Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 249 of 250 FirstFirst ... 149 199 239 247 248 249 250 LastLast
Results 4,961 to 4,980 of 4985

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #4961 SP
    Member renatoman's Avatar
    am cumparat niste chestii in ultimul timp de la altex si pe bon am adunat si cateva vouchere de cate 50 lei fiecare care trebuie sa fie folosite incepand cu ziua de azi ..dar nu sunt acceptate la comanda online..aveti idee de ce se intampla chesti asta?

    ---------- Post added 02-04-2022 at 17:45 ----------

    sunt eu zapacit..functioneaza ,eu incarcam codul pe altex dar ele sunt valabile pe mediagalaxy...

  2. #4962 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by 4_2 View Post
    stiu ca s-a mai discutat,dar ma intreb daca raspunsul e mult mai simplu si mai romanesc decat credeam.

    E legat de disponibilitatea unor produse(jocuri in cazul nostru) care sunt disp doar in unele locatii. Ce e ciudat, e ca daca un produs e disp de comandat online, nu vine din depozit central tot tinpul, uneori vine din Mehedinti sau de undeva din tara. Dar unele, desi sunt disponibile in Mehedinti sa zicem nu se pot livra.

    La ofertele curente, sincer, cred ca as cumpara vreo 10 produse in situatia asta. Asa ca trecand prin lista am observat o particularitate. Toate produsele in situatia asta au ca mentiune: Produs expus in magazin( adica e la raft).

    Asa ca intreb... aceste produse nu se vand din motive de LENE a angajatilor pe raion? Altfel chiar nu inteleg motivul pentru care un produs poate sa se livreze din localitatea X, dar altul, acelasi tip de produs nu se poate. Diferenta care o vad e ca unul e pe raft in raion si celalat e pe raft in depozit local. Din depozit se poate lua dar de pe raft ne e greu/lene

    Chiar asa sa fie? Exista o alta explicatie @ATX-MG?

    Situatia descrisa de tine depinde si de stocul disponibil in magazin. De exemplu, daca mai exista una sau doua bucati in gestiune, va aparea ca e disponibil doar pentru rezervare. Daca sunt mai multe unitati se aloca de acolo pentru comenzile online, daca nu mai exista stoc in depozitul central.

    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Am cumparat saptamana aceasta o boxa JBL noua (in teorie) de la Altex si a venit complet desigilata (cutie principala, accesorii etc), bonus inclusiv un fir de barba pe o pungă de la un cablu... Nu e deloc cool. Nu am dat-o inapoi pentru ca nu am vrut sa ma mai complic cu retururi, dar sa stiti ca e destul de deranjant pentru cumparator.
    Poti sa imi trimiti te rog numarul comenzii sa fac o verificare. Returul e foarte usor. Fie plasezi cerere online si vine un curier sa ridice produsul, fie te deplasezi la cel mai apropiat magazin.

  3. #4963 SP
    E. Encman's Avatar
    Da, din pacate (nu doar la Altex) casc bine ochii atunci cand cumpar ceva.
    Retailerii au neobrazarea sa vanda produse resigiliate la preturi de produse noi.
    Nu ma intereseaza pe mine ca vezi Doamne "nu au nimic" sau se pierd niste bani pentru ca "se abuzeaza" de retur.
    Legea este lege si daca exista comentarii sa se duca sa se planga la furnizori si producatori. Preturile de produse noi trebuie sa fie pentru produse noi. Iar clientul cumpara produs nou. Nu produs folosit, resigilat la pret de produs nou.

    ANPC altfel. Cu toate ca putini sunt dispusi sa faca asta.. asa ca merg in magazin si cer altul nou. Asa cum trebuia de la inceput. Probabil este pe sistemul.. daca pica, pica.. si nu ramanem cu el. Daca nu, aia e, aducem altul "din spate".
    Mai nasol este daca se cumpara de la vreun magazinut online unde se trimite direct asa.. telefoane, certuri, retur si tu, stres, etc.
    La ATX/MG sau EMAG macar zici ca te duci personal si rezolvi mai repede (chiar daca tot este pierdere de vreme).


    LE: cazurile cu PS-urile desfacute si "bagate jocuri".. noaptea mintii. Dar na, daca clientul accepta, ei de ce ar face altfel.
    Dar fiind pe thread-ul ATX / MG la ei nu au fost probleme de genul. Cu toate ca primul PS5 a venit fara cutie iar curierul a mers prin ploaie cu ea. Nimic in neregula in mintea lui.

  4. #4964 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Salut, ATX-MG

    Este o problema la felul in care Altex/Mg gestioneaza stocul pentru comenzi si cred ca ar fi benefic sa semnalezi mai departe acest lucru fiindca este o chestiune incorecta unde cei care sunt de buna credinta si platesc inainte au de pierdut.

    Am dat pe 16APR o comanda (#MG0000002558339) cu trei produse. Imediat de la plasarea comenzii am si platit-o cu OP. Pe 20APR am primit un mail in legatura cu doua produse care nu mai sunt in stoc si mi s-au oferit alternative insa le-am refuzat. Doresc produsele pe care le-am comandat initial, in caz ca nu pot fi acelea, am gasit doua alternative care sunt chiar mai ieftine cu 21lei fata de cele propuse de MG.

    La cateva ore de la plasarea comenzii, i-am recomandat acelasi produs unui prieten iar el a facut comanda cu plata ramburs. Eu am comandat si am platit imediat iar amicul meu care a comandat la cateva ore dupa si a ales sa plateasca ramburs, a primit produsele iar eu nu, care platisem anticipat. El avea optiunea sa refuze coletul, caz in care magazinul ar fi pierdut timp/bani si ar fi ramas si cu stocul pentru produs insa cineva care plateste inainte nu se mai razgandeste ca a gasit altceva mai bun sau din alte motive.

    Este a doua oara cand am platit produsele inainte si mi s-a intamplat acest lucru. Plata cu cardul mi se pare cea mai simpla si civilizata metoda, in marea parte a anului sunt plecat din tara si prefer sa platesc inainte iar atunci cand produsul ajunge, curierul sa il lase la un vecin sau chiar sa mi-l arunce in curte/gradina.

    Multumesc!

  5. #4965 SP
    Member codpin's Avatar
    La plata prin OP am avut si eu mereu probleme (nu cu Altex, cu alte magazine).

    Vezi ca plata cu cardul nu e aceeasi chestie cu plata prin OP. Plata prin OP se proceseaza mai greu, dureaza uneori si 2-3 zile pana verifica cineva acea plata, timp in care probabil produsele sunt alocate altor comenzi. Nu e corect pt tine care ai platit in "avans" dar uneori asa functioneaza sistemul.

    Legat de plata prin OP in sine, daca ai card atasat contului, foloseste-l. Plata prin OP nu prea are sens pt plati in avans. Eu acum folosesc OP doar la facturi cu termen de plata, in rest card.

  6. #4966 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Quote Originally Posted by codpin View Post
    La plata prin OP am avut si eu mereu probleme (nu cu Altex, cu alte magazine).

    Vezi ca plata cu cardul nu e aceeasi chestie cu plata prin OP. Plata prin OP se proceseaza mai greu, dureaza uneori si 2-3 zile pana verifica cineva acea plata, timp in care probabil produsele sunt alocate altor comenzi. Nu e corect pt tine care ai platit in "avans" dar uneori asa functioneaza sistemul.

    Legat de plata prin OP in sine, daca ai card atasat contului, foloseste-l. Plata prin OP nu prea are sens pt plati in avans. Eu acum folosesc OP doar la facturi cu termen de plata, in rest card.
    In cazul meu am primit confirmarea de la Altex ca banii au intrat in contul lor cu mai mult de o zi inainte ca amicul meu sa primeasca produsele, deci banii au fost in contul Altex cu mai mult de 24 de ore inainte altei comenzi care a fost cu ramburs.

    Cand pot, fac plata cu cardul insa de multe ori, cum este si cazul actual, sunt plecat in afara Europei si aici am alt SIM, cand este sa fac plata cu cardul trebuie sa primesc un SMS pe numarul de Romania, confirmare in doi pasi, etc. Cand am ocazia, ca prioritate este plata cu cardul, cand nu am aceasta optiune, aleg OP si fac transfer bancar.

  7. #4967 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Același lucru mi s-a întâmplat acum încă o data. Ieri produsul era disponibil în stoc furnizor. Plata a fost făcută acum câteva zile iar mail-ul de la Altex cu banii intrați în contul lor venise și el, nu credeam ca o vor anula și pe aceasta.
    Attached Images Attached Images screenshot_20220422_134705_com.google.android.gm.jpg

  8. #4968 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Sesizare la ANPC. Durează 5 minute.

  9. #4969 SP
    Teo
    Senior Member Teo's Avatar
    Am incercat insa nu le functioneaza sistemul de reclamatii decat in intervalul luni-vineri. Voi face luni reclamatia.

    Am primit astazi inca un mail de la MG in care au zis ca prin OP dureaza plata intre 1-3 zile. Acest lucru il stiu si l-am luat in considerare, in ambele comenzi am primit confirmarea de la MG ca banii au intrat inainte sa imi anuleze comenzile.

    Ordinea evenimentelor in ambele cazuri a fost:

    1. Facut comanda pe MG
    2. Platit prin OP
    3. Confirmarea de la PayU ca banii au fost incasati
    4. Confirmarea MG ca banii au intrat in contul lor
    5. Mail de la MG cu comanda anulata / produse indispoibile.

    La prima comanda au trecut mai mult de 48 de ore intre punctele (4) si (5). In cea de a a doua comanda perioada a fost mai scurta, cateva ore.


    Nu mi se pare firesc sa dam vina pe modalitatea de plata, la eMag si F64 platesc asa de fiecare data cand sunt plecat din tara si nu am avut probleme.

    Pana acum daca acelasi produs era disponibil pe eMag si MG, preferam sa il iau de la MG. De acum inainte voi schimba ordinea, la eMag blocheaza clar stocul, nu am avut situatii similare cu ei.
    Attached Images Attached Images anpc.png

  10. #4970 SP
    Junior Member mateimatthew's Avatar
    Salut! Are cineva un catalog/niste ponturi pentru ce se vrea a fi incepand de maine "Black Friday de Primavara"? Multumesc!

  11. #4971 SP
    E. Encman's Avatar
    Acelasi lucru am patit si eu saptamana trecuta cand am vrut sa fac o reclamatie pentru EMAG.

    Program de gravide la ANPC.. sau se scoate calculatorul cu Windows XP din priza sa nu ia foc.. sau ceva.. cand nu e nimeni "la munca".
    Sau poate trebuie dat la pedale pentru ca altfel nu e curent.. si cum tragi cu tunul dupa ora 15.. nu 16.. nu are cine pedala!

    Noaptea mintii uneori in aceasta tara.. bine e la stat! Nu stiu cum se suporta unii de atata nesimtire si inutilitate.
    Probabil de aceea au si capul atat de umflat.. nu mai au loc astea.
    De sorgintea pesedista ANPC nici nu vreau sa mai intru.. sunt destul in off-topic.

  12. #4972 SP
    Junior Member liviuxd's Avatar
    Salut, sunt sanse sa vedem Returnal PS5 din nou in stoc?
    Multumesc.

  13. #4973 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by liviuxd View Post
    Salut, sunt sanse sa vedem Returnal PS5 din nou in stoc?
    Multumesc.
    Salut! Nu sunt sanse. Este End-of-Life produsul respectiv.

  14. #4974 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by ATX-MG View Post
    Salut! Nu sunt sanse. Este End-of-Life produsul respectiv.
    Nu e cam ciudat, pentru un joc vechi de putin peste 1 an? Poate vor sa-l relanseze sub o alta forma - gen PS hits?

  15. #4975 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Si mie mi se pare la fel de ciudat, am in wishlist la Altex Returnal si Demon's Souls.
    S-au epuizat instant stocurile cand au fost la promo si am tot sperat ca vor reveni in oferta.

    Cred ca Sony e all in pe PS Plus Extra/Premium si vanzari digitale...

  16. #4976 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    a mai primit cineva PS5 Forbidde West resigilat( sigiliile originale taiate si lipite altele peste).

    @ATX-MG exista un motiv intemeiat pentru care au fost taiate?
    Consola la prima vedere pare OK doar locul unde am gasit codul de FW era diferit de unboxinguri online.

  17. #4977 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by 4_2 View Post
    a mai primit cineva PS5 Forbidde West resigilat( sigiliile originale taiate si lipite altele peste).

    @ATX-MG exista un motiv intemeiat pentru care au fost taiate?
    Consola la prima vedere pare OK doar locul unde am gasit codul de FW era diferit de unboxinguri online.
    Salut! Posibil sa fie de la procesul de reambalare al celor de la Sony, cand au schimbat ambalajul si adaugat codul.

  18. #4978 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Adica cum? acuma is si mai confuz. Ce au ambalat de ar fi trebuit sa reambaleze?

  19. #4979 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by 4_2 View Post
    Adica cum? acuma is si mai confuz. Ce au ambalat de ar fi trebuit sa reambaleze?
    Posibil sa fi luat consola standard si sa fi schimbat box sleeve-ul exterior + adaugat codul.

  20. #4980 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    varianta mai in gluma:
    Adica vrei sa zici ca bundle-ul PS5 Forbidden West e....hand made de catre Sony? ... adica un fel de...Bah Vasile, vezi tu cutiile alea din fundul depozitului, No ia fa bine ada-le aci, dezbracale de folia aia veche, pune sleev-ul asta noi pe ele, baga fituica asta in cutie si pune niste scotch din ala rotund fain si fa bine si le urca in camion ca le vindem pe bani multi...da sa traiti sefu

    Varianta mai in serios.
    Daca bundle FW e baza veche cu un sleeve nou, totusi de ce sa tai primul sigiliu? Banuiesc ca nu ai pus sleeve, sigilat sleeve(ca acolo e sigiliul, dupa care au desigilat ca sa puna codul. Pare, contraintiuitiv.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts