Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 106 of 283 FirstFirst ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 156 206 ... LastLast
Results 2,101 to 2,120 of 5655

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #2101 SP
    Member musat's Avatar
    In orice magazin exista posibilitatea (destul de mare) de a se termina stocul produselor si sa nu mai existe (fizic) decat cel expus la raft (evident folosit, butonat, etc.). Daca vrei neaparat ultima bucata poti sa ai surprize mari, asa cum poti sa astepti sa intre in stoc sau sa faci comanda online (si aici sunt probleme). Vanzatorul ala va spus situatia exacta: NU MAI ERA IN STOC produsul respectiv, mai era NUMAI cel expus. Cu ce anume ati fost inselate (tu si prietena)? Crezi ca la alte magazine (chiar si cele care vand online) nu poti sa ai/avem aceste surprize: de a primi un produs folosit/testat/desigilat? Intradevar unele magazine precizeaza clar daca un produs a fost desfacut/desigilat si cu urme de uzura, cea ce Altex/MG nu are in are asa ceva la vanzare. De multe ori ma intreb ce fac cu produsele returnate pentru ca ei nu prezinta (sau nu am vazut eu) daca un produs este desigilat (cu un pret mai mic). Cred ca ajung la "PROMOTII".

  2. #2102 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    Quote Originally Posted by musat View Post
    In orice magazin exista posibilitatea (destul de mare) de a se termina stocul produselor si sa nu mai existe (fizic) decat cel expus la raft (evident folosit, butonat, etc.). Daca vrei neaparat ultima bucata poti sa ai surprize mari, asa cum poti sa astepti sa intre in stoc sau sa faci comanda online (si aici sunt probleme). Vanzatorul ala va spus situatia exacta: NU MAI ERA IN STOC produsul respectiv, mai era NUMAI cel expus. Cu ce anume ati fost inselate (tu si prietena)? Crezi ca la alte magazine (chiar si cele care vand online) nu poti sa ai/avem aceste surprize: de a primi un produs folosit/testat/desigilat? Intradevar unele magazine precizeaza clar daca un produs a fost desfacut/desigilat si cu urme de uzura, cea ce Altex/MG nu are in are asa ceva la vanzare. De multe ori ma intreb ce fac cu produsele returnate pentru ca ei nu prezinta (sau nu am vazut eu) daca un produs este desigilat (cu un pret mai mic). Cred ca ajung la "PROMOTII".

    Nu contest deloc ce ai spus, insa problema a fost ca situatia in care s-au aflat mama si fratele meu a fost una de care vanzatorul a profitat -impingandu-le unor necunoscatori fericiti ca isi permit sa cumpere insfarsit un gadget modern un laptop folosit bine de 2000 de lei + garantie extinsa ( 200 de lei ) sub scuza ca e ultima bucata, fara sa precizeze conditia in care se afla . Mai precis, dansul a zis ca e perfect, merge perfect, e cel mai bun etc.

    Prietena mea a vrut sa isi cumpere si ea un laptop si daca accepta "ca asta e ultima bucata" cu siguranta trecea prin aceeasi experiente ca si familia mea -stricaciuni, produsul era evident folosit si butonat, reparatii pe care garantia nu le acopera, timp si bani pierduti, nervi si asa mai departe. Daca tot esti magazin de electronice/electrocasnice/ gadgeturi cum se face ca mereu incerci sa le dai oamenilor ultima bucata ( nu numai noi am trecut prin situatia asta, sunt pline forumurile de clienti suparati ) si sa le impingi si extragarantia care oricum nu o sa mai acopere problemele ce le are produsul tau pentru ca ei nu mai au chef de tine ?

    Greseala lor au fost ca nu s-au informat, dar sincer nici nu mi se pare normal sa ma astept sa fiu prostita cand vreau sa cumpar ceva si inca prostita in stil galactic.De acum inainte ar trebui sa ne luam constitutia Romaniei dupa noi inainte sa cumparam ceva, ceea ce nu mi se pare neaparat respectabil si demn de un magazin de calibru .

    Daca un produs este resigilitat/folosit este imperativ a fi urmata politica Emag-ului : scazi din pret si mentionezi clar in ce stare se afla produsul .

  3. #2103 SP
    Member musat's Avatar
    In general nu traim intr-o lume "roza" si se gasesc destui care sa profite de pe urma altora (am patit-o si eu de multe ori si inca nu ma invat minte). Daca tot nu se pricepeau tehnic de ce a trebuit sa cumpere neaparat ATUNCI, doar ca vroia "ala micu"? (bineinteles ca de asta a fost vorba pentru ca si al meu copil profita din plin de chestia asta cu mine). Si mai ales de ce nu a returnat produsul? Nu stiu de cand este legea cu returnarea produselor intr-un termen de x zile dar nu cred ca este de anul trecut. Asa ca de ce nu la returnat magazinului daca a vazut ca era defect? Forumul asta despre Altex/Mg si cel despre Emag este plin de clienti care au returnat produsele primite defecte sau cu urme de uzura. Sincer ce ti sa intamplat este o mizerie dar dupa ce ai vazut ca produsul nu este conform cu ce vroiai trebuia sa-l returnezi.

  4. #2104 SP
    Member shaqkers's Avatar

  5. #2105 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by IuliaOana View Post
    Nu contest deloc ce ai spus, insa problema a fost ca situatia in care s-au aflat mama si fratele meu a fost una de care vanzatorul a profitat -impingandu-le unor necunoscatori fericiti ca isi permit sa cumpere insfarsit un gadget modern un laptop folosit bine de 2000 de lei + garantie extinsa ( 200 de lei ) sub scuza ca e ultima bucata, fara sa precizeze conditia in care se afla . Mai precis, dansul a zis ca e perfect, merge perfect, e cel mai bun etc.

    Prietena mea a vrut sa isi cumpere si ea un laptop si daca accepta "ca asta e ultima bucata" cu siguranta trecea prin aceeasi experiente ca si familia mea -stricaciuni, produsul era evident folosit si butonat, reparatii pe care garantia nu le acopera, timp si bani pierduti, nervi si asa mai departe. Daca tot esti magazin de electronice/electrocasnice/ gadgeturi cum se face ca mereu incerci sa le dai oamenilor ultima bucata ( nu numai noi am trecut prin situatia asta, sunt pline forumurile de clienti suparati ) si sa le impingi si extragarantia care oricum nu o sa mai acopere problemele ce le are produsul tau pentru ca ei nu mai au chef de tine ?

    Greseala lor au fost ca nu s-au informat, dar sincer nici nu mi se pare normal sa ma astept sa fiu prostita cand vreau sa cumpar ceva si inca prostita in stil galactic.De acum inainte ar trebui sa ne luam constitutia Romaniei dupa noi inainte sa cumparam ceva, ceea ce nu mi se pare neaparat respectabil si demn de un magazin de calibru .

    Daca un produs este resigilitat/folosit este imperativ a fi urmata politica Emag-ului : scazi din pret si mentionezi clar in ce stare se afla produsul .
    Prost nu e cel care cere, prost e cel care da.

    Trebuia returnat imediat si facut plângere la ANPC.

    Acum ca fapta e consumata, eu unul apreciez ca te plângi pe forumuri, poate oamenii vor fi mai vigilenți asa. Dupa cate am citit pe aici si cate am pățit, eu nu mai cumpăr gadgets decât de pe OLX, sigilate, fara garanție, mai ieftine. De multe ori vânzătorii știu mai mult decât specialiștii altex / emag.

  6. #2106 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    Quote Originally Posted by musat View Post
    In general nu traim intr-o lume "roza" si se gasesc destui care sa profite de pe urma altora (am patit-o si eu de multe ori si inca nu ma invat minte). Daca tot nu se pricepeau tehnic de ce a trebuit sa cumpere neaparat ATUNCI, doar ca vroia "ala micu"? (bineinteles ca de asta a fost vorba pentru ca si al meu copil profita din plin de chestia asta cu mine). Si mai ales de ce nu a returnat produsul? Nu stiu de cand este legea cu returnarea produselor intr-un termen de x zile dar nu cred ca este de anul trecut. Asa ca de ce nu la returnat magazinului daca a vazut ca era defect? Forumul asta despre Altex/Mg si cel despre Emag este plin de clienti care au returnat produsele primite defecte sau cu urme de uzura. Sincer ce ti sa intamplat este o mizerie dar dupa ce ai vazut ca produsul nu este conform cu ce vroiai trebuia sa-l returnezi.
    S-a atasat fratele meu maxim de laptop, si cand era in garantie spera sa fie ultima data .
    "Iulia nu mi-l lua te rog ca sigur acuma o sa fie bine, sigur acum o sa il repare si o sa fie ultima data "
    Si sincer, asta am sperat si eu . Toata situatia putea fi de 100 de ori mai bine gandita, de la inceput pana la sfarsit .
    Am avut partea noastra de vina(neinformare, naivitate etc. ), dar fara suparare, ce magazin face asa ceva ? Sunt sigura ca angajatii Altex/Media Galaxy incearca sa isi faca doar targetul si bonusuri, si nu le ofera nimeni training .
    Am vrut o data sa imi cumpar un adaptor ps2-usb . M-a dus consultantul la raionul cu casti si mi-a aratat o pereche de Philips cu extra stabilitate pentru jogging.
    Ce sa mai zic ?

  7. #2107 SP
    Member musat's Avatar
    Quote Originally Posted by IuliaOana View Post
    S-a atasat fratele meu maxim de laptop, si cand era in garantie spera sa fie ultima data .
    "Iulia nu mi-l lua te rog ca sigur acuma o sa fie bine, sigur acum o sa il repare si o sa fie ultima data "
    Si sincer, asta am sperat si eu . Toata situatia putea fi de 100 de ori mai bine gandita, de la inceput pana la sfarsit .
    Am avut partea noastra de vina(neinformare, naivitate etc. ), dar fara suparare, ce magazin face asa ceva ? Sunt sigura ca angajatii Altex/Media Galaxy incearca sa isi faca doar targetul si bonusuri, si nu le ofera nimeni training .
    Atunci cand intervine factorul de "atasare" de un produs care trebuia schimbat in prima saptamana de la cumparare ORICE magazin nu mai are nici o vina. Nu stiu cum este cu "trainingul" sau implicarea angajatilor (am mai avut o discutie pe tema asta acum cateva zile tot pe aici) dar vina este exclusiv a ta/voastra daca nu ai returnat produsul. Nici nu trebuia sa ajunga in service pentru reparatii - direct retur.

  8. #2108 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    Quote Originally Posted by musat View Post
    Atunci cand intervine factorul de "atasare" de un produs care trebuia schimbat in prima saptamana de la cumparare ORICE magazin nu mai are nici o vina. Nu stiu cum este cu "trainingul" sau implicarea angajatilor (am mai avut o discutie pe tema asta acum cateva zile tot pe aici) dar vina este exclusiv a ta/voastra daca nu ai returnat produsul. Nici nu trebuia sa ajunga in service pentru reparatii - direct retur.
    Din moment ce laptopul a fost in service de 10+ ori, si nu ni s-a acceptat schimbul produsului, inlocuirea lui sau a pieselor problema ci doar o obosita de reinstalare de Windows sau reparatii superficiale care asigurau functionarea lui doar pe termen scurt, este evident ca nu s-ar fi accept nici returul.
    Laptopul a fost scos din extragarantie din motive deloc exacte, cum ca "se vede ca s-a umblat la el... asa ca produsul nu se mai afla in garantie" .
    Evident ca s-a umblat la laptop dar doar de catre personalul MG/Altex ( baietii din service sau din magazin ) dar practic, ei s-au cam saturat de noi si au decis sa ne ia orice drept de a rezilia situatia . Am apelat la Protectia Consumatorului si erau mai mult decat fericiti sa ne ajute, insa problema a fost ca "nu avem cum sa dovedim ca nu ati deschis/umblat dvs. in laptop" .
    Pai si-atunci ?
    Povestea s-a incheiat, ce vreau eu este sa nu mai fie pacalit nimeni, pentru ca cine merita sa arunce 2200 de lei pe nervi si timp pierdut?Eu cred ca nimeni .

  9. #2109 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Esti prea dur musat, si mama si fata au vina de nu fi fost informati/ de a nu face retur la prima problema, dar asta nu absolva magazinul de ceea ce a facut. Un magazin cu o politica inspre client nu ar fi facut asta, sa profite de cumparator. Din pacate asa-i in romania, inveti sa fii vigilent dupa ce patesti ceva. Eu am tot sustinut ca iti prospera afacerea mai bine si pe o durata mai mare de timp daca esti pro client. Oamenii revin sau te recomanda si altora. Eu cel putin asa fac. Dar la noi e vb numai de bani fara sa vada ca pe termen lung le dauneaza. Dar merge pe plaiurile noastre ptr ca romanul nu prea isi stie drepturile si nu e dispus sa faca deranj.

    Eu unul consider magazinul intai vinovat si apoi cumparatorul. Ce-i drept cumparatorul putea fi mai vigilent si sa scape din aceasta situatie mai usor, dar asta nu acopera ce a facut magazinul prin angajatul sau.

    Eu de exemplu nu ma duc la angajati sa le cer parerea sau sa ma informeze. Cel mai probabil habar nu au. Stiu deja ce vreau sa iau, informandu-ma in prealabil chiar daca nu stiam mai nimic initial. Dar eu sunt tanar, le am cu tehnologia (la un mod general), ca sa zic asa. Oamenii mai in varsta si copii nu le au. Unii ptr ca nu se pricep, ceilalti ptr ca sunt prea entuziasmati ca sa vada si altceva (copii adica). Sau exista pur si simplu dezinteres de a te informa (ma refer la oameni de toate varstelel). In tot ceea ce faci tb ca tu sa te informezi si sa nu te lasi pe mana altora. Nu la modul sa fii expert dar totusi sa stii cu ce se mananca. Din pacate, la noi vad multe cazuri (chiar si in domeniul in care lucrez) in care omul nu-si face temele si se asteapta sa ii faca altul ptr el (exista si o "teama" de nou, de a invata ceva nou, care iti pare nebulos la inceput). Intr-o tara mai rasarita ignoranta asta mai tine ( desi si acolo poti fi pacalit in felul asta) dar aici nu iti permiti sa fii ignorant. Romanul viseaza bani la greu si nu se va opri sa nu te pacaleasca cumva daca ii dai ocazia ( cica asa se fac afacerile la noi), chiar si ptr 1 leu in plus (daca faceti piata de exemplu, stiti ce zic, sunt in stare sa te pacaleasca si ptr 50 de bani).

    Asta e Iulia, inveti din asta si data viitoare incearca sa fii mai atenta. Cat de atentionare, e bine venita, sa invete si altii (daca vor).

    ps; si eu am patit sa nu imi bage banii virtuali la un shark card (primul luat, de pe game.co.uk, si luat din curiozitate, mai ales ca se dadea si bonus 100%). codul pus la redeem, nimic. dupa aia am citit ca au patit si altii asa, si nu erau putini. cica se zicea ca aia de rockstar nici nu se sichisesc. se pare ca eu am avut noroc (dupa trimis poze, si cerut dovada video ca am tranzactia) si mi-au pus banii virtuali. dar char daca s-a rezolvat nici ca mai iau. data viitoare poate nu mai gasesc intelegere.

  10. #2110 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    Quote Originally Posted by JohnConstantine View Post
    Esti prea dur musat, si mama si fata au vina de nu fi fost informati/ de a nu face retur la prima problema, dar asta nu absolva magazinul de ceea ce a facut. Un magazin cu o politica inspre client nu ar fi facut asta, sa profite de cumparator. Din pacate asa-i in romania, inveti sa fii vigilent dupa ce patesti ceva. Eu am tot sustinut ca iti prospera afacerea mai bine si pe o durata mai mare de timp daca esti pro client. Oamenii revin sau te recomanda si altora. Eu cel putin asa fac. Dar la noi e vb numai de bani fara sa vada ca pe termen lung le dauneaza. Dar merge pe plaiurile noastre ptr ca romanul nu prea isi stie drepturile si nu e dispus sa faca deranj.

    Eu unul consider magazinul intai vinovat si apoi cumparatorul. Ce-i drept cumparatorul putea fi mai vigilent si sa scape din aceasta situatie mai usor, dar asta nu acopera ce a facut magazinul prin angajatul sau.

    Eu de exemplu nu ma duc la angajati sa le cer parerea sau sa ma informeze. Cel mai probabil habar nu au. Stiu deja ce vreau sa iau, informandu-ma in prealabil chiar daca nu stiam mai nimic initial. Dar eu sunt tanar, le am cu tehnologia (la un mod general), ca sa zic asa. Oamenii mai in varsta si copii nu le au. Unii ptr ca nu se pricep, ceilalti ptr ca sunt prea entuziasmati ca sa vada si altceva (copii adica). Sau exista pur si simplu dezinteres de a te informa (ma refer la oameni de toate varstelel). In tot ceea ce faci tb ca tu sa te informezi si sa nu te lasi pe mana altora. Nu la modul sa fii expert dar totusi sa stii cu ce se mananca. Din pacate, la noi vad multe cazuri (chiar si in domeniul in care lucrez) in care omul nu-si face temele si se asteapta sa ii faca altul ptr el (exista si o "teama" de nou, de a invata ceva nou, care iti pare nebulos la inceput). Intr-o tara mai rasarita ignoranta asta mai tine ( desi si acolo poti fi pacalit in felul asta) dar aici nu iti permiti sa fii ignorant. Romanul viseaza bani la greu si nu se va opri sa nu te pacaleasca cumva daca ii dai ocazia ( cica asa se fac afacerile la noi), chiar si ptr 1 leu in plus (daca faceti piata de exemplu, stiti ce zic, sunt in stare sa te pacaleasca si ptr 50 de bani).

    Asta e Iulia, inveti din asta si data viitoare incearca sa fii mai atenta. Cat de atentionare, e bine venita, sa invete si altii (daca vor).

    ps; si eu am patit sa nu imi bage banii virtuali la un shark card (primul luat, de pe game.co.uk, si luat din curiozitate, mai ales ca se dadea si bonus 100%). codul pus la redeem, nimic. dupa aia am citit ca au patit si altii asa, si nu erau putini. cica se zicea ca aia de rockstar nici nu se sichisesc. se pare ca eu am avut noroc (dupa trimis poze, si cerut dovada video ca am tranzactia) si mi-au pus banii virtuali. dar char daca s-a rezolvat nici ca mai iau. data viitoare poate nu mai gasesc intelegere.

    Multumesc, tu m-ai inteles !

    Sigur ca noi ca si cumparatori trebuie sa ne stim drepturile si obligatiile si incet incet se ajunge si acolo, pe noi ne-a costat 2200 de lei . Si de o sa mergem cu Constitutia Romaniei la brat, numai sa nu ne mai prosteasca Oricum in Altex/MG nu mai pasesc, m-am tot uitat peste forumuri, sansele sunt cam 50/50 sa iesi bine si fara probleme sau deosebit de rau.
    Mi s-a zis pe alt forum ca postarea mea denigreaza MG, intentia este doar sa stie cititorii de ce anume sa se fereasca/cum sa previna/ce sa nu faca etc .
    Nu era "denigranta" postarea daca realitatea era diferita, ma tem ca ei singuri se denigreaza .

  11. #2111 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Fara quote NU se poate? De ce naiba nu puteti raspunde fara quote? Read rules, wtf.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #2112 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    O sa am mai mare grija data viitoare, mersi de sesizare si de felul civilizat si binevoitor in care ai zis-o .

  13. #2113 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by iry View Post
    Fara quote NU se poate? De ce naiba nu puteti raspunde fara quote? Read rules, wtf.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Fara offtopic nu se poate? Dar fara semnatura care ne arata tuturor ce telefon ai tu? By the way, iti lipsteste articolul definit din "Read the rules".

    Nu cred ca a omorat pe nimeni faptul ca IuliaOana a folosit un quote dupa postare.

  14. #2114 SP
    Senior Member CrysMM's Avatar
    Nu am avut experiente negative cu Altex/MG. Am dus pana acum la garantie HDD extern, imprimanta, monitor, TV LCD, tastatura mecanica, mouse razer, ceva electrocasnice (nu mai retin ce, dar au fost cateva). Pana acum nu am avut probleme, majoritatea au fost inlocuite. O singura data a durat cam mult cu un fier de calcat, dar eu am dorit inlocuirea si nu mai era in stoc, a durat 40 de zile sa-mi aduca altul, dar a fost ok intr-un final.

    In rest cascati bine ochii cand cumparati, nu le mai luati de pe raft, poate au stat acolo luni bune si au tras de ele toti reatrdatii care se plimba prin magazine fara rost.

    Un exemplu: un amic a cumparat un laptop din Altex, la fel, de pe raft, contrar sfatului meu sa nu-l cumpere. Defectat in garantie, a fost inlocuit HDD-ul si tastatura, alt defect, inlocuit placa de baza. A iesit din garantie, dupa 3 luni a picat din nou placa de baza. A cui este vina??? Altex???? Nuuu, ASUS, ca doar ei l-au fabricat si reparat. Placa de baza noua costa cat un laptop de generatie noua, 1700 lei.

    Si inca ceva, laptopurile nu le repara Altex ci reprezentantii producatorilor. Daca exista bataie de joc, acolo este buba.

  15. #2115 SP
    Junior Member IuliaOana's Avatar
    @Espiritus multumesc !

    @CrysMM Tu ai fost unul dintre norocosi, ai stiut cu ce se mananca, ai stiut ce cauti, unde sa cauti, ce sa faci si cum sa faci .
    "In rest cascati bine ochii cand cumparati, nu le mai luati de pe raft, poate au stat acolo luni bune si au tras de ele toti reatrdatii care se plimba prin magazine fara rost. " Aici ai dreptate maxima, dar repet, mama mea - femeie in varsta de la tara- si fratele meu - avea 10 ani pe atunci- s-au lasat pe mana vanzatorului, stii ? Nu s-au dus in magazin pornind de la premisa ca vor fi luati de fraieri sau pacaliti .Incredere in calibrul magazinului si in bunavointa vanzatorului + necunostinte tehnice, cand dansul le-a recomandat laptopul expus spunand ca merita totii banii, e cel mai bun din bransa, e durabil, bun pentru teme si gaming ( ce-i trebuia lu' asta micu' ) ai mei l-au crezut .Nu li s-a adus la cunostiinta cum ca ar fi fost folosit, butonat si tras de el de catre toti retardatii, ci doar ca e ultima bucata si le-a recomandat o extragarantie care pana la urma nu a mai folosit la nimic : dupa 2 ani in care de 10+ ori cat l-am tot dus noi in garantie, a venit timpul extragarantiei, si ghici ce ? Raspunsul vanzatorului a fost " mmhhm, se vede ca in laptop s-a umblat...da, nu mai este acoperit de catre extragarantie " .Poi si cum sa-i dovedim noi ca NU au umblat in laptop altii decat baietii din service ? S-au saturat de noi, fratemiu si astazi are laptopul pe birou, strange praf, incearca sa ii mai dea drumul din cand in cand sperand ca s-a vindecat, evident, naivitate de copil.
    Acelasi raspuns l-am primit si de la Protectia Consumatorului- ca nu avem cum dovedi ca nu am fi umblat noi in el.
    Asemanatoare povestea prietenului tau cu a noastra.

    Ne-am invatat minte oricum, ne-a costat 2200 de lei, timp pierdut si nervi mancati, dar ne-am invatat minte .
    Eu una nu mai cumpar niciodata de acolo, si nici prietenii si rudele mele, ca niciunul nu are chef de intamplari din astea nefericite. Oricum, cu alte magazine online sau nu, nu am patit asa ceva niciodata, asa ca avem de unde sa alegem de acum incolo, nu-i problema. Ne stim si drepturile, ne stim si obligatiile, m-am tot uitat si pe alte forumuri, am vazut cum sta treaba in mare parte .

  16. #2116 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Ceea ce zice John Constantine, e cel mai valabil. Informarea in prealabil asupra tipului de gadget pe care dorim sa-l achizitionam, este vitala pentru a diminua situatiile neplacute de care am putea avea parte dupa achizitionare.
    Pe Oana o inteleg si o cred ca e frustrata, iar acum are un dinte impotriva Altex - Media Galaxy. Cred insa ca nu e bine sa generalizeze si sa ne recomande sa nu mai apelam la acest retailer (mare din Romania). Nu la toate magazinele Altex - Media Galaxy se intampla asa ceva. Pana la urma, omul sfinteste locul si ea a avut ghinionul sa dea peste niste angajati (Altex - Media Galaxy),fara respect pentru clienti.
    Astfel de situatii se pot intampla oricand si la alte magazine. Trebuie sa fim informati, vigilenti cand cumparam si fermi in a ne cere drepturile de consumator, atunci cand suntem inselati sau nemultumiti.

  17. #2117 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^ Din zeci de magazine Altex in care am fost, nu mi-a fost dat sa întâlnesc mici măcar un singur angajat competent. Cred ca pot generalizare cu ușurință.

  18. #2118 SP
    Junior Member godlik30's Avatar
    Inteleg perfect ca trebuie sa fim informati si sa ne stim drepturile, dar nu toti clientii au posibilitatea sau capacitatea sa se informeze deplin cu privire la un produs. Tocmai de aceea exista oameni la magazin, care ar trebui sa iti ofere "ghidajul" necesar si ne-partinitor. Inteleg ca el vrea sa vanda si eu sa cumpar, dar aici nu se aplica regula cu "prost cel ce da, nu cel ce cere". E vorba de magazine mari si cu renume in tara, nu suntem la targ.

    Am avut si eu bunele si relele cu magazinele noastre, dar NU e normal sa ma informez in totalitate. Din pacate in tara asta daca nu cunosti sau nu vii cu cineva in cunostiinta de cauza, risti sa iesi in pierdere.

    Si acum intrebare pentru o minte mai luminata: Atunci cand cumperi un produs folosit/desigilat se mentioneaza undeva acest lucru? Si exista posibilitatea sa se mentioneze daunele fizice? *(astfel incat la o eventuala cerere de garantie sa se poata evita neplacerile)

  19. #2119 SP
    Member chris diaz's Avatar
    @IuliaOana, eu cumpar de la Altex (cumparaturi online cu plata pe card bancar) de peste 5 ani si singura problema avuta cu respectivii a fost intarzierea livrarii unor componente de PC, iar in urma verificarilor facute de mine, a reiesit ca vina a fost a celor care efectuau livrarile, firma Nemo Express. Te asigur ca daca vreun vanzator "simte" din primele discutii ca esti naiv(a), necunoscato(a)r(e), va profita de slabiciunile tale si-ti va oferi ori un produs care nu se vinde, ori un produs desigilat si folosit precum cel aflat pe raft, sub pretextul ca este ultimul produs.
    Nu stiu daca putem arunca vina la modul general pe Altex/Media Galaxy pentru aceasta situatie, cat mai degraba pe sefii de magazin, care au obligatia de a-si verifica periodic subalternii.
    Ca sa-ti dau un exemplu ca nici cei de la Emag nu sunt perfecti, un tip aflat pe forumul vecin a dat comanda la Emag pentru a-si achizitiona un monitor de 27 inches, 1440p, refresh de 144 Hz la pretul de 1300 lei si a avut surpriza sa constate urme de folosinta si uzura pe monitor, plus ca accesoriile care insoteau acel monitor erau aruncate prin cutie, fara a fi sigilate. Persoana a returnat produsul si a primit altul cum trebuie, dar per total, a fost nemultumit de intreaga situatie. Ce crezi ca a spus persoana in cauza? Ca niciodata nu va mai cumpara de la eMag.

  20. #2120 SP
    Member sahara's Avatar
    Singura regula. Nu luați ultima bucata.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 106 of 283 FirstFirst ... 6 56 96 104 105 106 107 108 116 156 206 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts