Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 544 of 1175 FirstFirst ... 44 444 494 534 542 543 544 545 546 554 594 644 1044 ... LastLast
Results 10,861 to 10,880 of 23486

Thread: Clubul PlayStation 3

  1. #10861 SP
    Senior Member Muthu Raoul's Avatar
    Avand in vedere ca sunt elev nu am o sursa sigura de venit (Banca Mama si Corporatia Tata nu se pun...) nu imi permit o droaie de jocuri. Imi iau cate un joc o data la o luna/doua + 60 Day Prepaid-ul pt WoW o data la doua luni. Nu am mai piratat jocuri din 2007 de cand am primit de ziua mea un PS3 Phat de 60GB... din pacate anul trecut i-a murit blocul optic deci a fost musai sa imi vand aproape toata colectia de jocuri (30 de jocuri) ca sa imi cumpar Slim-ul de 250GB pe care il am acum. Din cele 30 de jocuri am ramas cu EyePet-ul surioarei mele, MAG-ul, si Guitar Hero 3-ul. De atunci la colectie am mai adaugat 10 jocuri PS3, cele 4 WoW-uri dintre care 2 Collector's Edition, un set complet de Rock Band (oferta aia faina de la MG) si cateva accesorii. Daca vrei sa te joci "original" poti sa o faci, mai greu, dar poti. Cred ca orice elev/student a facut cel putin o data un RUSH prin bazar in cautare de oferte bune. Nu neg fapul ca am vrut sa imi modez consola veche, dar am ajuns la concluzia ca nu merita.

  2. #10862 SP
    Member iradum's Avatar
    Sincer? si eu am ajuns la concluzia ca nu merita asa de mult precum credeam. Imi e cam dor de psn.

  3. #10863 SP
    x2z
    Senior Member x2z's Avatar