Foarte interesant la 1:20-1:30, �nsă penibil la 2:30. Mașinile care au intrat �n SLS aveau peste 150 km/h și totuși �n loc să-l facă damage total �i strică sigla și �i �ndoaie bara.
nu stiu ce fumati, it must be good sh1t.
am vrut sa pun alta poza cu diferente intre damage real si damage GT5, comparatia pusa de ffocus nu e de ajuns pentru voi. dar e "invalid file"... ironic. take a look: http://img.thesun.co.uk/multimedia/a...2_1111296a.jpg
damage-ul vizual e destul de close de reality avand in vedere restrictiile de diverse naturi.
now pass that sh1t and use common sense !
Pentru unii oricat de bine ar fi facut jocul, tot timpul ramane loc pentru ceva de criticat. Amuzant e insa faptul ca multi dintre ei il critica de mai bine de 2 luni incoace dar o sa il joace timp de mai putin de 1 luna.
I call trolling on this one.
Vorba lu' Razvan Lucescu....Daca Romania castiga Campionatul European tot o sa aiba cineva ceva de zis sau de criticat la adresa lorSa asteptam jocul si o sa postam fiecare multumirile/nemultumirile, dar pana atunci nu ma pot pronunta,oricum arata foarte bine jocul,sa vedem...
Nu e neaparat trolling; unele nemultumiri si critici sunt inevitabile, mai ales cand jocul sta in productie de atat timp si mai auzim cate o perla precum "GT5 ofera acum masini cu partea ventrala modelaaataaa, uhuuuu, acum poti rasturna o masina in acest joc!!!11!!" si alte asemenea care sunt prezente in alte jocuri de ani de zile. Sau cand afli dupa atatia ani (la care multi nu comenteaza nimic pentru ca na, ai 1000 de masini) ca din alea 1000 de masini, doar vreo 200 sunt lucrate FIX cum ar trebui. Etc etc.
Stiti voi, pana la urma si la capat, banii mei sunt la fel de valorosi ca banii vostri cand vine vorba de cumparat acest joc. Asta imi da dreptul sa imi spun nemultumirile, pac pac.
De acord. Dar realizezi ca acest joc este (si va ramane dpmdv) cel mai bun simulator auto realizat pana acum si ca, daca GT5 ar fi fost doar un simplu HD remake dupa GT4 cu suport de multiplayer tot ti-ai fi cheltuit banii pe el dar probabil cu mult mai multe critici.
Ideea mea e ca acest joc, foarte asteptat de altfel, este mai mult criticat decat laudat pe acest forum. Dupa ce va fi lansat simt ca tot valul asta de critici din acest thread se transforma in laude si strategii/setari pentru masini/trasee.
Cine este fan adevarat al seriei GT nu va critica GT5 pentru ca este pe departe cel mai bun release din serie (suport online/optiuni/grafica).
Daca pentru unii conteaza cat de exacte sunt deformarile pe care le sufera caroseria unei masini la impact, pentru altii ca mine conteaza mai mult gameplay-ul/simularea/controlul ; exact ceea ce a reusit sa ofere seria GT fanilor pana acum.
Sunt fan GT inca de la inceput si am jucat jocul la un nivel destul de decent, mai mult ca sigur GT5 nu o sa ma dezamageasca.![]()
Am si eu 2 intrebari, din toata seria GT am jucat doar GT5: Prologue.
1. Event-urile vor fi impartite ca in Prologue? Daca nu, toate event-urile vor fi obligatorii?
2. Au anuntat ceva imbunatatiri legate de AI?
Am facut referire la seria GT, in mod evident GT5 nu l-am jucat personal dar am jucat destul GT5P, bunul simt imi spune ca GT5 nu poate fi decat un produs superior GT5P. Sunt si membru activ al forumului GTPlanet si sunt cativa old school players care au avut ocazia sa il joace si sa ii dea un feedback pozitiv.
Why the negative vote ?
nu va mai agitati ca o sa fie un joc bun. O sa facem ca si cu Mafia 2. Il critica lumea in ultima luna inainte de lansare si dupa aia il propune pentru jocul anului. EU d-abia astept sa dau un multiplayer cu prietenii de pe CG. Nici nu o sa ai timp sa admiri bordul sau damage-ul
Official Gran Turismo 5 Steering Wheels Revealed|Just Push Start
Again, Logitech will be the official makers of steering wheel controllers. The model “G25 Racing Wheel” (LPRC-14500) will be released simultaneously with Gran Turismo 5 on November 3, 2010. It is priced at 10,000 yen which is around $USD120.
Another more realistic steering wheel controller model “G27 Racing Wheel” (LPRC-13500) will also be released on November, 3 2010. The controller will include a “rmp indicator LED” plus other features. This will be more expensive priced at 30,000 yen. This roughly translates to $USD360.
Uhm... Razvan are dreptate, eu am primul volan (force GT) de juma' de an, iar G25 si G27 sunt aparute de foarte foarte mult timp![]()
Cred ca au specificat prost...au vrut sa spuna care sunt volanele oficiale pentru GT5 ,cele care au fost testate si merg cel mai bine,dar nu ca se lanseaza in noiembrie...mai ales ca spun acolo de G25 si in poza e G27...deci vraiste tot ce scrie acolo. Dar cine stie,poate sunt variante noi imbunatatite un pic...
GT5 Kiosk Demo: Detailed Gameplay Impressions, More Videos
Well on my way home from Baltimore today, I stopped by a confirmed Best Buy in Glen Burnie. I played it for about an hour since my local Best buy doesn’t have it The controller was shot unfortunately, the right joystick was worn to where it was tilted down a tad bit. The right joystick is in the button configuration as Up = gas, down = brake. So, the car was constantly braking which forced me to use it for gassing and braking. You cannot change the buttons as the options menu is locked. I’m used to driving on a controller configuration similar to NFS: Pro Street, which I don’t even use a controller. So my driving sucked. After a couple of races I became more interested the damage.
Physics
The Physics seemed solid on all the cars. It had a different feeling to it than Prologue. For example, the body roll felt much more realistic compared to Prologue where everything felt like flat-out understeer. It was also visible, the car would lean on either side due to the g-force. The grass didn’t suck you in like in Prologue. It has a different feel to it, but it is still a slow ride out of the grass. Downshifting while turning is now detrimental, meaning the rear end breaks loose from the higher revs. Power cars with no traction control are prone to spin outs, even on R3s, could just be the suspension though. Having driven on a controller, I cannot give a true comparison to Prologue or the TT demo. All this was experienced under Professional. I tried one game in Beginners and it a huge improvement from Prologue. The car did not handle unrealistically well like in Prologue’s standard physics. Instead it seemed to just handle better maintaining the characteristics of the car. Drafting takes effect at a longer distance, not to the extent of Prologue. Professional physics drafting seemed more realistic, about 2-3 car lengths on Indianapolis. In beginner it seemed to drag you in faster than in professional as well. For tires, the N tires seem to be much more improved. They aren’t as bad as in Prologue. S tires are in between the feeling of N and R tires.
Damage
The damage was great. Almost accurate as far as speed and collision points. I say this because in the other demos at game shows, people were eating the wall at 100+ MPH and barely hurt the car. Not the case here. Damage appears on all 4 sides of the car. The Nascar is the only car that’s hood pops open. It is also the only car to shatter the rear quarter plexi-glass. THE CARS WILL NOT FLIP OVER. I tried a hundred times and the cars will only go air borne. Damage does affect car performance, not sure if it is mechanically or aerodynamically.
Other Items
The AI drive a lot smarter, sometimes I felt they even hit me back after I hit them. They try to avoid collisions better than in Prologue. They themselves make contact with other cars and the wall sometimes. Cars will not do stand still burn outs, they do crazy awesome donuts though. The graphics looked a bit better than Prologue, but not by a long shot. You cannot destroy your headlights so you can’t see in the dark either. Debris kicked off the ground: Grass, dry grass, gravel, dirt.
The overall review: I’m pretty happy with it, it will definitely be a better experience on the wheel. I think the physics and damage is only 75% of what will actually be in the final product.
I thank my wife who got bored recording me the whole time lol.
Pai asta e problema, sunt sanse ca fanii seriei sa treaca mai usor cu vederea peste niste lipsuri. Cineva care nu e neaparat fan al seriei de la GT1 incoace, face comparatie si cu ce are de oferit concurenta si nu se lasa influentat la del de repede de tot hype-ul (1000 de masini??!?!!/111?!?! Pfoaiiiiiii, maicăăăăă!!!! vs 1000 de masini? Ok, sa vedem lista mai intai). De fapt, asta ar cam trebui sa faca si cei de la Polyphony, nu s-o dea inainte cu "asa facem noi jocul nostru, e gata cand e gata". Zic asta pentru ca ajungem inapoi la factorul decisiv. Banii mei, banii tai, banii oricarui potential client care ii strange si asteapta sa ii dea pe mult asteptatul joc. No, cand jocul ala nu mai apare si developerii nu prea par sa aiba respect pentru clientii lor (din nou, e gata cand e gata, ce-ai sa faci?), banii stransi pentru jocul lor se vor duce pe un joc al concurentei. Si dupa aia tot developerii se plang ca au stat N ani la jocul lor si nu au facut vanzari pe masura perioadei de productie. E inca proaspat cazul Final Fantasy XIII.
Nu mi-o luati in nume de rau, urez vanzari de milioane si milioane de GT5-uri la lansare, zic numai ca modul in care unii fani ai seriei iau apararea developerului si a jocului (indiferent de lipsurile indicate de unii pe acest thread) nu ajuta pe nimeni.
Nu pot sa zic ca sunt fan inrait al seriei (GT Prologue e singurul jucat), dar sincer pare fenomenal jocul pana acum si cu siguranta o sa-l cumpar day one.
Bookmarks