Am sunat acum la ei si mi au zis ca nu mai este in stoc. Aparea o bucata in baneasa dar am sunat acolo la magazin si au zis ca e furat jocul si ca apare doar asa in stoc ca nu a fost scos..
Am sunat acum la ei si mi au zis ca nu mai este in stoc. Aparea o bucata in baneasa dar am sunat acolo la magazin si au zis ca e furat jocul si ca apare doar asa in stoc ca nu a fost scos..
Am o propunere pt un coleg forumist care dorește sa ma ajute.
Vreau sa imi iau PS Plus pe un an, dar am cont de US. Eu as fi vrut sa-l platesc cu cardul de cumpăraturi in 12 rate, sa-l transform asa intr-un abonament lunar. La Altex găsești doar pt RO sau UK. Asa ca m-am gândit in felul următor: daca vrea cineva sa comande ceva de pe Altex in jur de 250 de lei, sa imi puna banii in cont si eu plătesc cu cardul meu in rate, iar la livrare pun adresa lui. Bineînțeles, pentru deranj, imi puneți in cont cu 40 de lei mai putin decât valoarea comenzii (daca e comanda de 250, mie imi pui in cont 210). Si de banii de la colegul forumist imi iau plus de pe Amazon.com. Știu ca suna dubios, dar asa mi s-a pus mie pata sa plătesc plusul, nu ma deranjează ca pierd aia 40 de lei.
Nu-i neapărat nevoie sa fie 250, in jurul acestei sume si scadem 40 de lei din total.
A explicat foarte bine colegul de mai jos.
---------- Post added 17-02-2017 at 10:53 ----------
Nu vrea nimeni sa ma ajute cu chestia de mai sus?
spre exemplu: tu, eastbason vrei sa cumperi ceva de pe Altex de 250 de RON. Ii transferi lui bicky doar 210 RON si el iti cumpara acel obiect (platind cu cardul lui de cumparaturi in 12 rate) de pe Altex, pune adresa ta pentru livrare si tu iti primesti obiectul.
apoi, el cu banii transferati de tine (210 RON) isi cumpara de la un magazin online 12 luni de PS+ pe US.
dupa care, in urmatoarele 12 luni plateste rate pentru obiectul de pe altex cumparat pentru tine (dar considera acele rate ca fiind pentru PS+).
Stie cineva cum pot sa fac cerere de retur daca am comandat ceva fara cont pe site? Oriunde apas pe "retur" ma trimite sa imi fac cont nou, dar comanda deja e data. Pot sa il duc personal într-un magazin Altex?
Merge sa te duci in orice magazin si poti returna produsul. Am returnat eu Forza Horizon 3 sigilat comandat online.
Mai primeste cineva eroarea "sesiunea ta a expirat. reincarca pagina"? Nu pot adauga nimic in cos, ma scoate din cont, atat pe altex cat si pe media galaxy.
Da, primesc aceeasi eroare, am incercat de pe tableta, calculator si leptop si face la fel. Am adaugat produse in cos care erau in stoc, dar cand sa fac comanda imi spune ca produsele nu sunt disponibile. Este un site de tot *******. Am pierdut cateva produse din cauza asta. Le-am facut si reclamatie, dar degeaba. Nu ai cu cine sa vorbesti![]()
^ Parca Altex angajează toti handicapații tarii, de la personalul necalificat din magazine pana la programatorii care le fac site-ul si băieții care scriu specificații incomplete la laptopuri. Am menționat operatoarea care nu răspunde niciodată la relații cu clienții, fie el mail sau telefon? Vai si amar.![]()
La fel si la mine, am vrut sa dau comanda la 8 produse, m-am chinuit juma de ora si acum nu mai sunt in stoc. Incercat pe telefon, PC, diferite browsere, credeam ca e ceva la mine. Fata de emag stau mai bine la preturi, dar la partea de site mereu au probleme. Sa nu mai zic de livrare si multe produse trimise fara ambalaj sau resigilate fara sa fie specificat acest lucru.
Știe cineva daca e legal sa iti trimita un produs resigilat fara a specifica acest lucru? As vrea sa ii dau in judecata in caz contrar, asa ceva nu se mai poate, stau fara laptop pentru ca ei ma cred destul de retardat sa nu imi dau seama. Am si filmat cand l-am deschis, urme de degete si praf pe suportul de cauciuc, nici măcar nu l-au curățat imbecilii.
Eu am primit un procesor fara ambalaj, cu pinii indoiti, cu seria scrisa cu pixul pe o hartie, de toata jena. Il returnam, dar am avut nevoie urgenta de el. Slabe serviciile, de toata jena. Nu am primit nici certificatele de garantie, dar mi-au fost trimise la 3 zile in urma unei sesizari.
Tot nu merge sa plasezi comanda pe site, produsele tot dispar, probabil refac stocurile si scot ce nu mai au.
Eu am primit niste casti (resigilate) la un moment dat, in urma unei comenzi online. M-am prezentat la un magazin local si le-am returnat. Le-am batut putin obrazul.. nu au comentat nimic, dar nici nu parea ca le pasa.
De-atunci rezerv online, si ridic din magazin, sau ma duc direct in magazin daca vad ceva pe site. Usor pentru mine deorece am la 5-10 minute de mine unul, dar nu cred ca este in regula pentru cei care stau mai departe.. sau pentru cei care pur si simplu isi doresc un serviciu/magazin online de calitate in anul 2017.
Am "riscat" putin cu Pro, nu prea era stoc si-am facut comanda de la munca. A ajuns totul ok. Zile si zile, produse si produse.
Sunt curios insa daca este legal sa nu precizeze ca produsele pot fi si resigiliate.
PS: am cumparat de curand un laptop, tot asa m-am dus in magazin, l-a desigilat de fata cu mine, l-am testat.. ambalat inapoi si luat acasa. Cred ca este cea mai buna abordare. Cu ultimul TV cumparat de la ei, la fel (sunt putin maniac cu banding, uniformitate, pixeli morti, etc). Nu m-as risca la o comanda online.
Tot nu pot pune produse in cos pe site. Le-am scris pe facebook, zice sa incerc alt browser
Acum cica verifica.
---------- Post added 22-02-2017 at 07:47 ----------
Astia sunt culmea, tot nu le functioneaza site-ul.
Incerc si eu sa gasesc o adresa de email de contact al celor de la altex si nu gasesc decat formularul lor online in care nu am deloc incredere pt ca nu trimite nici o confirmare sau un numar de inregistrare a cererii. Este important sa le trimit email si nu sa-i sun pt ca trebuie sa pun si atasamente.
Ai incercat aici?
Contactati-ne
Eu am scris la aceasta adresa recent si am primit numar de inregistrare si raspuns. Poti sa atasezi si documente.
Bookmarks