constat ca sunt un sofer foarte prost lol ceva sfaturi pentru a avea cat de cat o sansa sa ma pastrez pe circuit?
nu am inteles, care e treaba cu seasonal events? e drept, am jucat doar un time trial cu "subsemnata" clio si am scos un timp execrabil, iar dupa cateva ture m-am oprit. cumva trebuie sa iesi primul din zecile de mii de oameni care incearca event-ul?
Am un Enzo Ferrari '02.L-am tunat cu tot ce se poate cumpara,are 922 HP,dar ia colturile foarte prost,trebuie sa franez cat pot de mult ca sa raman pe traseu.Am incercat sa schimb setarile la suspensie si drivetrain,dar chiar si cu cele standard merge prost.Am jucat la Arcade mode fara modificari,si merge bine.Pot sa-i fac ceva sau trebuie sa o arunc la gunoi (nici nu pot sa o vand...)
Gran Turismo 5 Guide/Walkthrough - PS3, PlayStation 3 Walkthrough - IGN
E de folos,mai ales la partea de tuning,pt cei care nu stiu cu ce se mananca![]()
Seasonal Events sunt event-uri disponibile pe o anumita perioada de timp. Din ce am inteles pentru Drift si Time Trial nu primesti Cr/XP, doar pentru Races. Event-urile de genul asta sunt foarte utile, castigi foarte multa experienta si destule Cr.
Pe partea de condus... Clio nu cred ca are nevoie de anvelope racing, dar pune-i macar sport (daca nu are). Incearca sa activezi mai multe assist-uri (pe care sa le deactivezi in timp) si sa urmezi foarte bine Driving Line-ul (recomand sa-l activezi, pana inveti track-urile).
E o masina foarte puternica si, din ce stiu, cam usoara. Incearca totusi sa-i pui Racing Soft Tyres, poate rezolva ceva. (si McLaren-ul meu, care nu e chiar atat de puternic, era greu de tinut pe pista, insa cu mici modificari, inclusiv anvelopele, a devenit foarte manevrabila).
Haideti sa spulberam mitul asta cu "Racing Line". Din punctul meu de vedere nu este bun pentru nimeni, nici pentru cei ce doresc sa invete traseele nici pentru cei mai avansati. De ce zic asta? Pai e foarte simplu, acea linie este ceva generic, sunt puncte de franare care nu trebuie sa existe, nu se muleaza pe masina cu care mergi in momentul respectiv si, cateodata, iti arata o trasa ideala total aiurea.
Pentru a invata un traseu, sfatul meu este sa mergeti usor la inceput cu masina, cateva ture de recunoastere, sa va dati seama cam cum trebuie abordate virajele si apoi cresteti viteza. De multe ori sunt viraje in care crezi ca ar fi trebuit sa franezi mai devreme sau mai puternic, dar de fapt problema era in a alege o trasa optima. Linia aceea ce apare in jocuri incurca foarte mult, pentru ca odata ce va obisnuiti cu ea si o dezactivati, veti fi total dezarmati pentru ca nu stiti care-s punctele de franare, nu ati luat repere vizuale pe traseu, va asteptati ca sa se inroseasca o linie imaginara.
Nu o recomand absolut deloc.
Exista setari de damage pentru SP? Intreb pentru ca ieri (in MP) am intrat intr-un parapet si a inceput sa traga, am vazut ca i-am facut un mic damage. Problema e ca in SP (sunt level 20, am incercat cu mai multe masini premium/standard) nu are niciun efect.
Am impresia ca pe SP damage-ul creste odata cu avansarea in cariera, nu cred ca-l poti seta in vreun fel.
Jocul iti sugereaza punctele de franare fie racing line on sau off. Nu stiu cati au observat dar cand racing line-ul incepe sa fie rosu , pe bord iti afiseaza viteaza (rosu intermitent) in care jocul iti sugereaza sa negociezi virajul in care urmeza sa intri.
Deci cu sau fara racing line jocul tot iti ofera un reper de franare, iar personal ,daca am de ales folosesc banda rosie din racing line ca reper, o observ mai usor decat o cifra care clipeste in bord. Totusi cand spun ca o folosesc ca reper de franare asta nu inseamna ca incep sa franez exact cand a inceput sa se inroseasca racing line-ul si in nici un caz nu folosesc racing line ca trasa ideala pentru pilotaj, lol. Cei care o urmeaza cu sfintenie fac o mare greseala.
Eu sper sa introduca optiunea sa scoti si flashul ala intermitent, precum si recomandarea treptei de viteza. Sunt nenumarate cazurile in care nu au nicio treaba.
Sunt de parere ca cel mai bine se invata un traseu fara niciun ajutor de genul celor de mai sus.![]()
pai mai bine dezactivez hud-ul direct si ramai decat cu plansa si bordul masinii pe ecran![]()
'Trasa ideala' e vizibila pe orice track fie si Driving line-ul dezactivat.Se vede clar care parte a pistei e frecata dupa urmele de pneu, si daca nu ma insel, jocul sugereaza aderentza mai mare pe portiunea respectiva..doh.Scrie undeva in help cred.Asta+ indiciul de franare mentionat de Mini si ei nah, ai trasa ideala![]()
Exact, scapati de acele linii de noobi, nu ajuta cu nimic, ba dimpotriva deruteaza. Aveti urmele de franare, aveti indicatorul de viteza care devine rosu intermitent cand trebuie sa franati. E simulator, ganditi-va ca in realitate nu exista acele linii.
Si deja exista la masinile de serie optiunea de auto-break (volvo ), in real life.
Stii ca scopul testelor este tocmai ca sa se evite situatiile celei de mai sus, atunci cand produsul este lansat pe piata, nu ?![]()
Bookmarks