Deci cred ca stau sa cloneze pachetul si li s-a stricat masinariaSincer acum, dupa ce ma suni sa imi zici ca e ok, imi dai mail ca e ok, la ca mai amani?
//Mda...
Nu conteaza, fac pe prostul, mai dau un mail.
Nu de alta, dar Luckos a luat fix acelasi produs si i s-a livrat in 5 zile prin UPS. Eu in schimb m-am pricopsit cu DHL care au posta in alta Romanie.
da, ai fost sunat de comisionarul vamal(DHL) care trimite o documentatie la vama care ...eu unul evit pe cat pot DHL chiar daca ajunge foarte repede tocmai din aceasta cauza, telefoane, trimis hartii, asteptari, iar telefoane, asteptat liber de vama, expediat spre mine, platit vama...
Nu a fost decizia mea sa trimita cu DHL-ul
Mda, dupa ce le-am dat mail m-au sunat sa imi spuna ca a fost "rejected" pe motiv ca pe factura respectiva nu scria costul transportul si deci nu era bine calculata vama (something like that). Acum du munca de lamurire ca e transport gratuit, inclus in pret. Trimite scanuri dupa PayPal, mentioneaza pe foaie ca e transportul moca, acum asteapta iar. In concluzie e cum ai spus tuMersi pentru informatii!
Stiu man cum sta treaba cu vama si TVA, numai ca la mine nu era cazul de transport din moment ce era inclus in pret![]()
S-au facut de cacao maxim cei de la Domo cu super oferta lor. Desi am comandat de acum o saptamana... de-abia ieri am primit un telefon cum ca "ne pare rau, dar din comanda de 10 jocuri, nu am gasit decat vreo 5 prin magazinele din tara". Penibil...
Eu nu înțeleg un lucru.. de ce unele magazine online românești care se ''respectă'' (Altex/Domo/Diverta) nu dispun de un ''serviciu'' care să actualizeze stocurile în timp real. (să zicem că ai 6 produse x.. păi frate, după ce 6 persoane au comandat câte 1 buc. din produsul x, acesta ar trebui să dispară automat de pe site.. nu să fie lăsat pe site până cineva îl dă jos/setează stoc 0 manual) În acest fel nu ar mai fi plângeri că nu se onorează comenzi, că nu se iau în ordinea cronologica etc.
Din câte am obervat, eMag-ul are un serviciu de genul. (știu că am comandat un joculeț recent cu stoc limitat, iar imediat după comandă acesta nu mai era disponibil.. probabil era ultima bucată)
Un bun exemplu este Amazonul, unde este publicat numarul exact de produse aflate în stoc. (majoritatea magazinelor care se respectă ar trebui să dispună de un asemenea serviciu)
LE: am uitat sa precizez, ma refer la Altex
Nu stiu daca are rost sa te intrebi asta, cand raspunsul e clar... sunt zgarciti; un astfel de serviciu i-ar costa, si automat ar avea un income mai mic. Think EA. Problema de fapt, e ca sunt lideri pe piata din Romania, daca ar avea concurenta serioasa, ar incepe sa-si imbunatateasca serviciile. Ai dat exemplu Amazon, dar Amazon se bate cu alti giganti si totusi e lider la nivel mondial. Daca nu aveau concurenta asa mare, crezi ca mai vedeai acum cate produse au in stoc?
PS: Diverta la nivel de... ce, mai exista? Parca dadusera faliment.
Eu dadusem comanda de 9 jocuri si am avut noroc ca am facut plata in avans pt ele - de miercurea trecuta. I-am sunat ca nu primisem confirmare si mi-au zis ca jocurile vin din Cluj ca nu le aveau. A venit ieri comanda si pt ca eu nu eram acasa, persoana care locuieste cu mine la aceeasi adresa nu a putut sa ridice comanda pt. ca idiotii de la Domo au specificat ca trebuie inmanata personal si cu buletinul in mana sa fac dovada. Asa ca trebuie sa fac azi-maine un drum la depozitul lor. Daca tot pun clientii sa-si ridice personal coletele, de ce mai au inclus curierul gratuit. Macar le-am prins pe toate 9. Revin cu poze
Eu m-am dus sa le iau direct din magazin dupa ce le-am rezervat pe site-ul lor. Normal, primul lucru spus de cei de acolo a fost: "ne pare rau, cred ca a fost o confuzie. jocurile nu sunt pe stoc." am asteptat pana si-au dat seama ca nu plec fara jocuri si le-au adus din spate.
La mine a fost mai grav, am primit 2 colete(de la 2 magazine diferite, Craiova si Sibiu) ambele cu cate un joc lipsa, iar la coletul din Craiova am primit un joc nesigilat si o carcasa jalnica.
Eu am avut noroc cu cei de la DOMO. Da, mi-au trimis 9 jocuri din 4 magazine diferite, dar de fiecare data primeam mesaj in care ma anuntau ca jocul X pleaca din Cluj, jocurile Y si Z din Bucuresti etc. Asta chiar mi-a placut, macar stiam la ce sa ma astept. Si mi-au ajuns si repede, adica am facut comanda miercuri si vineri mi-au ajuns. E pacat ca tot au existat probleme, dar, personal, nu pot decat sa-i laud de data aceasta.
Cred ca ar fi mai bine sa continuam discutia in alt thread. Asta sa ramana doar pentru deal-uri bune.
Eu am primit gears of war 1 in loc de gears of war 3si dupa ce i-am cautat sa ii laud pentru atentie, ma intreaba un sef de pe acolo daca chiar vreau jocul pe care l-am comandat (gears 3) ... Speachless ... In final a ramas sa trimita versiunea corecta prin curier. Sper sa nu primesc god of war 3
![]()
In curand va aparea o noua lege privind incheierea contractelor de vanzare: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legis...lor_130103.pdf
Au bagat un termen de 14 zile atat pentru cumparator sa renunte la cumparare cat si pentru "profesionist" (comerciant) sa returneze banii.
Ce bine suna notiunea de profesionist.
UE ne-a bagat deja in infringement pentru netranspunerea la timp a Directivei 2011/83/UE. (Infringement impotriva Romaniei pentru netranspunerea Directivei privind drepturile consumatorilor - Consumator - HotNews.ro)
Ma intreb, oare din 2011 de cand e Directiva ce lege trebuia aplicata in Romania?![]()
@cr0c0 astia sunt vai de mama lor.
Hai sa va spun eu cum e cu "black friday" si profesionalismul celor de la Altex. Pe 31.04.2014, pretul la Gran Turismo era de 69 de lei. N-am mai apucat sa ajung sa-l iau din magazin, ca am iesit tarziu de la munca. Ma duc ieri pe la ora 18, pretul era 129 de roni. Le zic celor de acolo stiti, am vazut oferta, pe site e 82 de lei ( "ieftinisera" cu 12 lei in plus pentru maretul black friday"). Se uita un ciumpalac la mine si-mi zice cu un ton superior: ati facut rezervare? Ii zic nu. Atunci nu putem sa va dam produsul, noi nu stim sa fie pretul de 82 de lei. Ii raspund calm, omule, hai ca intru acum de pe telefon si fac rezervare sau poftim, eu sun si raspunzi tu si facem rezervare. Ca de ce il iau la misto..Vine alt tip mai sanatos la cap imi zice stati o secunda sa verific eu pe site. Dupa 10 minute de plimbat prin magazin (Liberty Mall) imi zice ok, haideti ca v-am facut eu o rezervare, pretul este, atentie, 84.9 roni. Crescuse cu 2 roni in 3 ore, de parca era listat la bursa jocul. Am zis bine domne, hai ca-l iau si asa. La casa au stat, fara exagerare, 5 minute pe ceas, sa-mi aplice reducerea aia.
Asta e "profesionalismul" celor de la Altex. Habar nu au de preturi, de ce promotii au pe site, etc.
pt jocul "X" pretul ONLINE este unic, iar in magazine poate sa difere in functie de magazin! Ca sa il cumperi la pretul de ONLINE trebuie sa faci rezervarea ONLINE , altfel in magazin il cumperi cu pret de magazin. Sunt doua chestii diferite, Magazin vs ONLINE. Cei din magazine au habar de preturile din magazine, iar cei de la ONLINE au habar de cele online. Te-ai suparat degaba pt ca aveau dreptate ei, nu tu.
Dar discutia este OT!
Ar fi bine de mutat pe "ghidul cumparatorului consolist"
Nu e vb ca m-am suparat, ca doar nu incepeam sa plang sau sa-i bat. Dar este incredibila atitudinea unor vanzatori, de parca nici nu vroia sa-mi vanda marfa. Tipul celalalt s-a prins repede cum sta treaba, nu era nici dracu in magazin deci a putut lejer sa se uite pe net. Mie mi se pare incalificabil ca un retailer atat de important sa nu aiba o "punte" de legatura intre online si magazin. Ca pana la urma e vorba doar de o formalitate (un mail trimis, asta inseamna rezervarea) care poate fi ocolita in 2 minute daca ai vanzatori capabili.
Oricum, multumesc pentru lamurire, pe viitor o sa stiu.Si ca o mica paranteza, ca sa vedeti de ce e importanta comunicarea intre cele 2 divizii, daca eu sunt de pe 2-3 numere si rezerve 6 jocuri cate sunt in magazin, mai ales in zi de promotie, si apoi nu ma duc sa le cumpar, nu pierde magazinul potentialii clienti? Ca astia de exemplu aveau doar 4 bucati la Liberty.
Bookmarks