Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 285 of 381 FirstFirst ... 185 235 275 283 284 285 286 287 295 335 ... LastLast
Results 5,681 to 5,700 of 7601

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #5681 SP
    Member eastbason's Avatar
    Comenzi Altex.ro
    Feb 26 at 8:51 AM
    Asta am primit in mail...te intereseaza si continutul ?

  2. #5682 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by eastbason View Post
    Comenzi Altex.ro
    Feb 26 at 8:51 AM
    Asta am primit in mail...te intereseaza si continutul ?

    nu man, iti multumesc mult. eu crap de nervi...fiindca eu am primit confirmarea la 08:20 si ulterior mi-au anulat ei unilateral comanda ca cica n-au in stoc. Deci eram eu sigur ca eu cand am facut comanda era in stoc si astia isi bat joc de mine. mersi mult de ajutor. daca o sa am nevoie si de mai multe informatii ma ajuti te rog? doar ca sa le pot arata concret ce magarie au facut...ca altfel ei cred ca-si pot bate joc de oameni...

  3. #5683 SP
    Member eastbason's Avatar
    Cu cea mai mare placere.
    Imi spui exact de ce ai nevoie...si iti trimit.

    LE: Chiar nu inteleg pe baza a ce ti-au anulat comanda? Poate doar din cauza transportului pana la tine...

  4. #5684 SP
    Member Leni's Avatar
    Tu unde l-ai cerut? eu la sighisoara ...Si inca o intrebare: l-ai platit in avans? S-ar putea doar de numarul comenzii sa am nevoie...te anunt daca se ajunge...ca asta mi se pare chiar urata chestia.

    Nu mi se pare un motiv normal sa anulezi comanda cuiva si sa motivezi ca e "lipsa de stoc" pe motiv ca e mai mare distanta pana la destinatie sau ca a cerut plata ramburs sau alte minuni de genul asta...comanda e comanda...parerea mea...

  5. #5685 SP
    Member eastbason's Avatar
    Am platit ramburs in Constanta.
    Normal...comanda e comanda indiferent de pozitia geografica. Poate fetita de acolo ti`a anulat comanda fara sa iti spuna...

  6. #5686 SP
    Member Leni's Avatar
    am inteles...man, iti multumesc frumos si asa pentru ajutor. nu cred ca mi-a anulat comanda fata cu care am vorbit...fiindca:

    1) cred ca primeam ceva email ca mi s-a anulat comanda la cererea mea
    2) am specificat exact ca nu vreau sa-mi anuleze comanda, sa o lase asa
    3) emailul primit de mine este urmatorul (primit la ora 16:50 deci la 7ore si jumate dupa ce am vorbit eu cu fata):

    "Buna ziua Lenard Farczadi,
    Statusul comenzii dumneavoastra # 153905152 este Confirmat integral.
    Va multumim pentru interesul acordat companiei Altex. In ceea ce priveste comanda plasat pe site-ul nostru va informam ca, din pacate, nu vom putea onora comanda dvs, din lipsa stocului. Dorim sa va comunicam pe aceasta cale, ca vom mai avea promotii atractive in perioada urmatoare.
    Daca aveti intrebari despre contul dumneavoastra sau despre alte aspecte, contactati-ne la [email protected] sau la telefon: 021 - 311 79 36 .
    Va multumim din nou,
    Altex"

    scrie clar ca motivul este lipsa stocului...deci mi se pare lipsa de bun simt incredibila, si mai clar decat pana acum ca cineva "si-a rezervat" consola comandata de mine...ori pentru el, ori pentru vreo rubedenie....

    PS. te rog doar daca-mi poti da numarul comenzii tale...

  7. #5687 SP
    Member eastbason's Avatar
    Iti trimit acum un pm.
    Sunt curios daca a mai incercat/reusit cineva sa cumpere consola....

    @Leni: Mai sterge din inbox ca sa iti pot trimite comanda.

  8. #5688 SP
    Senior Member Alexandru's Avatar
    Quote Originally Posted by Leni View Post
    deci mi se pare lipsa de bun simt incredibila, si mai clar decat pana acum ca cineva "si-a rezervat" consola comandata de mine...ori pentru el, ori pentru vreo rubedenie....
    Nu exista așa ceva.. comenzile online nu sunt livrate din magazine, ci din depozit.

    De aceea de multe ori vezi pe site lipsa stoc, insa in unele magazine il poti rezerva. Deci e imposibil să-ți fie anulată comanda pentru că a rezervat-o cineva.

    deci.. comenzile online vin din depozit/depozite, in timp ce rezervările sunt facute direct in magazin.

    LE: Am citit în grabă.. acum mi-am dat seama ca te referi la faptul că vreun angajat a cumpărat-o/ a ținut-o pentru altcineva pe sub mâna. my bad

  9. #5689 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by eastbason View Post
    Iti trimit acum un pm.
    Sunt curios daca a mai incercat/reusit cineva sa cumpere consola....

    @Leni: Mai sterge din inbox ca sa iti pot trimite comanda.
    mersi...am sters

    ---------- Post added 27-02-2014 at 15:05 ----------

    Quote Originally Posted by Alexandru View Post
    Nu exista așa ceva.. comenzile online nu sunt livrate din magazine, ci din depozit.

    De aceea de multe ori vezi pe site lipsa stoc, insa in unele magazine il poti rezerva. Deci e imposibil să-ți fie anulată comanda pentru că a rezervat-o cineva.

    deci.. comenzile online vin din depozit/depozite, in timp ce rezervările sunt facute direct in magazin.

    LE: Am citit în grabă.. acum mi-am dat seama ca te referi la faptul că vreun angajat a cumpărat-o/ a ținut-o pentru altcineva pe sub mâna. my bad

    dapp...asa este...la asta ma refeream...si cam asa imi si miroase...avand in vedere ca au onorat comenzi facute dupa a mea, tot ramburs, tot in afara bucurestiului...

  10. #5690 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Evident ca Altex-ul ca organizatie nu are nici o preferinta cui vinde produsele dar din nefericire intervine factorul uman angajat de Altex care are interese si preferinte proprii sau pur si simplu s-a ocupat cineva prea tarziu de comanda ta cand deja nu mai erau. Sunt curios ce o sa-ti raspunda si trebuie sa le faci reclamatie si la ei pe site nu doar la OPC pentru ca o sa verifice si ei cine s-a ocupat de comanda ta.

  11. #5691 SP
    Member Leni's Avatar
    am facut reclamatie pe email la ei....azi dimineata, dar n-am primit nici-un raspuns. Pe la ora 14:30 am sunat si le-am zis ca am aflat ca s-au onorat comenzi confirmate dupa a mea, si am amenintat cu OPC, iar in minutul urmator(nu glumesc, in minutul imediat urmator dupa ce am inchis telefonul) am primit raspuns ca s-a primit reclamatia mea si ca voi fi sunat in cel mai scurt timp pentru a rezolva problema. evident, este ora 16:00 si inca n-am fost sunat.

  12. #5692 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Probabil si reclamatia ta a fost lasata in asteptare ca si comanda si pana nu ai sunat nu s-a ocupat nimeni de ea. O sa vedem ce iti raspund fiind evident faptul ca ai dreptate ...

  13. #5693 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by mario_1303 View Post
    Probabil si reclamatia ta a fost lasata in asteptare ca si comanda si pana nu ai sunat nu s-a ocupat nimeni de ea. O sa vedem ce iti raspund fiind evident faptul ca ai dreptate ...
    "Sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu succes si reprezinta o prioritate pentru noi.

    Numarul de inregistrare al sesizarii este 434240; il puteti folosi ca referinta in comunicarea cu noi.

    In cel mai scurt timp veti fi contactat de un reprezentant Altex."

    ...ieri 27.02.2014 la ora 14:32...se pare ca "cel mai scurt timp" inseamna undeva la min.24 ore

  14. #5694 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Nu, din pacate majoritatea vanzatorilor online se acopera prin acel "agreement" pe care-l bifezi cand comanzi sau cand te inregistrezi. De obicei suna ceva de genul "Acest email este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc sau ca putem onora cererea dvs. Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale."
    Sorry
    mda...din "fericire" nu scrie asa ceva in email-ul de confirmare...iar ulterior am aflat ca o comanda lansata si confirmata dupa a mea, a fost onorata... tot ramburs, tot in afara bucurestiului...deci...e clar ca cineva din depozit a decis ca-i trebuie consola comandata de mine...am vorbit la ANPC si mi-au zis sa fac reclamatie atasand toate email-urile si informatiile. bine normal, ei nu-i pot obliga sa-mi onoreze comanda, dar cica sunt eligibili pentru amenda pe chestia asta.

  15. #5695 SP
    Member eastbason's Avatar
    Ai incercat sa suni iar la ei? Ciudat este ca au scos si consola de pe site...

  16. #5696 SP
    Banned SWTFU's Avatar
    Comerciantul e acoperit de legislatia incheierii si executarii contractelor la distanta (OG 130/2000).

    Art. 11. - (1) Comerciantul trebuie sa isi indeplineasca obligatiile contractuale in termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
    (2) Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile.

    Cum si un cumparator se poate razgandi dupa ce a plasat o anumita comanda si nu mai vrea produsul respectiv.

    Daca intr-adevar ti-au trimis mail cei de la Altex cum ca comanda ta a fost finalizata si e gata de livrare, atunci e alta poveste.

  17. #5697 SP
    Member Leni's Avatar
    dupa ce am ascultat vreo 13-14minute (!! nu glumesc) cantecelul...mi s-a raspuns ca nu poate sa faca altceva decat sa urgenteze sa mi se raspunda la reclamatie si ca voi fi contactat...recunosc ca baiatul a fost foarte amabil si cu bun simt si nu m-a lasat constiinta sa incep cu urlete, jigniri, amenintari...fiindca el chiar a fost amabil...apai sa vad daca ma suna...oricum am vorbit ieri la OPC aici la Mures si m-au rugat sa trimit sesizarea si celor din Bucuresti...si ca este OK si sunt indreptatit (era si culmea sa nu fiu )

  18. #5698 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by SWTFU View Post
    Comerciantul e acoperit de legislatia incheierii si executarii contractelor la distanta (OG 130/2000).

    Art. 11. - (1) Comerciantul trebuie sa isi indeplineasca obligatiile contractuale in termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
    (2) Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile.

    Cum si un cumparator se poate razgandi dupa ce a plasat o anumita comanda si nu mai vrea produsul respectiv.

    Daca intr-adevar ti-au trimis mail cei de la Altex cum ca comanda ta a fost finalizata si e gata de livrare, atunci e alta poveste.

    Comenzi Altex.ro To Me

    Feb 26 at 8:20 AM
    Buna ziua Lenard Farczadi,


    Comanda dumneavoastra cu numarul 153905152 a fost confirmata si urmeaza a fi livrata.
    Daca aveti intrebari despre comanda dumneavoastra, contactati-ne la [email protected] sau la telefon: 021 - 405.00.60.

    Program:
    Luni - Vineri: 09.00 - 20.00
    Sambata: 09.00 - 16.00


    Va multumim,
    Altex !

    emailul primit de la ei....plus din aceasi OU 130/2000:


    Art. 5. - Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa.

    plus din Termeni si conditii ale Altex, punctul 4.4:


    "In cazul epuizarii stocului reprezentantul ALTEX va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat."
    ....are rost sa zic ca am primit doar un mare F*$% You?!?!?!

    PS. scuze ca am poluat acest thread cu problema aceasta. rog un moderator sa mute aceste doua posturi la threadul cu "Ghidul cumparatorului"

  19. #5699 SP
    Member eastbason's Avatar
    Nici pana in momentul de fata nu ti-au dat un raspuns clar?

    Eu am patit aproape la fel acum 2 ani. Am cumparat o consola Nintendo Wii de pe un site din ro in momentul in care au facut o greseala de pret. Au bagat script-ul pentru Black Friday joi pe zi...la toate produsele...pentru aproximativ 2-3 minute. Exact in momentul in care se reactualizau preturile cu -50 % eu rasfoiam paginile. Am vazut consola la 314 lei, am finalizat comanda, dupa care am primit mail-ul de confirmare. Imediat dupa ce am primit confirmarea, preturile pe site au revenit la normal si m-au sunat. Inital mi-au spus ca nu cum sa-mi trimita consola cu pretul ala. M-au intrebat daca mai am factura proforma in mail, le-am confirmat si abia dupa ce s-au asigurat ca am factura si mail-ul de confirmare mi-au spus ca o sa faca tot posibilul sa imi trimita pachetul.
    Dupa 2 zile am primit coletul la pretul comandat.
    Acum sper ca si la tine sa se intample la fel. Cel mai mult atunci a cantarit factura proforma. Cred ca datorita ei mi-au trimis consola...ca altfel nu aveam nicio dovada.
    Cred ca si acum Altex o sa fie obligat sa iti trimita ce ai comandat....

  20. #5700 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by eastbason View Post
    Nici pana in momentul de fata nu ti-au dat un raspuns clar?

    Eu am patit aproape la fel acum 2 ani. Am cumparat o consola Nintendo Wii de pe un site din ro in momentul in care au facut o greseala de pret. Au bagat script-ul pentru Black Friday joi pe zi...la toate produsele...pentru aproximativ 2-3 minute. Exact in momentul in care se reactualizau preturile cu -50 % eu rasfoiam paginile. Am vazut consola la 314 lei, am finalizat comanda, dupa care am primit mail-ul de confirmare. Imediat dupa ce am primit confirmarea, preturile pe site au revenit la normal si m-au sunat. Inital mi-au spus ca nu cum sa-mi trimita consola cu pretul ala. M-au intrebat daca mai am factura proforma in mail, le-am confirmat si abia dupa ce s-au asigurat ca am factura si mail-ul de confirmare mi-au spus ca o sa faca tot posibilul sa imi trimita pachetul.
    Dupa 2 zile am primit coletul la pretul comandat.
    Acum sper ca si la tine sa se intample la fel. Cel mai mult atunci a cantarit factura proforma. Cred ca datorita ei mi-au trimis consola...ca altfel nu aveam nicio dovada.
    Cred ca si acum Altex o sa fie obligat sa iti trimita ce ai comandat....
    Am primit sambata un raspuns in batjocura....de la ei....ceva de genul stiti, noi avem dreptate chiar daca nu avem, fiindca dumneavoastra nu aveti si sa stiti ca (citat) "acesta nu este un caz reprezentantiv pentru compania Altex ".
    Am formulat si am trimis in aceasta dimineata sesizarea catre ANPC fiindca am observat ca ei chiar nu au vrut sa rezolvam amiabil problema...joi cand mi-ai zis ca tie ti-au onorat comanda si i-am sunat tipa (una Irina) m-a luat cu domnule, daca nu-mi ziceti exact numarul de comanda si numele eu nu va cred...lasati-ma cu povestile...am crezut ca fac un hertzattack daca s-ar fi inventat telefoanele tu teleportare ma teleportam acolo si o strangeam pe aia de gat...
    In fine, am facut sesizare...chiar daca ANPC nu-i poate obliga sa-si respecte contractele, macar sa le traga o amenda si poate data viitoare n-o sa-si mai bata joc de oameni in halul asta.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 285 of 381 FirstFirst ... 185 235 275 283 284 285 286 287 295 335 ... LastLast

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts