In ultimii ani, moda era invers. Portau de pe console pe PC.
Din ceea ce-am citi, EA vrea sa fie leading PC publisher, asa ca arunca momeala
Presupun ca vor pune la punct un sistem de download gen steam, care impreuna cu costurile mai scazute de development si faptul ca nu exista submisii (si la ms si la sony sunt foarte scumpe) vor putea sa scoata profituri substantiale.
Acum sunt in dubii, sa-mi iau versiunea de B3 PC sau Xbox 360. Fiecare cu avantaje, poate le iau pe ambele![]()
chestia cu portarea in sens invers ori va fi benefica si va genera un profit urias...ori va fi un dezastru(cel putin vanzariile pe console) daca vor fi diferente mari intre versiuniile de PC si console...pana acum trailer-ul care a aparut era gameplay pe PC..
Arata bine de tot dupa parerea mea nu prea sunt fan FPS dar acesta merita cumparatsi campania single pare destul de bine realizata din ce se vede in cele 2 teasere
Edit : ma intreb ce cerinte are oare pentru PC ...
Daca se mentine stilul grafic actual, si se mai scade din rezolutiile unor texturi, din poligoane si se scoate AA, nu ma deranjeaza cu nimic, cat timp gameplay ul e la fel de fenomenal ca in BC2. Sau mai bun chiar.
Cand esti pe front nu stai sa numeri firele de iarba de pe campie, nici sa numeri cate cioburi au cazut dintr o fereastra. Kz3 spre exmplu, care arata senzational, pot sa zic ca a sacrificat din gameplay pt grafica. De ce? Trei litere: LAG.
Si chiar daca arata foarte bine, si iti uimesti toti prietenii care vad jocul, dupa cateva ore deja incepi sa nu mai bagi in seama, decat daca apare vreun peisaj f smecher, care poate fi realizat si cu un numar mai putin de poligoane si ce alte rahaturi mai folosesc ei.
PS: De abia astept sa daram etaje intregi cu un proiectil AST lansat dintr un AT4 :X.
Si eu. Must have. Sper sa se mentina departe de stilul arcade
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Am facut deja preorder aseara nu m-am putut abtine dupa ce miau trimis cei de la shopto.net sa vad trailerul.
Este o diferenta mare..KZ3 e exclusiv PS3...si in plus KZ3 foloseste nuante de culori mult mai inchise(fata de BC2 de ex;dar fata de KZ2 sunt mult mai deschise) tocmai pentru a masca neajunsuriile hardware..dar sunt perfect folosite avand in vedere universul in care se desfasoara jocul..
daca nu ma insel in clipul de gameplay BF3 e activat si tesselation...functie specifica DirectX11(desi se spune ca si Xbox-ul are capacitatea de a activa tesselation acesta nu a fost folosit pana acum)
Frostbite in incarnarea MOH MP si Bad Company 2 mergea in DX11 pe placi mainstream exceptional in 1080p. Nu va avea cerinte uriase, orica placa mainstream a momentului il va duce in 1080p pe very high si DX11. Va fi un joc deosebit.
Frostbite 2.0 are lead platform development PC-ul, ca si CryEngine 2. Motiv pentru care sunt diferente mari de grafica intre versiunea de PC si cea de consola [vezi Crysis 2 care pe PC e alt joc dpdv vizual]. Killzone 3 este exclusivitate SONY care a avut ca platforma master PS3, s-a lucrat la nivel hardware in assembler pe arhitctura PS3-ului pentru taskurile critice. Consolele au deja un hardware vechi de 5 ani, minuni nu se mai pot face.
Killzone 3 este best looking game pe consola dar comparativ este vizual sub multe jocuri de PC actuale rulate la rezolutii mari si setari ridicate de calitate. Il depaseste linistit si fara probleme [pe PC] Crysis 2, Bad Company 2, Black Ops, Metro 2033 etc. Sunt jocuri proiectate pentru arhitectura PC-ului la care diferentele de grafica fata de versiunea de consola sunt foarte mari, ca raspuns de ce n-ar arata asa. Pur si simplu nu se poate nivelul acela de detaliu pe consola. Poate la urmatoarea generatie.
Mare maestru esti informat corect, cipul ATI stie sa faca tesselation in hardware de la x1900xtx, dar prin rutine proprietare ATI. DX11 a adus facilitatea word wide sa spun asa. De ce nu se activeaza? Pentru ca nu este capabil dpdv al performantelor sa faca si tesselation. Daca ar implementa facilitatea asta pe cipul din xbox 360, jocurile ar rula la 5-6 fps. Si pe PC cere resurse uriase tesselation... bine, arata spectacol e alta treaba.
o sa fie super misto sa tragi ceva proiectile cu elicopterul intr-un bloc de 40 de etaje ? nu ? o sa fie bazat pe lupte de strada , in peisaj urban din ce vad aici. D-abia astept, oare de ce nu apare mai repede? dupa insuccesul avut cu MOH, cred ca o sa fie un joc bun, timp au suficient
Excelenta treaba cu hartile mai mici, mi se parea enervant uneori la BC2 ca hartile erau facute pentru NR de jucatori de pe PC, dar mai ales cand diferenta intre console si PC e asa mare desigur ca trebuie sa fie hartile mai mici.
Battlefield 3 Features 12 Hour Campaign
Games.on.net just posted an interview they did with DICE General Manager, Karl Magnus Troedsson. The interview uncovers a few new revelations about the game.
The first nugget of info comes when the interviewer asks Karl about the direction of the game with the 12 hour campaign. Karl doesn't flinch when answering and doesn't correct the journalist. Maybe this has been mentioned before and I fell asleep, but it was news to me. I believe this information is more relevant than ever when reflecting on the recent game Homefront and how it was received badly in part by a very short campaign. (I'll put it on the probable stand for now until we hear for certain from DICE)
When talking about prone, Karl acknowledged that this becomes an issue in games and there is not yet a solution to the problem. He also says that snipers aren't that big of a problem in Bad Company 2 its just psychological because we hate them more.
Bookmarks