Eu astept sa se ieftineasca...
Il joc de vreo 30 de minute si nu pot sa zic decat ca sunt tare multumit de jocE primul joc in care mi-e mai comod de jucat din cockpit decat 3rd person. Cu headcamul m-am obisnuit in primele minute si mi se pare foarte ok la modul cum se orienteaza in curbe.
Drifturile par sa fie reparate, numai ca inca nu am masina potrivita pentru drift, sa pot testa cum trebuie. Headcamul mi se pare ca ajuta mult si la genul asta de curse. Revin dupa ce mai fac ceva curse.
Cred ca cel mai important, au eliminat lucrul care ma incurca cel mai tare la Shift 1 - masinile derapau tot timpul, le fugea fundu chiar si la cea mai usoara virare. Acum masinile parca se lipesc mai bine de drum, au masa, inertie.
---------- Post added 04-04-2011 at 03:55 PM ----------
Pe partea de interfata grafica si meniuri, in continuare developerul nu are nici o treaba. La un joc cu masini, unde tot timpul trebuie sa compari date, upgrade-uri etc., am interfata bazata doar pe texte? Li s-a urcat la cap interfata "slick" si au uitat de uzabilitate.
---------- Post added 05-04-2011 at 12:52 AM ----------
Am apucat sa fac si cateva curse de drift si e mult muuult imbunatatit fata de Shift 1. Autologul isi face si el treaba, te cam pune la treaba, mai ales cand vezi ca te despart cateva puncte de cel din lista, de deasupra ta![]()
eu m-am indragostit de M3 E30 Evolution - foarte manevrabil stock. O sa fie masina mea preferata. Sunt dezamagit ca nu am gasit livery-ul cu BMW Motorsport. Sunt doar 4 parca. O sa il fac eu daca nu. Masina aia chiar a lipsit din GT5. Si Z4 ala de competitie cum arata ....
Stiti ceva setari pentru imblanzit putin Mazda RX-8, cea primita cadou la drifturi? Am incercat sa-i scad din supraviraj si sa-i reduc turatiile in treptele inferioare, dar tot aiurea pleaca de pe loc.
---------- Post added 05-04-2011 at 06:31 PM ----------
Revenind la interfata idioata din meniuri, ajung sa vand o masina, ma pune sa confirm ca vreau s-o vand, dar nu-mi zice sumaSau merg la upgrade, pun ceva eleron la masina si cand dau sa ma uit la el, masina e cu fata la mine si trebuie sa astept muuuult si bine pana se intoarce ea de la sine cu spatele. Chestiile de genul asta ma seaca tare de tot. E distanta enorma intre cum faceau developerii oficiali NFS meniurile si cum il fac developerii seriei Shift
Din nou, interfata text-based pentru un joc unde trebuie sa compari constant informatii? Maaazăfacarrr.
---------- Post added 05-04-2011 at 06:36 PM ----------
Inca un lucru. Poate imi scapa mie, dar la Quick race nu pot juca decat cu masinile pe care le-am cumparat?!
Am observat si io chestia asta , si cred ca da , doar cu masinile pe care le detii poti intra la quick race![]()
Are mare, maaaaare noroc Shift 2 ca a venit cu imbunatatirile de handling, ca altfel...![]()
Eu am dat peste cel mai enervant bug posibil si nu sunt singurul. Cand fac level, nu imi da suma de bani premiu. Pana acum am pierdut 150 000 Credite cumulat. Sper sa se rezolve printr-un patch. In rest primesc premiile pt curse, dar sunt micute.
Foarte nemultumit am fost de Bmw 135i. L-am vandut si de banii ramasi am luat un Megane RS care se controleaza mult mai bine si pe care l-am upgradat la D 497
frati nu stiu ce faceti dar EVO IX MR este pe departe cea mai competitiva masina din clasa C. Am ajuns la C/999 si toate pornirile de pe loc ma propulseaza in fata celor 2-3 chiar 4 adversari ce-i am in fata. Upgrade lvl 3 toate categoriile mai putin weight reduction, N2O, si body upgrade. Ca si tune am micsorat la 30 inaltimea masinii si am umflat cauciucurile spate la 60(asta a eliminat problema minora de supravirare). Este incredibil de usor de controlat si pleaca din loc incredbibil de exploziv. Singura masina care sa-i faca fata este Nissan Skyline GT-R. V-o recomand din tot sufletul!
PS: Cei care acuma incepeti la D va recomand VW Scirocco.
Ca fapt divers daca iti place Evolutionu` trebuie sa incerci si subaru sti.Are un start mai exploziv decat un evo, din cate stiu eu raportu de transmitere a puterii la roti la evo e ceva de genu 30 % fata si 70 % spate pe cand la subaru de obicei e setat la 50-50.Ca performanta masinile astea 2 sunt extrem de apropiate si de multe ori depinde de preferintele personale are fiecaruia pentru a stabilii ce masina e mai buna.
Puteti confirma ca nu este nici o posibilitate de a incerca masinile inainte de a le cumpara? Nu inteleg cum de s-a ajuns la faza asta, mi se pare stupid sa nu poti utiliza la Quick Race decat masinile cumparate deja, mai bine nu puneau sectiunea Quick in meniul jocului![]()
Ai hot laps, invitational, unde poti conduce masini noi.
---------- Post added 06-04-2011 at 09:39 AM ----------
Uite un video cu Legends - pack. un dlc ce va aparea in curand. O sa il iau pt ca sunt fan retro cars de competitie. Masini din GT Legends
Legends DLC:
Alfa Romeo GTA 1600
Austin Mini_Cooper
BMW CSL Gr4
Ford Capri RS3100
Ford Escort Mk1
Ford GT40
Jaguar E LW
Lotus Cortina
Nissan 240ZG
Nissan Skyline2000GTR
Porsche 911RSR74
Porsche 911RSR74_Rival
Porsche 914
Shelby Daytona
---------- Post added 06-04-2011 at 09:41 AM ----------
Sper sa rezolve si bug-ul cu banii care dispar ca ma enerveaza. In rest e super jocul. Am jucat online cu rosiani aseara si nu e cu nimic mai prejos decat GT5. Doar ca ma enerveaza unii jucatori care uita ca nu joaca Burnout. Nu joaca deloc clean
"Bravo, ai luat locul 1, dar in autolog tot pe locul 4 esti, fa si tu o treaba acolo"Autologul asta in continuare mi se pare cea mai buna gaselnita a seriei NFS din ultimii ani.
Inca n-am bagat codul de online. Exista diferentiere pe grade de dificultate in autologul asta? Adica unu care joaca pe elite/hard se lupta in aceiasi oala cu unu care joaca cu toate asisturile, driving line , pe easy, etc?
Cred ca-s puse toate la un loc, fara diferentiere. La fel cum unul cum nu se face diferenta intre volan si DS3.
Hot Pursuit combinatie intre simulator si arcade ?Cred ca au baut gaz..e arcade toata ziua...
Aveti ceva link cu tutoriale de tuning pentru diferitele probe din joc? Ma intereseaza in primul rand pentru drift.
Drift-ul mi se pare si mie imposibil deocamdata. Cu volanul. CU controller-ul nu am incercat. In rest, am observat ca foarte multe masini au un handling mai bun cu suspensia standard. Daca ii schimbi suspensia si nu setezi valorile foarte bine....si nici nu prea ai cum pt ca nu toti suntem mecanici auto, masina va merge ca naiba.
Pana acum am Renault Megane RS - se misca foarte bine, usor de controlat, arata si bine
Bmw M3 E30 Sport Evolutinon - foarte stabil, usor de controlat, nu foarte rapid
Bmw M3 E46 - wide body-kit, stabil, rapid, putin nervos la limita.
Lexus IS-F - Wide body - foarte buna masina. Pacat ca am atins limita clasei C doar cu Body, cauciucuri si ceva setari la cutie. Motorul e cam lenes, mergea mai rapid
Am ramas dezamagit de BMW 135I, Ford Focus RS, Porsche 911 GT2 RS parca.(cel portocaliu, mai ieftin).
Ma enerveaza ca nu imi da banii tot timpul. Un level da, unul ba, etc. Bug enervant. Strang bani de un M6. Grafica mi se pare foarte buna pe PS3, te fura peisajul, iti intra soarele in ochi, nu vezi curba la timp. Plus ca efectele cu murdaria, zgomotul pietricelelor aruncate pe capota sau de rotile tale in aripi, completeaza senzatia de cursa. Iar accidentele sunt superb redate. Daca lovesti un oponent mai mult ca sigur vei pierde controlul in joc. Iar daca ai ocazia sa intri intr-un carambol, o sa vezi cum zboara bucatile in stanga si in dreapta.
Au aparut deja zvonuri ca vor scoate un patch in curand, care sa elimine bug-urile cu volanul(un fel de steering-lag) si altele
E un joc mult mai distractiv decat GT5 in mare masura Autologului. Eu ma bucuram daca Autolog-ul nu ma baga in aceeasi oala daca parcurg un traseu cu Retro D, cu unul de clasa A.....
Bookmarks