Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 229 of 381 FirstFirst ... 129 179 219 227 228 229 230 231 239 279 329 ... LastLast
Results 4,561 to 4,580 of 7603

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #4561 SP
    Member snk2's Avatar
    Am dat o comanda pe zavvi in data de 25 (duminica), iar azi , 30, inca nu mi l-au trimis.La Oder Status imi apare Awaiting Despatch (Est 26 respectiv 27).E vorba de 2 controllere Fight Pad pt Xbox 360, care apar pe site ca fiind in stoc.Am scris un mesaj la Query ieri dar inca nu am primit raspuns.Ce ma sfatuiti sa fac?Plata am facut-o prin Paypal.Nu am avut probleme de acest fel cu ei pana acum.

  2. #4562 SP
    Senior Member adibose's Avatar
    cred ca trebuie sa ai rabdare pana pe 12-14 decembrie, nu cred ca iti vor veni mai devreme. Eu am dispatch pe 29 ieri, si estimat ca ajunge pe 11. Asa ca rabdare...

  3. #4563 SP
    Member snk2's Avatar
    Quote Originally Posted by adibose View Post
    cred ca trebuie sa ai rabdare pana pe 12-14 decembrie, nu cred ca iti vor veni mai devreme. Eu am dispatch pe 29 ieri, si estimat ca ajunge pe 11. Asa ca rabdare...
    Tu ai dispatch, eu am awaiting dispatch.Inteleg cand trebuie sa astept sa soseasca pachetele dupa ce au fost trimise, insa nu inteleg de ce in 5 zile inca nu le-au dat dispatch la niste chestii care erau si inca sunt in stoc pe site.

  4. #4564 SP
    Senior Member adibose's Avatar
    Am avut Estimated Dispatch 27 nov (si nu aveau stock pt ca mi-au dat mail in 27 nov) , in 29 le-au intrat pe stock si mi s-a schimbat statusul in Awaiting Stock Pick 27 Nov, dupa care imediat Awating Dispatch tot 27 Nov, desi noi eram in 29...Pana sera am avut si dispatch.
    Probabil le-a ramas data aia de cand s-au prins ca nu mai au stocuri...si o sa se modifice.
    Asta este produsul ?

  5. #4565 SP
    Member snk2's Avatar
    Quote Originally Posted by adibose View Post
    Am avut Estimated Dispatch 27 nov (si nu aveau stock pt ca mi-au dat mail in 27 nov) , in 29 le-au intrat pe stock si mi s-a schimbat statusul in Awaiting Stock Pick 27 Nov, dupa care imediat Awating Dispatch tot 27 Nov, desi noi eram in 29...Pana sera am avut si dispatch.
    Probabil le-a ramas data aia de cand s-au prins ca nu mai au stocuri...si o sa se modifice.
    Asta este produsul ?
    Da, acela e, plus unul din acesta

  6. #4566 SP
    Senior Member adibose's Avatar
    ar fi trebuit sa primesti deja despatched. da-le un email sa-i intrebi starea comenzii.

  7. #4567 SP
    Member Mariush's Avatar
    Fratilor am si eu o mare problema si am nevoie de ajutor. Acum aprox 1 luna am facut pre-order la Assasins Creed 3. Din nefericire pachetul inca nu mi-a fost livrat.

    Dupa 21 de zile i-am contactat pe cei de la Thehut sa rezolve situatia. Ei mi-au dat reply cu un asa zis "Self declaration form", pe care sa-l completez/semnez si sa-l trimit inapoi la ei, pentru a putea cauta comanda, eventual inlocui produsul (trimite din nou) sau pentru a compensa costul.

    Din pacate, de 3 ori au trimis acelasi mail, de fiecare data fara niciun formular atasat. Ca urmare a acestui fapt am cautat pe cateva forums in UK si se pare ca mai multe persoane au patit fix aceasi chestie ca mine. Mai mult decat atat pe respectivul site Thehut.com (la fel si Zavvi) au review-uri sub nota 4 din 10 ca si medie (Comparativ cu Amazon de exemplu care are aproape nota 9...).

    Nu mai stiu ce sa fac, le trimit mail-uri zilnic sa le exlic ca nu sunt in stare sa trimita un rahat de atasament. Deci nu pot decat sa cred ca fac tot posibilul sa tot amane, avand in vedere ca la ei pe site e specificat ca doar in cel mult 40 de zile de la despatch iti pot rezolva problema. Dupa atatea probleme fereastra mea de timp a scazut de la 20 de zile, la aproximativ 9.

    Sincer, chiar nu vreau sa pierd cei 53€ cheltuiti, fara sa mai pun la socoteala frustrarea acumulata in acest timp.

    Fac apel la oricine de pe acest forum care poate s-a aflat in aceasi situatie ca si mine. As aprecia daca cineva ar putea posta acel self declaration form (ca si model) eventual sa-l modific/completez ca sa-l trimit la ei, poate cine stie, reusesc sa rezolv.

    In orice caz, pentru mine este in mod cert ultima data cand mai apelez la serviciile astora. Nu zic ca sunt hoti, insa fac atat de complicat acest proces, special ca sa te lasi pagubasi si sa nu-i mai contactezi. Nu au pic de respect pentru client si problemele sale, sunt total neprofesionisti si isi bat joc de timpul si nervii omului.

    Mersi de ajutor!

  8. #4568 SP
    Senior Member ReNeGaDe124's Avatar
    @mariushcrm: Si eu am avut aceeasi problema. Insa, eu aveam contul de e-mail introdus si pe telefonul mobil. Acolo primeam mesajul cum trebuie, cu tot cu atasament, insa pe PC acesta lipsea. Atunci am dat un forward mailului de pe telefon, pe aceeasi adresa, si in felul asta a intrat si cu acea declaratie.

    Poti incerca aceeasi metoda si sa le ceri sa trimita din nou formularul. Sau, exista si varianta sa ti-o trimita prin posta. Iti ajunge intr-un plic la cutia de scrisori.

  9. #4569 SP
    Member snk2's Avatar
    Quote Originally Posted by adibose View Post
    ar fi trebuit sa primesti deja despatched. da-le un email sa-i intrebi starea comenzii.
    Am mentionat in postul meu original ca le-am trimis mesaj prin Query, care e echivalentul unui email, cel putin asa sustin ei, din moment ce nu au o adresa de mail pt Customer Care.
    Inca nu am primit raspuns la mesaj.

  10. #4570 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Quote Originally Posted by mariushcrm View Post
    Fratilor am si eu o mare problema si am nevoie de ajutor. Acum aprox 1 luna am facut pre-order la Assasins Creed 3. Din nefericire pachetul inca nu mi-a fost livrat.

    Dupa 21 de zile i-am contactat pe cei de la Thehut sa rezolve situatia. Ei mi-au dat reply cu un asa zis "Self declaration form", pe care sa-l completez/semnez si sa-l trimit inapoi la ei, pentru a putea cauta comanda, eventual inlocui produsul (trimite din nou) sau pentru a compensa costul.

    Din pacate, de 3 ori au trimis acelasi mail, de fiecare data fara niciun formular atasat. Ca urmare a acestui fapt am cautat pe cateva forums in UK si se pare ca mai multe persoane au patit fix aceasi chestie ca mine. Mai mult decat atat pe respectivul site Thehut.com (la fel si Zavvi) au review-uri sub nota 4 din 10 ca si medie (Comparativ cu Amazon de exemplu care are aproape nota 9...).

    Nu mai stiu ce sa fac, le trimit mail-uri zilnic sa le exlic ca nu sunt in stare sa trimita un rahat de atasament. Deci nu pot decat sa cred ca fac tot posibilul sa tot amane, avand in vedere ca la ei pe site e specificat ca doar in cel mult 40 de zile de la despatch iti pot rezolva problema. Dupa atatea probleme fereastra mea de timp a scazut de la 20 de zile, la aproximativ 9.

    Sincer, chiar nu vreau sa pierd cei 53� cheltuiti, fara sa mai pun la socoteala frustrarea acumulata in acest timp.

    Fac apel la oricine de pe acest forum care poate s-a aflat in aceasi situatie ca si mine. As aprecia daca cineva ar putea posta acel self declaration form (ca si model) eventual sa-l modific/completez ca sa-l trimit la ei, poate cine stie, reusesc sa rezolv.

    In orice caz, pentru mine este in mod cert ultima data cand mai apelez la serviciile astora. Nu zic ca sunt hoti, insa fac atat de complicat acest proces, special ca sa te lasi pagubasi si sa nu-i mai contactezi. Nu au pic de respect pentru client si problemele sale, sunt total neprofesionisti si isi bat joc de timpul si nervii omului.

    Mersi de ajutor!
    eu am primit prin posta formularul anul trecut. l-am trimis pe fax si mi-au returnat banii. doar comisionul de chimb valutar l-am pierdut

  11. #4571 SP
    Member theste99's Avatar
    Vreun magazin de pe care pot cumapara valuta in PSN cum e Electronic First ? Vreau fara confirmare telefonica insa.

  12. #4572 SP
    Member Quasivasi's Avatar
    AllRoMedia, Shopto

    P.S. Au trecut mai bine de 24 de ore de cand am comandat la Electronicfirst, nu am primit niciun telefon, la mailuri nu imi raspund...s-au stricat de cap. A trebuit sa deschid ticket la Paypal.

  13. #4573 SP
    Member AngeReveur's Avatar
    Recomand cu caldura AllRoMedia, e roman de al nostru, si e foare serios, de cate ori am comandat a venit codul pe e-mail in cateva minute .

  14. #4574 SP
    Member Quasivasi's Avatar
    Dupa ce am deschis Dispute la Paypal, culmea ca au raspuns imediat cei de la Electronicfirst, ba ca nu mai au in stoc coduri (desi pe pagina lor inca apare ca avand stoc) ba ca imi dau refund daca inchid Dispute (Paypal recomanda sa nu inchid Dispute la astfel de promisiuni pana nu imi dau refund sau sunt 100% multumit de rezultat)...

    In momentul de fata pot sa nu recomand Electronicfirst decat daca sunteti dispusi:
    - sa va riscati sa nu aiba coduri desi apar ca fiind in stoc pe site
    - sa nu va primiti codul "instant", ba nici chiar dupa o zi
    - sa nu vi se raspunda la mailuri (vre-o 11 trimise fara raspuns, doar dupa deschidere Dispute la Paypal)
    - sa trebuiasca sa asteptati langa telefon dupa plata pentru o confirmare verbala (WTF?) care sa nu aiba loc

  15. #4575 SP
    Member snk2's Avatar
    Cel mai simplu e sa cumparati de pe Amazon (.com sau .co.uk, in functie de ce cont aveti pe PSN), fara taxe extra cum fac alti comercianti, codul este afisat instant dupa plata.Bineinteles este nevoie de un cont pe Amazon, si o adresa din tara respectiva.In contul de pe amazon se pot adauga mai multe adrese de Billing, iar la checkout selectacti la Billing Address adresa din tara respectiva.Eu am folosit pt USA adresa care era recomandata la Best Buy pt comenzi internationale (10780 KEMPWOOD DR
    HOUSTON, TX 77043-1409
    United States
    Phone: 281-742-5268), iar pt UK puteti folosi de exemplu adresa unui hotel din Londra.

  16. #4576 SP
    Member theste99's Avatar
    Mersi pentru site-uri

    Pentru coduri de U.S. stiti vreunu ?

    A acu am vazut de amaozn. Mersi inca odata.

  17. #4577 SP
    Senior Member LucKos's Avatar

    Re: Ghidul cumparatorului consolist

    Quote Originally Posted by theste99 View Post
    Mersi pentru site-uri

    Pentru coduri de U.S. stiti vreunu ?

    A acu am vazut de amaozn. Mersi inca odata.
    Ti-a spus mai sus! Bestbuy.ca vand coduri de psn us si fara comision. Pe cele de 20 sau 50 vei da 20 sau 50$ fix.
    Cheers!

  18. #4578 SP
    Senior Member ReNeGaDe124's Avatar
    Quote Originally Posted by LucKos View Post
    Ti-a spus mai sus! Bestbuy.ca vand coduri de psn us si fara comision. Pe cele de 20 sau 50 vei da 20 sau 50$ fix.
    Cheers!
    Bestbuy nu mai are de cateva luni pe stoc carduri PSN in format digital.

  19. #4579 SP
    Senior Member boga's Avatar
    In concluzie, a reinceput zavvi sa trimita in RO? Eu vad ca am in continuare contul suspendat la ei. I miss Mega Monday deals

  20. #4580 SP
    CG Editor Dant3's Avatar

    Re: Ghidul cumparatorului consolist

    Quote Originally Posted by boga View Post
    In concluzie, a reinceput zavvi sa trimita in RO? Eu vad ca am in continuare contul suspendat la ei. I miss Mega Monday deals
    Trebuie sa iti faci alt cont, drumul e gratis acum

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts