Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 8 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast
Results 81 to 100 of 152

Thread: iPhone 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max

  1. #81 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Acum am terminat de setat si eu iPhone-ul <3 (iPhone 15 Pro Max, 512GB, 5G, Black Titanium) ca sa fie treaba treaba

    Mai vad pe parcurs cum sta treaba momentan all good. Vad eu zilele astea cum ies pozele la mancare...

  2. #82 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Mayhem View Post
    Intrebarea mea este, daca apple ia la cunostinta acum problemele astea care cumva surprinzător la cat costa un telefon au trecut de QA, va ajusta procesul de fabricatie? Adica peste 6 luni cand vreau eu sa trec la 15 pro sau oro max, voi mai intampina probleme de throttling si spart sticla spate la o apăsare cu degetul ca in videoul de mai sus?
    In niciun caz nu pot schimba procesul de proiectare/fabricatie. Cel putin astea cu sticla pe spate se vor rezolva la 16.

  3. #83 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    Ok, multumesc frumos pt raspuns Razvan, apreciez!
    Se pare ca ramn la iphone 13pro.

  4. #84 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Oricum, in cazul in care vor da ceva comunicat de presa/explicatie PR, sunt sigur ca vor spune ceva de genu "totul e in the name of repairability" - pentru ca pana sa devina "repair friendly" nu se intampla asta.

  5. #85 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar

    Clubul iPhone &amp; iOS

    La asta ma gandeam si eu.

    “Am ieftinit tot procesul de inlocuire a sticlei, nu va mai plangeti!”


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #86 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    Se sparge mai usor se repara mai usor, de la €500 inlocuirea spatelui la €200. Are sens ������

  7. #87 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    BTW, a reusit cineva sa primeasca ceva informatii de la eMag referitor la timpul de livrare?

    Nr de telefon a lor face trimitere la chat, unde robotelul nu prea ajuta.

  8. #88 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar

    Clubul iPhone &amp; iOS

    Nu va primi nimeni, nici ei nu stiu. E acelasi haos an de an pentru ca nu se aloca precomenzi pt stocul “pe bune”.

    Iar eMag, de cand au devenit cel mai mare retailer pe online, nu prea mai dau doi bani pe comunicare si interactiune cu clientii.

    Ultimii ani mi-au demonstrat ca cel putin pe partea de precomenzi, Altex sunt mai seriosi, poate chiar mult mai seriosi decat eMag.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #89 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by JeNeI View Post
    BTW, a reusit cineva sa primeasca ceva informatii de la eMag referitor la timpul de livrare?

    Nr de telefon a lor face trimitere la chat, unde robotelul nu prea ajuta.
    La robotel, spune-i ca nu sunt suficiente informatiile, pana va ajunge la punctul in care te va pune in contact cu un operator. Robotelul e acolo doar pentru basics stuff, si cam atat.
    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    Nu va primi nimeni, nici ei nu stiu. E acelasi haos an de an pentru ca nu se aloca precomenzi pt stocul “pe bune”.

    Iar eMag, de cand au devenit cel mai mare retailer pe online, nu prea mai dau doi bani pe comunicare si interactiune cu clientii.

    Ultimii ani mi-au demonstrat ca cel putin pe partea de precomenzi, Altex sunt mai seriosi, poate chiar mult mai seriosi decat eMag.
    Total de acord cu partea ca e din ce in ce mai greu sa iei legatura cu cineva care sa rezolve o problema... si trebuie sa recunosc ca de multe ori, mai repede m-a rezolvat echipa eMag de pe Facebook, decat cei de pe chat-ul eMag.

    Beleaua cu stocurile e de o alta natura, nu despre faptul ca nu vrea eMag (sau Altex) sa vanda. De exp. eMag cere 20.000 de bucati iPhone varianta X, si primeste 5.000 (valabil si la ceilalti). Nu prea au solutii, asa ca tac malc, livreaza doar ce au (in functie si de ce noroc ai avut cu varianta pe care ai comandat-o). Ce-i drept, ar putea si ei sa comunice mult mai bine. Sa spuna oamenilor "Ne pare rau, s-au epuizat stocurile, vom mai primit urmatorul lot in aproximativ X zile". Sau macar sa te sune cineva sa-ti spuna "stiti, nu mai avem varianta pe care ati precomandat-o dvs pe negru, dar avem albastru. Sau, nu mai avem de 256, nu vreti de 512?"... Pentru ca totusi, vorbim de produse destul de scumpe, nu vanzare de pampers... Pacat. E si motivul pentru care imi place din ce in ce mai mult Amazon.

  10. #90 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    La robotel, spune-i ca nu sunt suficiente informatiile, pana va ajunge la punctul in care te va pune in contact cu un operator. Robotelul e acolo doar pentru basics stuff, si cam atat.
    Mersi de info. Daca tot nu imi da optiunea, am un nr salvat de cand aveam probleme cu Genius.

  11. #91 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar

    Clubul iPhone &amp; iOS

    Eu nu spun ca nu vor sa livreze/vanda, Doamne fereste.

    Pe mine, ma deranjeaza practicile astea de a lua precomenzi la kg stiind ca oricum tu ai un stoc limitat. Asta o numesc eu lacomie si o practica lipsita de respect fata de client. Si nu, nu numai eMag procedeaza asa.

    Tocmai d’asta, eu nu platesc vreodata in avans, mai ales cand vine vb de eMag. Am dat precomanda cu plata la Easybox tocmai pentru a nu ma simti de *** daca as fi ramas si “f..t si cu banii luati” day one. Cum au patit multi altii. Nu suport astfel de practici si nu girez. Dar, asta este punctul meu de vedere. Altii, sunt liberi sa procedeze cum considera.

    PS: o practica corecta mi se pare sa iei precomenzile in functie de stocul alocat si garantat fizic. In momentul in care s-a depasit cifra, opresti precomenzile.
    PS2: cat despre Amazon, eu personal, cred ca nu sunt lasati in RO, pentru ca ar strica afacerile unora din “politichia” autohtona. eMag-ul chiar ar avea nevoie de un competitor serios, in felul asta, si-ar mai indrepta ochii si catre client si l-ar trata cu un minim de respect. Cat timp detin monopolul, ii doare la cuc. My 2 cents.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #92 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    In caz ca mai vrea cineva sa ii sune, am acest nr

  13. #93 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Vad ca la Altex va fi disponibil din 6 Octombrie, poate poti anula comanda la eMag si sa o replasezi acolo.
    Eu nu prea am avut probleme cu eMag dar am observat ca dau tepe cu precomenzile; recent s-a intamplat si cu faceplate-urile Spider-Man 2.

  14. #94 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    Pe mine, ma deranjeaza practicile astea de a lua precomenzi la kg stiind ca oricum tu ai un stoc limitat. Asta o numesc eu lacomie si o practica lipsita de respect fata de client.
    Nu ca as vrea sa iau apararea eMag (sau altcuiva), dar aici e gresit, pentru ca ei HABAR NU AU cate le vor veni. Ei stiu doar cate au cerut. Din pacate, Romania e un varf de ac pe harta... dintotdeauna am primit mai putin decat s-a cerut. La naiba, nu au facut fata magazinele mari din US, Apple Store-urile, daramite eMag. Insa macar Apple Store are bunul simt sa-ti spuna "daca faci acum comanda, poate dura upto 6 weeks".
    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    Tocmai d’asta, eu nu platesc vreodata in avans, mai ales cand vine vb de eMag. Am dat precomanda cu plata la Easybox tocmai pentru a nu ma simti de *** daca as fi ramas si “f..t si cu banii luati” day one. Cum au patit multi altii. Nu suport astfel de practici si nu girez. Dar, asta este punctul meu de vedere. Altii, sunt liberi sa procedeze cum considera.
    Pai vezi tu, eu daca ma pun in locul comerciantului, mai am un singur produs pe stoc, si am 2 clienti (din care unul a platit in avans si altul nu), oare cui crezi ca decid sa-i trimit produsul? Iti spun eu, fara sa stau pe ganduri: celui care a platit in avans. Celalalt, poate e mai indecis, poate nici nu ridica produsul (am vazut o groaza de faze d-astea pe grupul Apple Romania, gen "Am un iPhone 15 Pro la Easybox cutare, daca-l vrea cineva, eu am renuntat"), sau poate deja si-a luat din alta parte (da, stiu oameni care au facut precomenzi in 3 locuri: eMag, Altex si iStyle). Plus altii care pur si simplu au comandat "sa vad si eu daca livreaza repede mizeria asta de Aifon, ocazie cu care blochez placerea cuiva de a-l avea la timp".
    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    PS: o practica corecta mi se pare sa iei precomenzile in functie de stocul alocat si garantat fizic. In momentul in care s-a depasit cifra, opresti precomenzile.
    Tocmai asta e beleaua. Ca nu exista niciun stoc garantat fizic. Toti spera sa primeasca cel putin numarul de bucati cerute...
    Quote Originally Posted by JohnnyUSA View Post
    cat despre Amazon, eu personal, cred ca nu sunt lasati in RO, pentru ca ar strica afacerile unora din “politichia” autohtona.
    Amazon n-are nevoie sa fie "lasat" de cineva. Ci suntem pur si simplu prea mici pt. ei. Also, Amazon are de ani buni logistica, birouri, ofera servicii din/in Romania. Dar, se uita la numarul de achizitii online (care, ce-i drept, a crescut si in Romania in ultimii ani), si rade de noi. Probabil cat vinde Amazon.de intr-o zi, ar reusi sa vanda in Romania in 2-3 luni. Cineva isi face niste calcule, si vede daca merita investitia. Si din pacate, inca nu cred ca meritam.

    Pe de alta parte, fun fact: am gasit pe Amazon.de, o companie interesanta, care vindea ca marketplacer. Ghiciti numele? Nu, nu era eMag... ci aproape: Flanco!

    Acum, ca sa nu stricam threadul, sa-l transformam din iOS talk in eMag talk... la voi cum este noul iOS 17? Pentru ca am tot vazut ca se plang multi, dar sa dea naiba daca am dat de bug-uri, sau sa blocheze or something. Desigur, exceptie bugurile acelea de transfer de pe telefonul vechi pe cel nou. Btw, intre timp am mai transferat alte 4 sau 5 iPhoane (14, 13 si 12), care erau cu iOS 17.0.1, cu zero issues. A mers asa cum trebuia, next-next-next. Deci buba e clara la iPhone 15, unde doar 17.0.2 mai rezolva.

  15. #95 SP
    Member JohnnyUSA's Avatar
    Sunt de acord sa aiba intaietate cel care a dat banul, nu ma deranjeaza asta. N-am facut vreodata galagie pe subiecte de genul pentru ca as fi nesimtit si am pretentia ca nu sunt.

    In rest, imi mentin parerea si acum, back on topic


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #96 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Am lucrat in domeniul online si asa este, Monky stie ce vorbeste. Product Managerul comanda diverse cantitati pe culori si capacitati diferite la furnizorul extern. Pe langa faptul ca le plateste in avans ca de.... e produs nou, de mare cerere, va primi proforma finala pe alte cantitati si le va accepta, normal, ca altfel.... ramanem fara Iphonuri naiba (ca sa nu mai spun ca pe vremuri se aduceau din Arabia Saudita sau alte Hub-uri de prin Asia de aveau adaptoare pentru alte prize, furnizori gen si nu numai - Quickmobile care umpleau ulterior tara, Emag inclusiv - insa asta era acum 10 ani). Si adaosul pus va fi mai maricel acum la ele, d-asta e bine sa astepti putin sa se aseze piata. Oricum Iphone-ul mereu a tinut la pret fata de competitia pe Android care in 6-8 luni pierdea 20% din valoarea initiala. Si nu, nu este investitie cum zic unii pe canale de YT, e o cheltuiala, un moft. Din ce stiu, Amazon momentan nu este interesat de business in Romania (nu face daraua cat ocaua).

  17. #97 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu cred că în sfârșit am găsit husa (aproape) perfectă. După ce am realizat că "adio Apple leather case", și am încercat 3 variante, m-am oprit la asta din kevlar (aramida). Nu mă așteptam să fie la nivelul celor de la Pitaka sau Vetter (care costă de 2-3x mai mult), dar... chiar e bine făcută.

    Am zis aproape perfectă pentru că mi-ar fi plăcut să fie mai neagră (dar nah, ăsta e patternul la aramida), să aibă rama de protecție la camere ceva mai mică (unii vor aprecia extra protecția). În rest, e super ușoară (are 27.3g), toate butoanele sunt metalice (inclusiv rama de protectie la camere), are magneți...

