Merci mult, Renegade! Dacă nu erai tu, nu cred că aş mai fi jucat MW2 online azi.
Si eu mi-am pus aceeasi intrebare aseara cand nu-mi mergea resetarea. Pur si simplu unora din noi la contul de ro a aparut un mesaj care spunea ca trimite mail pentru schimbarea parolei. Acum ca merge deja nu mai conteaza . Multumiri userului ReNeGaDe124 pentru solutie !
Grozav... Am primit ieri 3 mailuri de la Sony cu treaba aia... Si na, am fost tampit rau...
Acuma cand dau click pe un link imi zice ca PSN Store is not bla bla... Si cand vreau sa trimit un nou mail (de pe consola) ca sa fac ce a zis Renegade imi da a Server error has occured...
Help?![]()
Am salvat conturile de RO,UK,US si IND, am pierdut contul de Italia ca mi-a trimis e-mail pt schimbarea parolei pe o adresa ce am creato acu 3 ani...cine naiba mai tine minte paswordul
, oricum nu am pierdut nimic de pe contul ala.Toate parolele le-am schimbat din consola
![]()
Mda. Eu se pare ca pierd contul de RO (principal)...
Imi vine sa plang. Nu cred ca mai stiu 100 de id-uri sa dau add de pe alt account..
Nu mai stiu ce sa fac, dar poate imi lumineaza Renegade calea.![]()
Mda.. eu ma bucur pentru voi baieti ca v-a revenit PSN-ul, dar eu tot n-am net din cauza reabilitarii. Poate vine Renegade si pe la mine si pune o voba buna la muncitori sa lucreze mai cu spor![]()
Da, aia... Am incercat iar sa dau pe link si mi-a aparut iara cu codul ala numeric si litere.
Cand sa schimb in link? Acum sau dupa ce introduc codul?
Si linkul va trebui sa arate asa? https://store.playstation.com/accoun....action?token=
Trimite-mi un PM cu (virgula) cum ar trebui sa arate codul.
Tocmai am incercat in Google Chrome, si imi da direct eroarea ca PS Store is not available in my country.
In principiu daca nu ai sters mailul de la Sony si faci ce a spus fratele Renegade, ar trebui sa functioneze.
La mine a mers, in sensul ca aseara am primit mailul imediat dupa 2-3 minute insa nu aveam solutia de la Renegade, asa ca m-am pus sa dorm resemnat ca s-ar putea sa nu mai recuperez contul ever, insa dupa 12 astazi am intrat pe threadu asta si minune, aveam solutia.
Din fericire nu am sters acel mail trimis de Sony, daca tin bine minte era mentionat si valabilitatea activarii, doar trei ore. Cu siguranta am depasit acele 3 ore si totusi a functionat.
Probabil dupa ce se elibereaza putin reteaua celor de la Sony vei primi acel mail in care trebuie sa cuvantul "security" cu "reset", atentie sa nu lasi spatii sau sa uiti un caracter.
Nota: Eu tot pe Chrome am facut asta, cu copy/paste pentru linkul din mailul de la sony si la fel am inlocuit din link security cu reset si enter. M-a trimis direct la pagina cu codul.....
DA DA DA DA...
Am reusit... M-am logat pe site. Mai tarziu ma duc sa vad si pe PS3.
PS: Renegade I <3 U!
PS2: De pe firefox
LE: merge si de pe ps3.
ReNeGaDe124, esti omul zilei. Propun sa ti se acorde medalia pt merite deosebite in grad de cavaler.
PlayStation� Knowledge Center | Support - PlayStation.com
Activarea contului se face din "Account manager" de pe consola. Eu am facut asta dupa ce am schimbat hardul pentru ca nu ma lasa sa joc ce descarcasem de pe celelalte conturi(de US si UK)... Exista acolo activare pentru Movie si activare pentru Games.... ceva de genu'Update your password
NOTE: Please do not click the “Forgot your password” button multiple times as this will send a new email request to Sony per press. The system will lock you out for a rolling 24 hour period after the third request. Due to the high volume of password reset requests, there may be a delay between pressing the “Forgot your password” button and receiving the password reset email so please be patient. If you have pressed the “Forgot your password” button multiple times, use the temporary reset link from the LAST email you receive from Sony as it will contain the current and only valid link.
On the PS3, you will be prompted to update to the latest system software. After you update, enter your Sign-In ID and password you will be prompted to change your password. If your account isn't activated with your system (never downloaded anything using this system), an email will be sent with instructions on how to reset your password. Please note that due to high traffic volume following the restoration of some PSN services, it may take up to 24 hours to receive a password reset email.
I provided a fake email address, birthday, and or other identifying information and don't remember it
If you are unable to successfully set a new password using the methods provided, you will have to contact PlayStation support. Before doing so, please have your:
Online ID
Sign-in ID (email address)
Console serial number
Bookmarks