Cu Veyron-ul e de la TC 100%. Nu te lasa sa accelerezi ca sa nu rupi aderenta. E o senzatie foarte ciudata. Am patit la multe masini. La fiecare masina noua, am impresia ca tcs e setat implicit pe 5.
Legat de Endurance....eu ma plictisesc, chiar daca le joc cu masini slabe. Sa conduci 2 ore in aceleasi curbe te plictiseste. Daca erau niste trasee in genul Mercedes Benz World Racing ( cine isi mai aduce aminte de el, era pe PC acum vreo 5-7 ani parca, era simulator, aveai toate modelele MB, foarte frumos), repet, niste trasee A to B, cu munte, campie, viraje, etc. Un fel de Mille Miglia daca vreti. Asa ceva lipseste. Sunt convins ca nu ne mai plictiseam daca opream la o Benzinarie sa alimentam sau la o vulcanizare sa schimbam pneuri.
Pt cine intreba de poze in timpul cursei ...poti sa faci, dupa ce termini cursa, dai replay, apesi start unde iti place imaginea, faci poza.
Cursele alea Like the Wind mi s-au parut odioase pana am gasit Corvetteul Racing Car.
Acum ma dispera la culme Historic Cars cup. Am incercat cu un Challenger de 750 cp, racing car, una am castigat-o (laguna seca) dar Cote d'azur nu pot nicicum. Se baga Chapparal 2j in fata si nu mai am cum sa il ajung. La demaraj il iau cu masina mea, dar altfel, in curbe , e mult mai manevrabil "inamicul".
Legat de Racing Cars ...ce parere aveti? 908hdi sau R10 Tdi ? Personal, 908 e mai manevrabil, nu supravireaza asa mult, dar Toyota Minolta mi se pare mult mai buna decat oricare dintre cele doua. Cu R10 Tdi d-abia pot sa joc jumatate de cursa fara sa fac spin-out.
Pana la urma, cele mai interesante mi se par Road Car-urile. Sunt mai temperate, nu necesita atata atentie si nici nu iti mananci nervii cu ele. Orice setare se simte atunci cand ai o putere mai mica si trebuie sa scoti tot din motor , sasiu , cutie, suspensie, etc
La Historic Cars Cup da....e deranj mare....te lasa un tur sau doua in fata dupa care trece de tine si se duce de nu mai intelegi nimik...mor de draci pe chestia asta....si joc cu o masina de 800 de cai,respectiv Buick Special ...si oponentul are 700 sau ceva de genul....aiurea rau
�ncercaţi cu Toyota 7 (c�ştigată pe B-Spec "Like the Wind") + high rpm turbo + racing tyres (hard sau soft, nu mai ţin minte restricţia), cu următoarea configuraţie:
Downforce: F:60 R:85
Turbo: High RPM Range Turbo Kit (Stage 3)
LSD: IT=30 , AS= 55 , BS=30
Transmission: 360km/h top speed
Ride height= -30/-30
Spring Rate= 20/20
Dampers ext and comp both= 10/10/
Anti Roll Bars= 7/7
Camber: F= 7.0, R= 0.0
Toe: F= -0.10 / R= 0.15
Brakes: F=9 / R=8
Baftă!
Celor care li se blocheaza jocul in loading screen incercati sa dati clear cache
"iesi din GT mode apoi intri la Settings > Network > Clear Cache".
[QUOTE=cosminbad;521989]
Acum ma dispera la culme Historic Cars cup. Am incercat cu un Challenger de 750 cp, racing car, una am castigat-o (laguna seca) dar Cote d'azur nu pot nicicum. Se baga Chapparal 2j in fata si nu mai am cum sa il ajung. La demaraj il iau cu masina mea, dar altfel, in curbe , e mult mai manevrabil "inamicul".
Eu cursa Historic Cars am facut-o cu un Chaparral 2J Race Car '70 pe care am dat o groaza de credite.
Salut baieti am luat si eu jocul de aprox 2 sapt si pot spune ca este Simply Epic mai ales Snow Rally (motivul principal pt care am luat jocul)
PSN hans_landa344 (nu joc online / car trading only)
@cosminbad , dupa doua zile pline de injuraturi cum n-am injurat nici la NFS U1 103/112 circuitul de 7laps am resusit sa fac Historic Racing Cup Cote d'Azur Gold (cea mai buna strategie este sa-l lovesti din prima pe nenorocitul acela cu Chaparral 2J'77 pana cand se invarte 90'grade si ramane ultimul (i-mi pare rau pt acest dirty driving dar nu vad alte cale mai usoara cum ar putea fi facut cu DS3 cand AI-ul este programat de un retardat mintal, [nenorocitul cu2J trebuie lovit in coltul din spate inainte de prima curba] dupa ce a ramas in urma cursa este 100% win. Bafta
aceeasi strategie am aplicat-o si eu, dar nu se intoarce. Il lovesc putin , ajung primul, el cade pe 4, dar revine in ultimele tururi. O sa incerc sa il lovesc mai tare
. O alta strategie pt cei cu masini slabe, sa tot intre in cursa si sa iasa pana cand 2j-ul e dat mai in spate pe grila de start. Cel mai in spate a fost pe 5, eu plecam pe 7 parca. Dar poate exista sansa sa il dea pe 8-9.
Historic Racing Car Cup este extraordinar de greu, cel putin daca n-ai masina potrivita. Am incercat cu un Ferrari 512BB si Countach, nu am sanse. O sa incerc, mai ales acum ca nu am pe ce sa cheltui Cr., si cu Challenger R/T RM sau Camaro RM '69. O alta solutie buna pare a fi Jaguar XJ13, care poate fi castigat la Indy 500. Nu stiu daca este suficient de puternic pentru a face fata unui 2J, masina care ramane cea mai buna solutie (era saptamana trecuta la Dealership... parca 17mil.).
Am luat eu azi Toyota 7 de la b-spec si cu setarile date de L0G1X nu au fost probleme.
La b-spec iti trebuie rabdare,poti face altceva in timpul cand alearga singur,si usor usor,iese treaba.Credite multe castigati la Sesonicap Events online,care se updateaza in fiecare saptamana.Aia sunt cr. De masini scumpe,gen F1, care nu se castiga,mai nou se share-uiesc online intre frends ... adica pt unii masini bune fara sa joci prea mult...
B-spec for the win! Asa am facut bani de 908 si de formula gran turismo.
De cand cu sesiunea FormulaGT'ul meu a adunat vreo 18000 km si m'a ridicat tare de tor in level si credite. Pana ies din examen fac sigur level 35 pt XR1 si poate invat si eu masina aia sa trec Vettel challenges.
Spor la manageriat daca vreti glorie in jocul asta![]()
jocul jocurilor 16 mi de amanari iar meniul merge doar cand vrea el daca vrea el si observ ca nu se deranjeaza sa-l puna la punct!!!
Bookmarks