    Pentru cei interesați, e mai tot timpul la promoție pe-aici (50% off pentru seria 15 - iese pe la 30 euro): https://reborndevice.eu/products/carbon-fiber-case-v3

    Livrarea se face din Suedia, ajunge in 3-4 zile. Dacă știți ceva mai bun, let us know!

    P.S. Dar chiar, de ce nu avem thread dedicat pentru seria 15?
    Attached Images Attached Images 068a1d025537549cbc855ce0aa50fb12.jpg 3aae10e647e2e17f077e4404f18286bc.jpg

  18. #98 SP
    Senior Member JeNeI's Avatar
    Se pare ca este un bug ce exista de mult timp la 13 Pro/Pro Max...se gasesc diferite clipuri pe YouTube, mai ales din filipine.


  19. #99 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Pentru RonanN1 (and whoever else is interested):

    Cabluri incarcare cu afisaj:
    Cablu Digital HD Mcdodo Type-C la Type-C, 100W, 1.2m, 5A, Black - 51 lei
    Cablu Date si Incarcare Baseus, Display CATSK-B01, USB Type-C la USB Type-C, 1m, 100W, Negru - 47,65 lei
    Cablu date cu ecran de afisare USB-C - USB-C, Baseus, 100W, 20V, 5A, 2 m, Negru - 44 lei

    Charger:
    Incarcator retea Anker 713 Nano II 45W, USB-C, PowerIQ 3.0, GaN II, Negru - 140 lei
    Incarcator retea Anker 736 Nano II, 100W, 2x USB-C, 1x USB-A, PowerIQ 3.0, Negru - 305 lei

    Cablu de date 10Gbps:
    Cabluri Mcdodo thunderbolt, USB-C , 100W, 5K, 40GB, 0,8M - 190 lei
    Cablu 100W 5A Fast Charge 10Gbps USBC 3.2 Gen2, 4K Video cu E-Mark Chipset RikBo®, 1.5 metri - 125 lei

    Mentiuni: primele sunt cabluri diverse (pacat ca Anker nu are nimic cu afisaj), care au marele avantaj ca sunt upto 100W si au un mic afisaj pe care vezi cu cat iti incarca. Sunt decente. La chargere, am pus unul de 45W Nano de la Anker, si unul mai maricel, in ideea ca poate mai incarci si altceva (gen un laptop). Stiu ca ma intreaba toti "Dar de ce recomanzi de 45W (sau chiar de 65W) cand iPhone-ul mai mult de 30W nu trage?" - Well, pentru ca mie imi place sa nu folosesc niciodata la maxim o sursa. E ca la PC-uri, voi stiti ca al vostru sistem consuma in full load 500W, si va luati sursa de 500W? Nu mai bine una de 750W sau chiar 800W, care va functiona mai tot timpul eficient (si mai rece?). Iar in al treilea rand, sunt cabluri de date Thunderbolt (USB-C backward compatible). Scumpe ca naiba de obicei, dar nah, daca vrei 40Gbps (sau macar 10Gbps), asta e... Sunt sigur ca gasiti si alternative mai bune sau mai ieftine, eu la ora asta (03:40), asta i-am gasit rapid lui RonanN1. Enjoy!

  20. #100 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Cred ca dau skip generatia asta - am vazut multi oameni ca se plang de cat de usor se ciobeste/zgarie/sparge telefonul, mai rau decat generatiile trecute si cum vreau sa tin telefonul fara husa, ma tem ca nu suna bine. Pai 11 pro-ul meu l-am luat la lansare si inca arata absolut perfect si nu a vazut in viata lui husa, doar protectie de ecran, cu toate ca l-am mai scapat pe jos. Acum nu stiu daca/ce vor face pt 16 ca sa fie mai rezistent, dar fingers crossed.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 5 of 8 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast

Similar Threads

  1. Vand playstation 4 pro / ps4 pro cu 2 controllere By bloodindark in forum Bazar Sony: Console & Accesorii
    Replies: 5 Last Post: 03-10-2021, 14:58
  2. Replies: 80 Last Post: 20-04-2021, 20:55
  3. Vand Playstation 4 PRO ( PS4 PRO ) + 2 controllere si jocuri By consol3 in forum Bazar Sony: Console & Accesorii
    Replies: 2 Last Post: 05-12-2020, 00:16
  4. Replies: 96 Last Post: 13-10-2014, 18:58

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts